Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkit mistä tiedät että mies on tosissaan eikä vain vedätä

Vierailija
18.01.2023 |

Monille tuntuu olevan tuo epäselvää, joten tässä merkkejä.

- Vastaa viesteihin nopeasti ja tulee haluaa olla seurassasi niin paljon kuin mahdollista, ei koskaan tee ohareita.

- Muistaa kaiken mitä olet sanonut hyvin tarkasti (tarkemmin kuin sinä itse), lempikirjasi, -kukkasi, -biisisi, -ruokasi jne. Inhokit tietysti myös.

- Ostaa sinulle mielellään yllätyksiä ja kalliita lahjoja.

- Haluaa tavata kaverisi ja sukulaisesi ja esittelee sinut omilleen.

- Koettaa miellyttää sinua kaikin tavoin.

- Sanoo kohteliaisuuksia.

-Kertoo rakastavansa sinua hyvin nopeasti suhteen alettua.

- Ei koskaan anna epämääräisiä vastauksia suhteen jatkosta ja tulevaisuudesta.

Jos suurin osa näistä merkeistä puuttuu, mies kannattaa jättää, jos itse haluat kunnollisen suhteen. Hän ei ole tosissaan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasta olen kyllä samaa mieltä. Mutta se, että mies varsinkin suhteen ollessa vielä aluillaan tuputtaa lahjoilla (etenkin kalliilla), pommittaa kehuilla ja vannoo rakkauttaan vaikka ei edes olla vielä tunnettu kovin kauaa, antaa kyllä erittäin epäilyttävän kuvan.

Vierailija
2/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen noista tietenkin äärimmilleen vedettynä muuttuu red flagiksi, mutta noin niinkuin normaaleissa rajoissa pysyessään juurikin näin.

Itse olen huomannut, että myös pienet hipaisut, kosketukset ja silittelyt joilla ei ole mitään sen kummempaa syytä tai tavoitetta (kuten esim. Seksuaalisen jännitteen herättely). Sellaista aitoa, sisimmästä tulevaa halua koskettaa vain kosketuksen vuoksi on vaikea feikata kovin kauan. Jos mies koskettaa käytännössä vain tunnustellakseen onko hetki otollinen seksille, ei hänen tunteensa ole aitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosissaan, jos nuolee kaksi viikkoa pesemättä ollutta pimpslooraa.

Vierailija
4/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alttarilla huomaa onko se tosissaan.

Vierailija
5/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa oli kyllä varsinainen red-flag lista...

Vierailija
6/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Player

Vierailija
7/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli narsistit ovat ainoat jotka ovat tosissaan naisten kanssa?

Vierailija
8/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tosissaan, jos nuolee kaksi viikkoa pesemättä ollutta pimpslooraa.

Tämä on tosirakkautta!!

Vierailija
9/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla vaatimuksilla saat jättää kaikki muut paitsi pelimiehet

Vierailija
10/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasta olen kyllä samaa mieltä. Mutta se, että mies varsinkin suhteen ollessa vielä aluillaan tuputtaa lahjoilla (etenkin kalliilla), pommittaa kehuilla ja vannoo rakkauttaan vaikka ei edes olla vielä tunnettu kovin kauaa, antaa kyllä erittäin epäilyttävän kuvan.

Jos mies ei anna syntymäpäivälahjaa ensimmäisen vuoden aikana, hän ei ole tosissaan. Pitkissä suhteissa on eri. Mutta kyllä tosissaan oleva mies, muistaa sekä joulun sekä syntymäpäivän, vaikka olisi ihan vähän aikaa sitten tavattu. Jos taas kyse on muuten vaan lahjoista, niin niiden kohdalla voi olla jotain epäilyttävää.

Vierailija
11/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jos miestä on vaikea tavoittaa ja puheet eivät käy yksiin tekojen kanssa, mies ei ole tosissaan tai kovinkaan kiinnostunut. Ikävä totuus on, että jotkut miehet käyttävät joitakin naisia vain hyödykkeinä, penkinlämmittäjinä. Ovat tyytyväisiä kun saavat seksiä, ilmaisen kodinhoitajan tai kokin. Mutta tämmöinen mies nostaa heti kytkintä, jos tulee parempi nainen vastaan tai jotain muuta mielenkiintoisempaa tekemistä.

Vierailija
12/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa avioliittoon ennen seksiä.

Vierailija
13/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin miestä kosimaan jos haluaa olla kanssani ikuisesti, ja kyllähän hän sitten polvistui. Jos joudut miettimään että haluaako tämä mies nyt olla kanssani niin joko kommunikaatiossa mättää jokin tai sitten olet vain lelu.

Vierailija
14/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita lahjoja, rakkaudentunnustuksia heti alussa ja överiä miellyttämistä? Ei kiitos.

Vierailija
15/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee epävarma olo että onko mies tosissaan niin siitähän sen tietää että ei se ole.

Kun on rauhallisin mielin eikä tarvitse analysoida että onko vai eikö ole tosissaan niin mies on tosissaan.

Tämä perustuu siihen, että jos mies tapaa unelmanaisensa niin hän ei todellakaan halua mokata tilaisuuttaan pelailemalla pelejä. Hän haluaa oikeasti näyttää naiselle että on luotettava ja hyvä tyyppi.

Vierailija
16/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollainen mies ja vedätti ihan raskaimman kautta. Parin vuoden päästä selvisi täydellinen kaksoiselänä ja pakenin turvakotiin. Nyt haen lähestymiskieltoa.

Vierailija
17/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa sut huvinvuoksi.

Vierailija
18/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaa miellyttää sinua kaikin tavoin. Really?

Vierailija
19/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei anna syntymäpäivälahjaa ensimmäisen vuoden aikana, hän ei ole tosissaan. Pitkissä suhteissa on eri. Mutta kyllä tosissaan oleva mies, muistaa sekä joulun sekä syntymäpäivän, vaikka olisi ihan vähän aikaa sitten tavattu. Jos taas kyse on muuten vaan lahjoista, niin niiden kohdalla voi olla jotain epäilyttävää.

Toki syntymäpäivä- ja mahdollisesti joululahjatkin ovat aivan ok, paitsi tietenkin jos nainen on vartavasten kieltänyt ostamasta mitään. Itse ajattelinkin tuon lahjakohdan niin, että mies on jatkuvasti hankkimassa hintavia lahjoja ja järjestämässä yliampuvia yllätyksiä, sellainen toiminta on todellakin iso ''red flag''.

Vierailija
20/39 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa oli kyllä varsinainen red-flag lista...

Miksi ihmeessä? Toki kyseessä voi olla pelimieskin, mutta harva mies noin pitkälle sitä jaksaa vetää kuitenkaan. Kai ihmisestä nyt sen verran näkee, onko tosissaan vai feikkaako vaan?