Eronneet mitä teitte kihla- ja vihkisormuksille?
Minä olen säästänyt niitä, jos lapset haluaa tehdä sormuksista ajallaan omat sormukset.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleenkään säästää. Mies petti ja jätti mut todella sikamaisesti puhumatta.
Myin sormukset.
Mistä tietää paljonko rahaa sormuksista saa?
Sinulle kaikkea hyvää, mun ex-alkoholisti.
Ap
Käytän oikeassa kädessä. Itse valitsemani kalliit ja kauniit sormukset.
Akka petti niin sormus lenti järveen
Heitin roskikseen (metallinkeräykseen). Oli titaania eli ei mitenkään arvokas
M41
Vaihdettiin ja sen jälkeen minä ainakin sen myin.Ei ole tullut ikävä.
Kiikutin kultasepänliikkeeseen ja sain niistä vähän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Myin romukultana.
Tämä
Heitin kännissä ruotsinlaivan kannelta mereen.
Sulatin ja teetätin uuden sormuksen eri sormeen.
Sitten tapasin nykyisen aviomieheni ja annoin tämä
uuden sormuksen äidilleni. Alkuperäinen sormus oli sulatettu äidin vanhasta sormuksesta niin päätin, että äiti saa vaikka myydä sen jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleenkään säästää. Mies petti ja jätti mut todella sikamaisesti puhumatta.
Myin sormukset.
Mistä tietää paljonko rahaa sormuksista saa?
Sinulle kaikkea hyvää, mun ex-alkoholisti.Ap
Jos on ihan perus kultasormus niin kullan päivän hinnan mukaan. Tällä hetkellä reilu 50e/g.Karaatit merkkaa myös ja jos on isompi timantti. Oma 18k perus rinkula 110e
Myin ne. Minulla oli jemmassa muutakin romukultaa. Sain yht. 400 e. Ei hassumpi hinta.
Tallella vieläkin. Erosimme ystävinä, joten siitä ei ole huonoja muistoja.
Annoin lapselleni. Onpahan pieni pahanpäivänvara.
Lahjoitin lähisukulaiselle. Oli kohtuukallis timanttisormussetti mutta en halunnut itse enää käyttää. Sukulaiselle sanoin että saa tehdä sormuksilla mitä itse haluaa, käyttää niitä tai myydä. Hänellä on ollut tiukkaa viime aikoina niin oletan että on muuttanut ne rahaksi.
Kaunis sormus, jota käytän silloin tällöin edelleen. Ei se merkitse minulle mitään, pelkkä koru.
vein vihkisormuksen helsingin panttiin ja osan vanhoista koruista + kihlasormuksen kultasepänliikkeeseen( he eivät hyvitä timantteja), Ihan kivaa karkkirahaa näistä sai ;) ei ollut tuhansien eurojen korut alkuunkaan.
Myin sormukset.