Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella yskää jo 6kk, astmakokeet menossa, lääkäri epäili päiväkodin ilmaa , voisiko siinä olla syytä?

Vierailija
16.11.2006 |

miten asia etenee, otanko yhteyttä terveystarkastajaan vai kehen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla kesti parantua " astman tyyppisestä" yskästä vuoden.



Toivottavasti lapsesi paranee pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän