Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MEidän kohta 4 vuotias on ihan hulluna lumilautailuun, onko muita joiden lapset on alottanu näin nuorena?

Vierailija
16.11.2006 |

Meillä pojalla oli viime talvi sellanen pieni harjotuslauta ja nyt täksi talveksi ollaan aateltu ostaa ihan kunnon lauta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en malta odottaa, että poika kasvaisi, ja päästäisiin kokeilemaan laskettelua/lautailua!

Vierailija
2/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut 3-vuotiaana sellaisella pikkulaudalla aika isoakin mäkeä ja ei kaatuillut juuri ollenkaan;) Tänäkin talvena on tykännyt lautailla, mutta ei aiota vielä ostaa isoa lautaa pitkään aikaan. Hyvä tasapaino on kyllä selkeesti ja oppihan tuo ajamaan pyörälläkin ilman appareita 3,5 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan äimänkäkenä, että missä on niitä nähnyt. Emme ole mieheni kanssa ollenkaan laskettelijoita, perinteisen murtsikan kannattajia pikemminkin.

Eli, kysymykseni kuuluu: minkälainen tämä harjoituslauta on? Ja paljonko se suunnilleen maksaa? Urheiluliikkeistä vissiin saa?

Kiitos :)

Vierailija
4/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti vastata kysymykseeni?

t.8

Vierailija
5/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..harjoituslaudat ovat muovisia joihin kiinnitetään tavalliset kengät, vähän niinku minisukset aikoinaan. Itse en ehkä uskaltaisi lapselleni harjoituslautaa antaa muualle kuin jollekki pikkukummulle laskettavaksi, koska siinä ei jalat ole kunnolla tuettuna. Ja veisin kyllä mielelläni lapseni rinteeseen jos (ja kun) hän sitä pyytää ja ihan oikeat laskukengät jalkaan ja oikea lauta ja sitten vaan harjoittelemaan! :) Vuokraus ei maksa hirveen paljoa ja itseki pääsisi rinteeseen :) Nuo harjoitsulaudat ovat kait melko halpoja, parikymppiä luulisin. Mutta hienoa että nuin nuoret pikkupoijaat ovat kiinnostuneita laskemaan (ja omasta tahosta)! :)

Vierailija
6/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta, miten nopeasti lapset oppivat hallitsemaan kehoaan ja hoksaavat liikkeet. Tuo meidän tyyppi kolmannella laskulla komensi isän irti viereltään ja päätti laskea itse. Pari laskua myöhemmin pujotteli sujuvasti lastenrinteessä niitä keppejä.

Vierailija
7/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kukin taaplaa tyylillään.. ja jos lapsi tykkää hyvä homma. Mitä nuorempana liikkumisesta tulee tapa sitä paremmin se seuraa mukana koko elämän.

Meidän 4v innostui laskettelusta niin viime kevättalvella, että eihän sitä saanut rinteestä pois edes siinä vaiheessa kun hissit oli kiinni.. tramppaamalla vaan ylämäkeen:)

Vierailija
8/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..laskettelu ja lumilautailu ovat kaksi ihan eri asiaa, joten jos lumialuatilu kiinnostaa ei suksilla laskeminen välttämättä sitten kiinnostakaan. Itse olen laskenut aktiivisesti 12 vuotta laudalla ja viime vuonna kokeilin taas suksia (laskin ennen lautaa suksilla noin 7 vuotta) ja olin ihan tumpelo, ainakin nauratti kun kaatuilin vähän väliä ja laskin todellaki 80-luvun tyyliin :D Nyt harmittaa, että tämä talvi jää laskematta koska olen raskaana. Tietysti raskuas on ihana asia ja olen todella onnellinen, mutta nyt vasta rinteeseen tekiski mieli ku sinne ai voi mennä :)

Vierailija
9/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeaa roskaruokakulttuurin ylistystä! Ja laskettelu liikuntaa? Hissillä ylös ja mäki alas, onhan siinä oikein kunnon liikuntaa!

Vierailija
10/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee, että milloin mennään taas Leville tai muualle laskettelemaan.

Ja on kyllä muutaman kerran maininnut, että oma lumilauta olis kiva, mutta toppuutellaan ja kokeillaan taas kerran vuokra tai ilmaislautaa, ettei turhaan tule ostettua.

Vierailija
11/13 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa sille, että et ole.

KOska mulla ainakin tulee rinteessä TOSI HIKI. Jos oikein laskettelee kovasti ja tiukasti suksilla kanttaa jne. niin hiki virtaa.

Ja lumilautailussa vielä enemmän.

Ihana sama kun ihmiset sanoo ratsastuksesta, että onpa harrastus, sen kun selässä vain istut. Täyttä puppua, kunnolla ratsastaessakin tulee sika hiki.

Aerobictunnillakin voi " jumppailla" sujuvasti niin ettei tule hiki, jos niitä liikkeitä ei tee kunnolla.

Vierailija
12/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajateltiin ensi alkuu hankki ns. harjoituslauta johon ei tarvii erillisiä monoja.

Vierailija
13/13 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö oppi 3-vuotiaana laskemaan suksilla ja seuraavana talvena laudalla. tykkää kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän