The last of us tv-sarja OHVISIAL
Joko olette katsoneet? Ainakin pilotti seurasi hyvin uskollisesti pelin juonta ja oli mielestäni ihan katsottava.
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa katsoa 4Kna. Kakkosjakso on IMDB käyttäjien mukaan paras sarjan jakso tähän mennessä: 9.5/10.
Tuo taitaaa olla aika korkea HBO sarjoille yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa ennen kuin lukee keskustelua.
Voi tulla isoja spoilereita!
Tuntuu että spoilereita tulee usein vastaan
Kakkoskauden kakkosjakson making-of video. Eli SPOILEREITA:
Minusta tämä sarja on oikeasti aika tylsä. Ei vedä millään tavoin vertoja Walkin deadille.
Tuo kakkoskauden toka jakso sai minun vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä sarja on oikeasti aika tylsä. Ei vedä millään tavoin vertoja Walkin deadille.
On kuitenkin aika uskollinen lähdemateriaalille
Druckmann antaa ja Druckmann ottaa, vastapainona Abbysta on tehty sympaattisempi ja keholtaan keskimääräinen toisin kuin pelissä.
Nyt Ellie onkin jo superninja, joka taitaa brassijutsun ja lukkopainin kuin ammattilainen isoa aikuista miestä vastaan, hohhoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ellie onkin jo superninja, joka taitaa brassijutsun ja lukkopainin kuin ammattilainen isoa aikuista miestä vastaan, hohhoijakkaa.
Onhan viisi vuotta kulunut
Mielenkiintoinen oli kolmas jakso.
Lähdemateriaalin fanina jotkut asiat kolmannessa jaksossa vähän vaivasi mutta oli pätevä jakso.
Vierailija kirjoitti:
Ite tykkään nöistä kulissien takaa videoista paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite tykkään nöistä kulissien takaa videoista paljon
Ekalta kaudelta on ihan pitempi dokumentti
Vierailija kirjoitti:
Walking Deadista en ole kuullut hirveästi hyvää
Tuo on tokasta jaksosta eli spoilereita
Että tässä on loistavat musiikit.
Ainakin eka kausi oli riittävän uskollinen pelille, ettei mikään nyppinyt. Pelasin pelin vasta katsottuani sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa ennen kuin lukee keskustelua.
Voi tulla isoja spoilereita!
Facebookissa on tullut vastaan spoilaavia asioita mutta onneksi olen katsonut jo jaksot.
Kakkoskauden toinen jakso on Intenet Movie Database käyttäjien mukaan sarjan paras jakso. 9.5/10
Samaa mieltä. En malta odottaa seuraava jaksoa.