Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat

Kertokaapliis
19.01.2023 |

Voitteko kertoa mulle jotain menkoista koska en uskalla kysyä äidiltä tai isältä ja mun äidillä alko 8-vuotiaana ja mä en hirveesti tiiä menkoista
"11-vuotias tyttö"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tänä vuonna koulussa biologian tunnilla aiheesta keskustelua. Voit myös koulussa mennä keskustelemaan asiasta kouluterveydenhoitajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mies. Miksi et vaan sano, että haluat tietää naisten menkoista ja olet mies. Netissä on monia kuukautisaiheisia ketjuja, niin ihmetellä täytyy mitä enää on kysyttävää.

Vierailija
4/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivatko ne juuri?

Sä tarvitset nyt terveyssiteitä, jos tiedät missä niitä teillä säilytetään nii vaihda puhtaat housut ja pue side niihin.

Jos maha on kipeä voit ottaa buranaa tai Panadolia.

Ja kerro äidille, lähetä vaikka tekstiviestillä mitä on tapahtunut. Sun äiti ymmärtää että sun on vaikea puhua asiasta, se on nyt uusi juttu ja jännittää tietysti, mutta se on luonnollinen asia, jokaiselle terveelle tytölle alkaa kuukautiset joskus, eikä se tee sinusta vielä aikuista.

Vierailija
5/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestrolli = lyhyt viesti ettei jää kiinni. En ole ketään tyttöä tai naista nähnyt joka ei ongelmasta olisi jo heti kirjoitanut puoli romaania jatko-osineen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi