Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä pari vuotta, jolloin olen 50v ja nuorten mielestä vanha mies:(

Vierailija
19.01.2023 |

Ehtiiköhän tässä enää mitään... :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet paranee vanhetessaan.

Vierailija
22/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nuoret ja nätit pimut vielä kiinnostuu, usko pois. Parta ja viikset pois, hyvin leikattu tukka, siistit vaatteet ja hymyä huuleen. Veikkaan, että näytät noiden toimien jälkeen n. 28 vuotiaalta, ja se on kuule sillä shelevä, alkaa tulla silimän iskuja nuorilta likoilta 😉.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäjakauma muuttuu toisenlaiseksi kun  syntyvyys pienenee,  Suomalaisten syntyvyyden laskuun saamiseksi on päättäjätasolla nähty runsaasti vaivaa.

Vierailija
24/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu parhaassa iässä! Kyllä nuoretkin likat tykkää kun vähän charmia ja pilkettä löytyy silmäkulmasta. Farkut, kauluspaita ja valkoiset tennarit päälle niin alkaa nuortumaan jo silmissä.

Vierailija
25/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imen ja pyllistä oikein mielelläni daddyille. ;)

M19

Vierailija
26/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olen iloinen kun alan vanheta ja harmaata jo näkyy tukassa. Saa olla melkolailla rauhassa miesten iskuyrityksiltä. Ja viiskymppinen ei ole edes mikään vanha. Tv.57 v.

Vierailija
27/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä imen ja pyllistä oikein mielelläni daddyille. ;)

M19

Minulla alkoi seisomaan. M37

Vierailija
28/30 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 40v miehet on jo vanhoja, että älä turhaan tulevista synttäreistä enää murehdi :) 30v ei vielä objektiivisesti vanha mutta liian vanha silti. T. N26

Trolli 26-v kirjoittaa, että 30 vuotias on hänelle jo liian vanha??? Olen niin onnellinen siitä että tämäkin henkisesti teini-ikäiseksi jäänyt tulee näkemään omat naamaryppynsä :) Mitenkäs sitten suu pannaan-imutukselle, vai? Sinua, joka olet nyt 26-vuotias, ei kukaan 30-kymppinen edes vilkaise, kun saavutat 40 vuoden iän  :D :D :D 

Vierailija
29/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinenkin mies menee aivan heittämällä kolmeviitosesta, kun päällä on valkoiset lenkkarit, farkut ja kauluspaita.

Vain niin.

Vierailija
30/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena olen iloinen kun alan vanheta ja harmaata jo näkyy tukassa. Saa olla melko lailla rauhassa miesten iskuyrityksiltä. Ja viiskymppinen ei ole edes mikään vanha. Tv.57 v.

Ikääntyneista suurempi osa on naispuolisia ja siten vanhemmista miehista tulee pulaa. Lähestyvässä sukupuuttovaiheessa  yhä varmemmin ja myös nopeammin. Jos riistovallan kiimassa olisi jätetty helpon työn ja toimeentulon  saanti saamatta muilta kuin hyväosaisilta ei  sukupuuttomme sukupuuttokehitystä olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan