Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vauva hoidetaan pitkillä geelikynsillä?

Vierailija
18.01.2023 |

Sitä olen ihmetellyt. Tai laitetaan ruokaa, leivotaan?
Kyselee tylppäkyntinen jolla ei oo ees kynsilakkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa että viiltääkö äityli vauvaa niillä pitkillä kynsillä tai uppoaako ne vauvaan. :( Entä vauvan silmät, miten suojaavat ne, uimalasit?

Vierailija
2/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuinka ne kynnenaluset saa puhtaaksi vauvankakasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin epäileviä sentään, luulin olevani ainut tyhmä joka ei ymmärrä.

Tuttavani vakuutti ettei ne yhtään haittaa, kaikkea voi tehdä.

Vierailija
4/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne hygieeniset?

Vierailija
5/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...Meillä töissä näkyy näitä kynsiä ja muuan sijainen tuli pienten ryhmään ilmoittaakseen ettei voi pestä peppuja yms kun nää kynnet. No se ei vetele ja kaikki tekevät kaikkea. En suostunut yksin vastaamaan koko vaippahuollosta. Itselläni on lyhyet kynnet, en osaisi toimia pitkäkyntisenä.

Vierailija
6/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin muutkin.

Kun niitä on tottunut pitämään jatkuvasti, ei niillä tule tökittyä tms.

Itse olen niin tottunut että jos esim. olen hetken ilman niitä tai jos vaikka vain yksi tippuu irti, tökin juuri sitä sormea milloin minnekin esim. kaappeja avatessa.

Niihin on niin tottunut että ilman tuntuu kuin osa sormesta puuttuisi joten ei osaa käsitellä asioita normaalisti.

Samalla tavalla kuin sinä et voi kuvitella miten kynsien kanssa voi olla, kynsiin tottuneet eivät voi kuvitella olevansa ilman.

Vierailija
7/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynnet muuten ovat reunoistaan hiukan paksumpia/pyöreämpiä kuin omat luonnolliset kynnet, eli niillä on paljon vaikeampi saada esim. naarmua aikaiseksi.

Luonnonkynsillä on paljon helpompi saada viilto aikaiseksi ihoon.

Vierailija
8/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne hygieeniset?

https://www.ess.fi/paikalliset/337611

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005034319.html

Poukama mähmälle

Rakennekynnet ehkä näyttävät siisteiltä, mutta ne saattavat piilottaa alleen likaisen salaisuuden. Pitkät tekokynnet ovat mähmälle kuin suojaisa poukama, jonka alle kerääntyä. Tekokynsissä saattaa myös olla pikku koloja, joissa haitalliset bakteerit lisääntyvät.

Kaikki vauvankakan pöpöt....hyi yööökk entäs oman kakan uhhhh

Vierailija
9/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin tottunut että jos esim. olen hetken ilman niitä tai jos vaikka vain yksi tippuu irti, tökin juuri sitä sormea milloin minnekin esim. kaappeja avatessa.

Niihin on niin tottunut että ilman tuntuu kuin osa sormesta puuttuisi joten ei osaa käsitellä asioita normaalisti.

Samalla tavalla kuin sinä et voi kuvitella miten kynsien kanssa voi olla, kynsiin tottuneet eivät voi kuvitella olevansa ilman.

Mieti, saman verran paskapöpöjä kynsien alla kuin on maailmassa ihmisiä...hyihitto!

Vierailija
10/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, saman verran paskapöpöjä kynsien alla kuin on maailmassa ihmisiä...hyihitto!

On niitä lyhytkyntisilläkin.

Jos taasen olet järsinyt kynnet aivan olemattomiin, sekään ei ole hygieenistä.

Vierailija
11/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...Meillä töissä näkyy näitä kynsiä ja muuan sijainen tuli pienten ryhmään ilmoittaakseen ettei voi pestä peppuja yms kun nää kynnet. No se ei vetele ja kaikki tekevät kaikkea. En suostunut yksin vastaamaan koko vaippahuollosta. Itselläni on lyhyet kynnet, en osaisi toimia pitkäkyntisenä.

Sinne vaan pomon huoneeseen ottamaan "kynnet" pois. itte olen passittanut typykän tisseineen sinne...napaan asti auki, ryntäät esillä...

Siis te ette edes yritä peitellä syytä, miksi teitä haittaavat muiden ulkonäköön liittyvät seikat :D

Vierailija
12/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vuosia rakennekynnet. Sanoisin keskimittaiset. Olin vuoden ajan töissä vammaisten kanssa ja vaippoja tuli vaihdeltua. Kumihanskat kädessä aina. Ei haitannut mitenkään. Eivät ne järin terävätkään ole. Sen sijaan oudoksuisin työntekijöitä joiden hygienia on noin muuten alhainen, ja kynsivälit mustat. Näitäkin nähty. Suuri osa myös ei käyttänyt vessatuksissa hanskoja lainkaan. Usein itsestään huoltapitävät ja kauneuteensa panostavat, pitävät huolen myös hygieniasta erityisen hyvin.

Vierailija
13/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan geelikynnet ovat kyllä ongelmalliset, kun vauvoilla on tapana kynsiä itseään. 

Vierailija
14/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle kynsihuolto 2-4 viikon välein.

Vierailija
15/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin olen myös voinut laittaa itselleni tamponin, tehdä alapesut, laittaa miehelle kondomin ym.

Vierailija
16/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan pomon huoneeseen ottamaan "kynnet" pois. itte olen passittanut typykän tisseineen sinne...napaan asti auki, ryntäät esillä...

Siis te ette edes yritä peitellä syytä, miksi teitä haittaavat muiden ulkonäköön liittyvät seikat :D

Se on ihan työpaikan ohjeissa kielletty pitää liian pitkiä kynsiä t tietty tekokynsiä, mulla ainakaan muuta ole, heti poistatan.

Vierailija
17/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiäin tosi pitkät ja teräväkärkiset. Pisimmät kuin koskaan raskaana olevalla naisella.

En itsekään leivo nykyisin, mutta miten jotkut kultahileiset tosi pitkät suhtautuisivat pullataikinan vaivaamiseen?

Lapsi juoksi kerran ihan tavalliseen peukalonkynteeni, vähän yli sormenpään yltävään kun käteni oli tuolinselällä. Paidattomaan olkapäähän tuli naarmu ja itku.

Lapsi jotenkin "riekkuu" ja kynsi sattuu silmään?? Yllättävää liikettä ei ole hoitsja osannut varoa ja pitää kynsiä piilossa.

Vierailija
18/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien alla on yli 5 miljoonaa bakteeria. Rakennekynnet on hyvä alusta pöpöille.

Kuka nyt kynsiharjan joka käsienpesulla esiin ottaa!

Vierailija
19/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kuinka ne kynnenaluset saa puhtaaksi vauvankakasta?

Käytän kertakäyttöhanskoja vaipanvaihdon aikana

Vierailija
20/23 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ess.fi/paikalliset/337611

Mitä kynsien alla on, lue tuolta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi