Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit kun joku tietoisesti sanoo jotain loukkaavaa päin naamaa?

Vierailija
19.01.2023 |

Reagoitko hämmentyneellä hiljaisuudella, käännät ns. toisen posken, sivallat jotain nasevaa takaisin menemättä kuitenkaan samalle tasolle vai annatko samalla mitalla?

Itse reagoin ensin hämmentyneellä hiljaisuudella, mietin asiaa muutaman päivän ja sitten sivallan takaisin asiallisesti mutta päättäväisesti. Kuitenkin niin että on viimeinen kerta kun käyttäytyy minua kohtaan törkeästi. Annan kiltin ja hiljaisen vaikutelman, mutta olen tarvittaessa hyvin lahjakas verbaalisesti ja otan törkyturvan intensiivisen huomion alle siksi aikaa että olen sanonut mitä mieltä olen hänen käytöksestään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitenkään. Kaikki psykologinen peli on menettänyt vaikutuksensa viiteenkymmeneen vuoteen mennessä - niin hyvässä kuin pahassa. Ihmisten puhe on kuin tuulen huminaa.

Vierailija
42/43 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin välit poikki työkaveriin samantien.

Minä en ole koskaan ollut minkäänlaisissa tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa mitä ap kuvailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää mitenkään. Kaikki psykologinen peli on menettänyt vaikutuksensa viiteenkymmeneen vuoteen mennessä - niin hyvässä kuin pahassa. Ihmisten puhe on kuin tuulen huminaa.

Ei tuo ole mitään psykologista peliä. Aloittajan kuvailema juttu on pelkkää draamailua ja sitä harrastavat pelkästään diivat. Ei siihen draamailuun diivojen lisäksi kukaan muu reagoi, ei kukaan muu kiinnitä huomiota, ei sillä muihin ole vaikutusta. Joku puhuu kivasti, joku puhuu rumasti,... ei siihen kukaan kiinnitä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän