Lue keskustelun säännöt.
Lapsella yskää jo 6kk, astmakokeet menossa, lääkäri epäili päiväkodin ilmaa , voisiko siinä olla syytä?
16.11.2006 |
miten asia etenee, otanko yhteyttä terveystarkastajaan vai kehen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän pojalla kesti parantua " astman tyyppisestä" yskästä vuoden.
Toivottavasti lapsesi paranee pian.