Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut valehtelemaan muille, koska häpeät jotain asiaa elämässäsi?

Vierailija
19.01.2023 |

Ja jatkuvasti joudut keksimään uusia valheita, ettei jää kiinni alkuperäisestä valheesta. Lopulta olet todella syvällä valheiden verkossa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin puhelinmyyjänä ja vähän häpesin sitä. Muuta työtä en ollut saanut. Jos joku kysyi mitä teen työkseni, annoin ymmärtää että teen toimistotöitä.

Vierailija
42/43 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan koko elämäni on valhe. Tuttuni, puolituttuni ja kaverini luulevat, että olen normaali työssäkäyvä, koulutettu mies, joka välillä myös seurustelee, kun oikeasti olen pitkäaikaistyötön ilman koulutusta enkä ole koskaan edes tapaillut ketään. Vain vanhempani ja sisarukseni tietävät totuuden, eivätkä hekään kaikkea.

Olen kietonut sellaisen valheiden verkon, että en tästä ikinä pysty poistumaan ja olen ehkä itsekin alkanut hieman uskoa valheisiini.

Suosittelen muuttoa toiselle paikkakunnalle tai toiseen maahaan. Pääset pois vanhoista piireistä, voit alkaa puhua totta ja ehkä saat elämäsikin kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapseni mt-ongelmista. Tästä on kyllä aikaa lähemmäs parikymmentä vuotta ja lapseni on jo lähes keski-ikäinen itsekin. Tuolloin mt-ongelmista ei puhuttu ääneen ja ne olivat häpeällisiä.  Tilanne oli todella haastava lapseni kanssa. Jaksamiseni oli todella kortilla töissä, mutta sinnittelin ja olin usein sairaslomalla tilanteen takia. Sairaslomia ei katsottu hyvällä silloisessa työpaikassa ja sain varoituksen. Totuutta en pystynyt paljastamaan, sillä olisin varmasti romahtanut lopullisesti itsekin. Tällöin jouduin kehittelemään melkoisen valheiden verkon, jolla yritin piilottaa totuutta.

Onneksi nykyään kaikki on hyvin ja valheet sekä tuo hirveä työpaikkakin on historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi