Lue keskustelun säännöt.
Onko HM:n postimyynnissa tarkka se alennuksen paivamaara? Jos siis on ollut -10 % vaikka 13.11. asti, voinko enaa saada alennusta alennusnumerollani?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla