Wittusenin terästehdassuunnitelma Inkoossa
Miettikääpä, jos hanke toteutuu. Se merkitsee sitä, että alueelle syntyy runsaasti työpaikkoja ja toimitusjohtaja Wittusenista tulee sitä myötä henkilö, jonka nimen joudumme näkemään ja kuulemaan useasti. Hänet kutsutaan linnan juhliin ja naistenlehdet kirjoittavat juttuja hänestä ja perheestään. Meidän on pakko lakata nauramasta joka kerta, kun kuulemme hänen nimensä. Mietin asiaa tänään, kun kuuntelin eri uutislähetyksiä ja jokainen uutistenlukija yritti kaunistella nimeä lausumalla sen eri tavoin. Se kuului muodossa Vityyssen, Vidussen tai Uittuussen. Tässä maassa ei ole varaa naureskella työpaikkoja ja rahaa luovalle ihmiselle, joten nyt ruvetaan nielemään sitä naurua sitä mukaa kuin sitä syntyy.
Kommentit (40)
Tässä näkee, kuinka epätoivoinen on vihreä siirtymä -ideologia. Uutisia päivittäin. vaikka Wittusella ei ole latiakaan koko projektiin.
Vedätys?
Wittusen on kai Witun poika... vielä kun etunimikin olisi Wit tu niin jäisi ainakin miehen nimi kerralla mieleen...
Jorma Jormanen kävis Wittusenille taistelupariksi.
Vierailija kirjoitti:
Wittusen on kai Witun poika... vielä kun etunimikin olisi Wit tu niin jäisi ainakin miehen nimi kerralla mieleen...
Jos on lentäjän poika niin on melkein lentäjä itsekin. Jos on Witun poika...
Vierailija kirjoitti:
Onko Wittusenilla viikset?
Ai nii, ne Witun wiikset, sanon minä.
Mut raveissa ei kannata mennä takariviin kun sieltä ei näe hevon Wittua... mut eturivistä näkee Witun hyvin.
Norjassa näin firman kyltin Wittusen et Jensen :D!
Sitten Twittuillaan Twitterissä kanssa, tai siis ei
Vierailija kirjoitti:
Joku tietokoneputiikki. Minulla on niiden kahvimuki, pöllin sen heti yhdestä taukotilasta Trondheimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tietokoneputiikki. Minulla on niiden kahvimuki, pöllin sen heti yhdestä taukotilasta Trondheimista.
hahah just siellä :) Ollan käyty samoilla kulmilla.
Vierailija kirjoitti:
Hienointa olisi, jos Wittusen menisi naimisiin Gullichsenin kanssa, ja ottaisi käyttöön kaksoissukunimen.
Mitä yrität selittää?!
Vierailija kirjoitti:
Kun herra Wittusen oppii suomenkielen alkeet (= kirosanat), hän ehkä vaihtaa nimensä.
Hän on jo kertonut tietävänsä, miltä sukunimi kuulostaa meidän korviin. Pystyy elämään tiedon kanssa.
Mutta entä kun nainen olisi Anna Wittusen.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Wittusen
Kyllä minä vaihtaisin nimeni, jos tarkoitus olisi tehdä vakavaa bisnestä Suomessa.
Joku Jormalainen voisi olla varteenotettava sukumeni silloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma Wittusen
Suomeksi Jorma Wittunen...Aimo Jorma Wittunen
Hans Fredrik Wittusen nousi yrityksen johtoon tammikuussa 2023.
Kulli Wittusen virolaisella y llä
Vierailija kirjoitti:
Kulli Wittusen virolaisella y llä
Ja sen sisko Elin.
Onneksi kuitenkin meni Marsiin eikä Uranukseen.