Tapailukumppani kertoi, että hän ei voi jatkaa kanssani,
Kommentit (69)
Minulle on sanottu noin. Elämäni meni pirstaleiksi, kun menetin rakkauden.
Älkää rikkoko toisia!
Etenkin meillä miehillä on todella vaikeaa selvitä yli noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää, että häntä tulee sattumaan. Itse olen aikoinaan samasta syystä jättänyt miehen. 3 vuotta kului ja tapasimme uudestaan. Nyt olemme yhdessä.
Kuka nyt jättää ihmisen, jota paljon rakastaa? Ei kai kukaan jos vapaa on.
Kysytkö tosissasi? :D Et ole selvästi koskaan elänyt oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää, että häntä tulee sattumaan. Itse olen aikoinaan samasta syystä jättänyt miehen. 3 vuotta kului ja tapasimme uudestaan. Nyt olemme yhdessä.
Miten pääsit pelosta yli?
En usko, että olen täysin peloista päässyt yli. Asiaan auttoi todella paljon, että tämä mies oli armollinen ja ymmärtäväinen. Osoitti, että haluaa olla kanssani ja oppia tuntemaan minut. En vaihtaisi päivääkään.
Löytäistpä tuon kaltaisen ihmisen. Joka aidosti välittää ja rakastaa.
niinpä
Vierailija kirjoitti:
Älkää rikkoko toisia!
Miksi et pyytänyt jäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen joka pelkää. Ihminen joka on kokenut liikaa pahaa.
Ja se jätetty, rikottu osapuoliko ansaitsee kohtalonsa? Luultavasti hänelläkin on samat kokemukset jo ennestään.
T: kokemusta on liikaakin noista jätetyksi tulemisista toisen pelkojen takia ja niistä ja omista traumoistani on kyllä keskusteltu. Silti aina jätetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää rikkoko toisia!
Miksi et pyytänyt jäämään?
Miksi luulet etten taistellut? Olen taistellut aina, kun olen ollut tosissani. Ei ole koskaan auttanut.
Yksin saan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka olla tukena? Onko ok ottaa yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
No jos sä olet halunnut pitää suhteen pelkkänä tapailuna eikä vakavoitumista ole näköpiirissä, ihan fiksu veto hältä. Miksi roikkua suhteessa, jossa toisen tunteet on keveämmät.
Tapailimme niin vähän aikaa, ettei siinä oikein voinut mitään päätöksiä tehdä. Tunsin ja tunnen paljon häntä kohtaan. AP
Mikä on vähän aikaa sinulle?
2 kuukautta. AP
No kai siinä kohtaa jo tietää, haluaako seurustella vai ei`
Kyllähän naiset parin kuukauden kohdalla ovat varmoja halustaan seurustella, mutta neljän kuukauden kohdalla jättävät yks kaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aidosti rakastaa, ei jätä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aidosti rakastaa, ei jätä. Piste.
Elämä ei ole noin mustavalkoista.
Jos elämät eivät vaan sovi yhteen, ajattelee sitten, että jos meidät on tarkoitettu yhteen löydämme toisemme vielä ja päästää toisesta irti. Ei vissiin ollut tarkoitettu, koska ei enää löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Hylkäämisen tunnelukko, estyneisyyden tunnelukko tai molempia. Hylkäämisen tunnelukko saa pelkäämään hylkäämistä niin paljon, että henkilö jopa sabotoi omia ihmissuhteitaan, koska ajattelee niiden päättyvä joka tapauksessa hylkäämiseen. Estyneisyyden tunnelukosta kärsivä pyrkii hallitsemaan tunteitaan ja niiden ilmenemistä jatkuvasti. Googlaa lisää aiheesta.
Joo voi toki olla, mutta älkää nyt vaan kukaan alkako kenenkään raukkaudella parantajaksi. Kukin ottakoon vastuun omista estoistaan tai tunnelukoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylkäämisen tunnelukko, estyneisyyden tunnelukko tai molempia. Hylkäämisen tunnelukko saa pelkäämään hylkäämistä niin paljon, että henkilö jopa sabotoi omia ihmissuhteitaan, koska ajattelee niiden päättyvä joka tapauksessa hylkäämiseen. Estyneisyyden tunnelukosta kärsivä pyrkii hallitsemaan tunteitaan ja niiden ilmenemistä jatkuvasti. Googlaa lisää aiheesta.
Joo voi toki olla, mutta älkää nyt vaan kukaan alkako kenenkään raukkaudella parantajaksi. Kukin ottakoon vastuun omista estoistaan tai tunnelukoistaan.
Ei tietenkään parantajaksi, mutta jokainen täällä tarvitsee hyväksyntää, tukea ja ymmärrystä. Toiset vielä tarvitsevat enemmän kuin toiset. Jos aina ihminen hylätään kun näyttää kuinka haavoittuva on, ei sitä ihmistä lopulta paranna enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Sama tapahtui itselle juuri. Yhtä lyhyt tapailu.
Blot twist: Tapailitte samaa ihmistä.
:D Huvittaa mielikuva asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä mitä itse voisin suustani päästää, ja itseasiassa olen päästänytkin. Tapailin hetken aikaa miestä joka oli aivan älyttömän ihana. En kuitenkaan oikein tiennyt mitä hän haluaa minusta, itsekään en oikein tiennyt. Tiesin vain, että hänen kanssa oli mukava olla, hyvä olla. Lopetin tapailun melkein samanlaiseen lauseeseen. Pelkäsin että saan selkääni, joten lopetin suhteen ennen kuin hän sen teki.
Pelko saa ihmiset tekemään typeriä asioita. Jos kuitenkin olisitte tarkoitettu yhteen (sama AP:lle), niin olisitte yhdessä. Teitä ei olisi päästetty lähtemään.
Kuka/mikä ei olisi päästänyt? Kohtaloko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä mitä itse voisin suustani päästää, ja itseasiassa olen päästänytkin. Tapailin hetken aikaa miestä joka oli aivan älyttömän ihana. En kuitenkaan oikein tiennyt mitä hän haluaa minusta, itsekään en oikein tiennyt. Tiesin vain, että hänen kanssa oli mukava olla, hyvä olla. Lopetin tapailun melkein samanlaiseen lauseeseen. Pelkäsin että saan selkääni, joten lopetin suhteen ennen kuin hän sen teki.
Pelko saa ihmiset tekemään typeriä asioita. Jos kuitenkin olisitte tarkoitettu yhteen (sama AP:lle), niin olisitte yhdessä. Teitä ei olisi päästetty lähtemään.
Se ihminen tietty. Tuo ihminen ei olisi päästänyt irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, vaan se ihminen. Tuo ihminen ei olisi päästänyt irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Ei. Ihminen ei olisi luovuttanut.
Löytäistpä tuon kaltaisen ihmisen. Joka aidosti välittää ja rakastaa.