Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani kertoi, että hän ei voi jatkaa kanssani,

Vierailija
18.01.2023 |

koska rakastaa minua liikaa. Mikä syy tuo nyt on?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että häntä tulee sattumaan. Itse olen aikoinaan samasta syystä jättänyt miehen. 3 vuotta kului ja tapasimme uudestaan. Nyt olemme yhdessä.

Vierailija
2/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppani tullut mustasukkaiseksi ja aavistelee jotain. Omaa vahvaa taipumusta väkivaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei halua sanoa sulle oikeaa syytä ettet loukkaannu.

Vierailija
4/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää, että häntä tulee sattumaan. Itse olen aikoinaan samasta syystä jättänyt miehen. 3 vuotta kului ja tapasimme uudestaan. Nyt olemme yhdessä.

Kuka nyt jättää ihmisen, jota paljon rakastaa? Ei kai kukaan jos vapaa on.

Vierailija
5/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen kyllä seurusteli kun tapailimme, mutta erosi. AP

Vierailija
6/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan höpöttää. Haluaa jättää oven auki sun suuntaan, jos joskus haluaa palata. En ottaisi yhtään vakavasti tuota kommenttia. Kuultu ennenkin. Jatka eteenpäin äläkä jää pohtimaan tätä ihmistä. Jos haluaa olla yhdessä niin ei päästele suustaan tuollaista.

Vierailija
7/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä mitä itse voisin suustani päästää, ja itseasiassa olen päästänytkin. Tapailin hetken aikaa miestä joka oli aivan älyttömän ihana. En kuitenkaan oikein tiennyt mitä hän haluaa minusta, itsekään en oikein tiennyt. Tiesin vain, että hänen kanssa oli mukava olla, hyvä olla. Lopetin tapailun melkein samanlaiseen lauseeseen. Pelkäsin että saan selkääni, joten lopetin suhteen ennen kuin hän sen teki.

Vierailija
8/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä mitä itse voisin suustani päästää, ja itseasiassa olen päästänytkin. Tapailin hetken aikaa miestä joka oli aivan älyttömän ihana. En kuitenkaan oikein tiennyt mitä hän haluaa minusta, itsekään en oikein tiennyt. Tiesin vain, että hänen kanssa oli mukava olla, hyvä olla. Lopetin tapailun melkein samanlaiseen lauseeseen. Pelkäsin että saan selkääni, joten lopetin suhteen ennen kuin hän sen teki.

Oletteko nähneet sen jälkeen? Löysitkö uutta kumppania? Miksi, et kertonut peloistaan hänelle? AP

Vierailija
9/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tämä henkilö on?

Vierailija
10/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän erosi juuri, voi hänellä olla tunteet aika sekaisin. Silloin päästää suustaan typeryyksiä.

Vierailija
11/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko saa ihmiset tekemään typeriä asioita. Jos kuitenkin olisitte tarkoitettu yhteen (sama AP:lle), niin olisitte yhdessä. Teitä ei olisi päästetty lähtemään.

Vierailija
12/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysynyt häneltä? Ei kukaan toinen voi tietää mitä todellisuudessa tarkoitti tuolla.

Vierailija
13/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtunut minulle. Ikävöin päivittäin, en vain halua ottaa yhteyttä.

Vierailija
14/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko?

Vierailija
15/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtunut minulle. Ikävöin päivittäin, en vain halua ottaa yhteyttä.

Mikset?

Vierailija
16/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämisen tunnelukko, estyneisyyden tunnelukko tai molempia. Hylkäämisen tunnelukko saa pelkäämään hylkäämistä niin paljon, että henkilö jopa sabotoi omia ihmissuhteitaan, koska ajattelee niiden päättyvä joka tapauksessa hylkäämiseen. Estyneisyyden tunnelukosta kärsivä pyrkii hallitsemaan tunteitaan ja niiden ilmenemistä jatkuvasti. Googlaa lisää aiheesta.

Vierailija
17/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein saman nykyiselle miehelle suhteen alussa sanoin heipat etten satuttaisi itseäni , mutta hän haki minut päättäväisesti takaisin . Nyt asumme yhdessä .

Vierailija
18/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jokin trauma tai muu. Häntä pelottaa ja sen takia työntää sinut pois luotaan.

Vierailija
19/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jättää ihmisen, jota paljon rakastaa? Ei kai kukaan jos vapaa on.

Sellainen ihminen joka pelkää. Ihminen joka on kokenut liikaa pahaa.

Vierailija
20/69 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelkää, että jossain vaiheessa seksi ja yhdyntä tulee puheeksi ja ajankohtaiseksi,

Pelkää isoa munaa...