Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH!! Millä ihmeellä ruokahalu kuriin?

Vierailija
19.01.2023 |

En tajua mihin minun tahdonvoimani on kadonnut, tai lähinnä sellainen normaali ruokahalu joka tulee vain kun on nälkä. Nykyisin syön koko ajan kun tekee mieli ja lihon ja vituttaa.

Millä muut vastaavat taistelijat pidätte ruokahaluanne kurissa? Tupakoimaan en ala. Mynthoneita ei jaksaisi koko aikaa imeskellä. :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon teetä ruokailujen välissä (tai ihan vain vettä) tällä tavalla myös itsekuria voi kasvattaa helposti, mikä auttaa siihen että ei anna itselleen koko ajan periksi. T. Hoikka, mutta voisin syödä koko ajan

Vierailija
22/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii riittävä uni. Vähintään 8 tuntia unta vrk ja kahvin vähentäminen yhteen kuppiin päivässä. Väsymys aiheuttaa syömisen tarvetta. Kahvilla on myös tapa huijata aivot luulemaan että vatsassa on tilaa ja aiheuttaa napostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ozempic ole nyt se juttu?

Tämä olen miettinyt. Kuinkahan vaikea/helppo tuota olisi saada? Reseptillä siis kai oletan..? -ap

Saa jos on tarpeeksi läski.

Toisin kuin nämä kaikenmaailman ihmedietit niin tuo lääke todella toimii.

Vierailija
24/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännölliset ruokailuajat, proteiinit, hyvät rasvat ja kuidut

Jos aloittajalla on samanlainen ruokahalu, kuin minulla, ei auta vaikka kuinka säännöllisesti ja terveellisesti syö. Ja kyllä, ajoittain nälkä ei vain millään häviä. Kroppa kaipaa täyttä oloa, että on hyvä ja että ei palele. Nyt olen taas viikon palellut, kun olen yrittänyt syödä tavallisen määrän. Sormet ja varpaat aivan jäässä ja illalla ihan jääkalikka. Eikä johdu siitä että söisi mitenkään liian vähän. Mun kroppa nyt vain sattuu olemaan tällainen. Vain turhan suuri määrä syömistä pitää lämpimänä. Esim jos teen pellillisen pannukakkua, siitä menee iltapalaksi 1/3 eli kolme palaa, kun järki sanoo että yksi pala riittää.

Minulle toimii vain se, että lähetän puolison kauppaan ja sanon ettei tuo mitään ylimääräistä. Itse laiskottaa mennä kauppaan. Leipä pitää nälkää pois, mutta se ei tee mulle hyvää. Olen nyt ollut taas vaihteeki viikon hapankoppulinjalla, yksi tai kaksi korppua päivällä, päälle kananmunaa tai juustoa.