Vuoden takainen ihastus laittoi viestiä, että haluaa nähdä.
Ihastuimme toisiimme silloin vaikka molemmat seurustelivat. Nyt hän laittoi viestiä, että haluaisi nähdä. Hän laittoi tapailun aikoinaan poikki järskisyistä. Sydän hakkaa enkä tiedä mitä tehdä. Itse seurustelen vieläkin.
Kommentit (20)
Mene tapaamaan. Ehkä se on tarkoitettu. Käykää vain kahvilla, se on ok.
Mä lähtisin ehdottomasti käymään kahvilla tai kaljalla sen kanssa. Ei siinä ole mitään pahaa. Ota selvää mitä se haluaa.
Olet siis hakemassa uutta kumppania nykyisen tilalle? Jos kyllä niin pidä ihmeessä yhteyttä mutta eroa kuitenkin ennen ihastuksen tapailua.
Kannattaa roikottaa montaa varalla, aina joku antaa
Vierailija kirjoitti:
Mene tapaamaan. Ehkä se on tarkoitettu. Käykää vain kahvilla, se on ok.
Ehkä ihastustuksesi haluaa sinut asuntolainansa takaajaksi.
Et miettisi jos aidosti tykkäisit nykyisestä. Haluaa panna. Se siitä.
Huoh, sillä on nyt kuiva kausi tai tarvii laastaria tai pussien tyhjennystä. Herätys.
Vierailija kirjoitti:
Järski. :D
Eli mikä? Jännä narsisti?
Pitkään kun on ilman seksiä ja sitä alkaa tehdä mieli niin helposti tulee viestiteltyä luurin kontakteille.
Mä miettisin vielä. Eihän kahvitapaamisessa tms. ole mitään pahaa, mutta...mä ehkä sanoisin (siis viestittelisin) vaan kohteliaasti jotain sanoen ilman muuta, että sinulla on oma kumppani.
Älä leiki tulella äläkä kumppanisi tunteilla. Rakastatko nykyistä kumppaniasi?
Tämä sama jankkaaja tehtailee nyt näitä samoja aloituksia
Vierailija kirjoitti:
Et menetä mitään.
Paitsi parisuhteen ja itsekunnioituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin ehdottomasti käymään kahvilla tai kaljalla sen kanssa. Ei siinä ole mitään pahaa. Ota selvää mitä se haluaa.
Ensin oma parisuhde poikki ja sitten vasta kahville.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa roikottaa montaa varalla, aina joku antaa
Pelimiehellä on aina useampi verkko eri vesillä. Nyt hän kävi katsastamassa tämän verkon.
Et menetä mitään.