Muistutus: SPR Kontti alepäivä huomenna. Kaikki tavarat - 50 %
Kommentit (21)
Jäljellä romppeet, jotka eivät ole kenellekään kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Höh, just tuhlasin kaikki rahani.
Niin minäkin tai laskuihin ne meni. Eikä siellä ollut mitään paitsi ehkä jotain keräilyjuttuja olisi voinut, mutta onneksi huomenna töitä niin parhaat tavarat ehtii mennä. Ei tarvi käydä ees
ap.
Ai siellä tajunneet, että hintoja pitäisi ihan laskeakin ainakin välillä...
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei hirveästi ollut täydennetty hyllyjä, sen huomasin kun tänään kävin töitten jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä kirjoja. Jonkun kivan kahvikupin voi löytää kans.
Vierailija kirjoitti:
Jee kalliit lumput alessa 🤭
40 euron käytetyt kengät saa 20 eurolla :)
Kontti on aivan sikakallis. Kukakohan siellä tuotteille asettaa hinnat? Kaikki on kuitenkin lahjoituksina saatu, niin ei pitäisi olla niin ahne.
Silti ovat vielä törkeän ylihintaisia. En ymmärrä miksi kukaan ostaa sieltä yhtään mitään. Olen kerran nähnyt, että käytetty tuote oli kalliimpi kuin vastaava uusi kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kontti on aivan sikakallis. Kukakohan siellä tuotteille asettaa hinnat? Kaikki on kuitenkin lahjoituksina saatu, niin ei pitäisi olla niin ahne.
Niillä on varmaan joku ohje. Monestikaan hinnoittelussa ei oikein ole logiikkaa. Sama elokuvasetti saattaa kontin vitriinissä maksaa 80 euroa ja samaan aikaan on vielä myynnissä nettikaupassa hintaan 30 euroa.
Ja korut hinnoittelevat aivan päin seiniä, Kalevala koruissa on hinnat vähintään tuplasti sen, mitä yleisesti fb-ryhmissä ja torilla , jopa enemmän kuin antiikkiliikkeissä. Kengät ihan sikahintaisia. Linttaanpoljetut merkkikengät ovat nimenoman merkin vuoksi kunnosta riippumatta yleensä useita kymppejä
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet on hinnoiteltu niin, etteivät trokarit vie parhaita tuotteita, ja kaupassa on mahdollista satunnaisenkin kävijän löytää oikeaa antiikkia/vintagea.
Itse olen huomannut pikemminkin, että hinnoittelijoiden taitotaso ei riitä kaiken tunnistamiseen. Kotimaisia pienmerkkejä saa vaatteissa todella halvalla, kun se kulahtanut Marimekko maksaa mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa käytetyt kengät??
Tuurilla saattaa löytyä kympillä tai allekin mutta yleisesti ottaen aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet on hinnoiteltu niin, etteivät trokarit vie parhaita tuotteita, ja kaupassa on mahdollista satunnaisenkin kävijän löytää oikeaa antiikkia/vintagea.
Itse olen huomannut pikemminkin, että hinnoittelijoiden taitotaso ei riitä kaiken tunnistamiseen. Kotimaisia pienmerkkejä saa vaatteissa todella halvalla, kun se kulahtanut Marimekko maksaa mansikoita.
Oon tehnyt vuosien varrella useita tosi hyviä löytöjä omaan keräilyharrastukseeni liittyen. Huonekaluja yms on myös löytynyt ja jos keittiöstä puuttuu joku paistinlasta tai kippo tai kattila niin ei kannata uutta ostaa, Kontista taatusti löytyy. Keittiön pikkusälää saa 4 kpl eurolla yleensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehnyt vuosien varrella useita tosi hyviä löytöjä omaan keräilyharrastukseeni liittyen. Huonekaluja yms on myös löytynyt ja jos keittiöstä puuttuu joku paistinlasta tai kippo tai kattila niin ei kannata uutta ostaa, Kontista taatusti löytyy. Keittiön pikkusälää saa 4 kpl eurolla yleensä
Ai joku kippo neljä euroa? Meillä Ekotorilla nuo maksaa jotain 50 snt kappale...
En osta mistään alesta koskaan mitään jos en satu sillä hetkellä tarvitsemaan mitään. Vain sen takia että on ale en osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joku kippo neljä euroa? Meillä Ekotorilla nuo maksaa jotain 50 snt kappale...
Keittiön pikkusälää (veitset, haarukat, lastat, kauhat yms) ovat 4 kappaletta eurolla. Jotain tupperikippoja myyvät tosi usein jättisäkissä tyyliin 30 rasiaa ja kuppia yhteishintaan kaikki kerralla 5 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En osta mistään alesta koskaan mitään jos en satu sillä hetkellä tarvitsemaan mitään. Vain sen takia että on ale en osta.
Minä kyllä ostan. Ostan kirppareilta hyvin paljon tavaraa, jota en tarvitse ja joita keräilen ajoittain hyvinkin intohimoisesti
Höh, just tuhlasin kaikki rahani.