ARGH!! Millä ihmeellä ruokahalu kuriin?
En tajua mihin minun tahdonvoimani on kadonnut, tai lähinnä sellainen normaali ruokahalu joka tulee vain kun on nälkä. Nykyisin syön koko ajan kun tekee mieli ja lihon ja vituttaa.
Millä muut vastaavat taistelijat pidätte ruokahaluanne kurissa? Tupakoimaan en ala. Mynthoneita ei jaksaisi koko aikaa imeskellä. :D
Kommentit (24)
Adhd lääkkeillä. Mulla ei ole adhd.ta, mutta kokeilin kun kaveri tarjosi ja tällä on nyt menty.
Vierailija kirjoitti:
Säännölliset ruokailuajat, proteiinit, hyvät rasvat ja kuidut
Syön säännöllisesti, eli koko ajan. :D No en nyt sentään. Periaatteessa syön terveellisesti ja säännöllisesti, mutta mielihalut ovat hirveät. Minulla on eräs uudehko säännöllinen lääkitys jonka jälkeen tämä ongelma on lähtenyt käsistä. Jotenkin pitäisi vaan saada taltutettua tämä jatkuva HIMO syödä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Rutosti kuitua. Tämä oikeasti toimii.
Huom hitaasti totutellen.
Jätä höttöhiilarit pois. Sokerit, valkoiset leivät, pullat jne. Ne aiheuttaa ruokahimoa, kun jättää pois, on paljon helpompi syödä järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä höttöhiilarit pois. Sokerit, valkoiset leivät, pullat jne. Ne aiheuttaa ruokahimoa, kun jättää pois, on paljon helpompi syödä järkevästi.
En syö höttöhiilareita, en sokeria, en pullaa. Syön suhteellisen terveellisesti, mutta liikaa, koko ajan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ozempic ole nyt se juttu?
Tämä olen miettinyt. Kuinkahan vaikea/helppo tuota olisi saada? Reseptillä siis kai oletan..? -ap
Itse opettelin iltasyömisestä pois tekemällä porkkanaraastetta.
Sitä söin ja ei kauaa mennyt kun iltasyöminen loppui.
Liiku. Syö sen jälkeen kunnolla. Sitten älä syö. Myöhemmin syö taas kunnolla.
Syö täysipainoisia aterioita aina syödessäsi. Se pienen purtavan jatkuva syöminen jää.
Luulen että tämä ruokahaluni johtuu mainitsemastani lääkityksestä. Ei minulla aiemmin ollut mitään ongelmia itsekurin tms. kanssa. Eli tarvitsisin apua sellaiseen jatkuvaan akuuttiin syömisen himoon, että millä sellainen taltutetaan. Porkkanaraastetta voisin tosiaan kokeilla. :D -ap
Miksi sitä pitää syödä? Itse syönyt tänään yhden banaanin ja hyvin jaksan. Painoa on tosiaan yli 100 kg
T: Keijukainen Kotkasta
Vierailija kirjoitti:
Keto - ruokavalio.
Tämä todella toimii. On kokeiltu. MUTTA ole tarkkana, moni ketoruokavalio-ohje on jotain aivan muuta kuin ketoa. Vältä tubettajia, pikadieettejä, on-off ketoilua, ketosokereita ynnä muuta. Opettele perusperiaatteet uranuurtajien kirjallisesta tuotannosta ja luo niistä imetyllä tiedolla oma toimiva ketoruokavaliosi.
Mynthoneita vedän itsekin aina akuutissa tilanteessa. Mahdollisimman väkeviä niin ei tee mieli syödä mitään ainakaan puoleen tuntiin. Monesti se auttaa ylittämään tuon himohetken, siirtämään sitä tunnillakin eteenpäin. Tsemppiä!
Kanelia 1 tl iltateehen ja sitruunanmehua. Kolmessa päivässä hillitsee ahmimista.
Säännölliset ruokailuajat, proteiinit, hyvät rasvat ja kuidut