Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei isot odottajat ja äidit! Vakuutusasiaa.

Vierailija
16.11.2006 |

En saanut syntymättömälle lapselleni vakuutusta Tapiola-yhtiöstä!

Olen ns. B- (tai Ö-) luokan kansalainen, koska ylitän muutamalla kilolla heidän asettamansa maagisen BMI-rajan.

Terve olen ja synnyttänyt aiemmin samoilla kiloilla useampia terveitä lapsia, mutta nyt en enää kelvannut asiakkaaksi.

Tais mennä se firma meillä boikottiin. Tiedättekö, onko muut vakuutusyhtiöt samanlaisia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun erittäin isokokoinen ystäväni sai kyllä lapsivakuutuksen kyseisestä yhtiöstä.

Vierailija
2/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hankalaahan se voi olla , mikä oli peruste pelkkä bmi? soita kuluttajaneuvojalle ja kysy heiltä osaavat sanoa toimivatko kaikki vakuutusyhtiöt samalla lailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen äiti ei saanut vakuutusyhtiöstä syntymättömälleen lapselleen vakuutusta, sillä äidin ylipaino on sikiölle terveysriski. Vakuutusyhtiöstä korostettiin, että lapsi saa syntymänsä jälkeen normaalin vakuutuksen, jos on terve.



Mitäpä nyt tuosta tuohtumaan. Ihan normaalia riskien kartoitusta vakuutusyhtiöltä.

Vierailija
4/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme että olet vakuutuksen saanut. täytyyhän vakuutusyhtiönkin yrittää minimoida riskit ja tuolla painolla olet jo melkoinen riskitapaus.

Vierailija
5/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan tulla tähänkin maahan erikseen palvelut lihaville ja kunnon ihmisille. Suomen kansahan lihoo kovaa vauhtia ja kohta ollaan kuin amerikkalaiset, siis yhtä lihavia.

On ymmärrettävää, että esim. henkivakuutuksen ehdot ja hinnat on lihaville kovemmat, mutta syntymätön lapsi kai on äärimmäisen harvoin vioittunut siitä, että äiti on iso??

Vierailija
6/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari eka päivää voi olla sokerit matalalla.

Vakuutus pitäisi milestäni myöntää esim. niin, että se rajaisi pois lihavuudesta johtuvat vaivat, mutta toimisi normaalisi esim. sydänvikojen yms. kanssa, koska niitä kai ei äiti saa läskeillään lapselleen aiheutetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä tilanteissa äidin runsas ylipaino - ja tällöin on yleensä todella kyse huomattavasta ylipainosta - voi olla riskitekijä syntyvälle lapselle. Runsaasti ylipainoisen äidin laihdutus voi olla suositeltavaa synnytyksen helpottamiseksi ja terveydellisten riskien välttämiseksi.



Kun bmi on yli 35, on kyseessä jo vaikea lihavuus.

Vierailija
8/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tasan tarkkaan tiedän lihavuuteni.

Mutta olen terve kun pukki

Raskaus meni aivan loistavasti kiloistani huolimatta.

Mietin vaan, et johtuiko se siitä, että en ole juuri koskaan sairaana, vai miksi sain vakuutuksen, mutta sain kuitenkin.



-3- Nyt BMI pienenemässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraamaan pystyi ihan normaalisti, taivuin synnyttämään missä asennossa vaan. Sokeriarvot täysin kohdallaan.



Olen toisaalta aina liikkunut paljon, on paljon lihaksistoa, eikä kukaan ikinä usko, jos kerron kuinka paljon painan.

Vierailija
10/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutusyhtiöt perustavat tämän ihan lääketieteellisille faktoille.



" Lihavuus ennen raskautta lisää ennenaikaisen synnytyksen riskiä, loppuraskauden aikaista sikiökuolleisuuden riskiä sekä raskausajan diabeteksen ja " raskausmyrkytyksen" riskiä.



Myös synnytyksen aikaisten vaikeuksien todennäköisyys kasvaa. Suurikokoisen lapsen saamisen todennäköisyys kasvaa äidin lihavuuden myötä, joka aiheuttaa usein epäsuhtaa lapsen koon ja äidin lantion tilavuuden välille."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sille mukavalle vakuutusvirkailijalle ja sanoin etten missään olosuhteesa halua olla teidän kanssa tekemisissä. Ja hän oli suoraan sanottuna yllättynyt asiasta. Hän sanoi että minut nähneenä hän ei olisi ikinä uskonut että joku painoraja ylittyy. Sanoi soittavansa sille joka päätöksen oli tehnyt mutta sanoin että elä vaivaa itseäsi asialla. Jos he voivat valita asiakkaansa niin asiakas voi valita jonkun muun yhtiön. Ei muuten tarvinnut maksaa kotivakuutuksen pätkää heille......

Pohjolasta sain vakuutuksen vaivatta ja nyt meillä on siellä kaikki vakuutuksen, auto-, henki-,koti-, lapsi- ja matkavakuutukset. Plus olemme eläkesäästäjiä. Että heh heh rahaa olis ollut tunkaa tapiolaan mutta eipä maidän rahat kelvanneet!

Vierailija
12/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suivaannuin niin että laitoin kaikkii vakuutusyhtiöihin viestiä ja kyselyä. Pohjantähti olisi myöntänyt vakuutuksen, mutta perääntyi siinä vaiheessa sitten kun mulle määrättiin sokerirasitus. TURVAA sekään ei haitannut ja meidän perheen kaikki vakuutukset siirtyi samantien Turvaan. Hauskinta (?) asiassa oli, että mm. koti- ja autovakuutusten hinnat aleni entiseen nähden (olivat siis Lähivakuutuksessa). Muussa tilanteessa olisi ollut varmaan laiskuus esteenä kilpailuttamiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti liity juuri tähän ketjuun, mutta olemme juuri kilpailuttamassa perheemme vakuutuksia (nyt pohjantähdessä), ja tuo Turva on yksi vaihtoehto.



Miten on hommat ko. yhtiössä pelannut? Onko saanut suosiolla vakuutuskorvaukset jne?

Vierailija
14/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava palvelu, aina kaikki sujunut moitteetta ja suht edulliset vakuutukset. Pieni ja palveleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat sujuu näppärästi ja kun soittelin ja hoitelin niin siirtoasioita niin he teki kaikki ja soitteli takaisin jne. Varmaan ilomielinkin irtisanoivat meidän vanhat vakuutukset ym. Itse ei tarvinnut kuin käydä allekirjoittamassa paperit ja antoivat meille vielä niitä jotain " vanhan asiakkaan alennuksia" vaikka oltiin siis uusia asiakkaita jne.



Vakuutuskorvaukset lapsen sairausjutuista on tulleet todella nopeasti ja selkeitä päätöksiä jne.

Vierailija
16/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa seisoskelin ja etsin virkailijaa, sitten nainen sanoo, lähdemme lounaalle, tule puolen tunnin päästä uudelleen. Olikin toimiston virkailija! En mennyt takaisin. Enkä mene.

Vierailija
17/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hetken aikaa seisoskelin ja etsin virkailijaa, sitten nainen sanoo, lähdemme lounaalle, tule puolen tunnin päästä uudelleen. Olikin toimiston virkailija! En mennyt takaisin. Enkä mene.

Vierailija
18/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuksia myönnetään paksuille ja itsekin ymmärretään, että RUOKAtunnille pitää lähteä, jotta pääsee SYÖMÄÄN. Taidan hypätä Tappiolan läskiterrorismilta Turvaan.

Voihan se olla, että Tapiola sanoo irti lasteni vakuutukset, jos vaikka sattuvat lihomaan ennen kuin tulevat täysi-ikäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä