Mitä järkeä kilohinnan mukaan ostamisessa?
En oo ikinä ymmärtänyt tätä kilohinnan mukaan ostamista, jos se lopullinen hinta ei määräydy sen kilohinnan mukaan.
Esim. 1 kg pussi vehnäjauhoja.
Toinen maksaa 4 € ja toinen 6 €, mutta halvemmassa on korkeampi kilohinta niin ostetaan se kalliimpi! Niinku... Miks?!! Oisit saanut sen saman pussin 2 euroa halvemmalla!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Hauska provo 🤣🤣
Eikun käsittämätön, ei voi edes väittää vastaan, kun ei ymmärrä mikä tässä on valituksen aiheena
Tää on suoraan feissarimokista, eikö ookin?
Ap:n logiikka ontuu pahemman kerran.
Jos 1kg vehnäjauhoja maksaa 4€, niin sen kilohinta on 4€. Jos 1kg vehnäjauhoja maksaa 6€, niin sen kilohinta on 6€.
Jos 6 euron vehnäjauhoissa on halvempi kilohinta, niin silloin sen pakkauskoko on isompi kuin 1kg.
Vierailija kirjoitti:
Siis voitko selittää pointtisi uudelleen? Miten lopullinen hinta ei määräydy kilohinnan mukaan?
Siis ymmärrän että, vaikka irtokarkkeja ja kurkkuja ostetaan sieltä missä niitä myydään halvimmalla kilohinnalla, koska niitä myydään kilohinnalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.feissarimokat.com/2019/07/kalliimpi-kilohinta/
Jep
Vierailija kirjoitti:
Ap:n logiikka ontuu pahemman kerran.
Jos 1kg vehnäjauhoja maksaa 4€, niin sen kilohinta on 4€. Jos 1kg vehnäjauhoja maksaa 6€, niin sen kilohinta on 6€.
Jos 6 euron vehnäjauhoissa on halvempi kilohinta, niin silloin sen pakkauskoko on isompi kuin 1kg.
Lisään vielä sen, että toivon ap:n olevan trolli eikä kukaan oikeasti ole noin pihalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin paljon rahaa että ostan aina kalleinta mahdollista. Esimerkiksi kotini maksoi jotain 374 miljoonaa euroa mutta täällä onkin 89 huonetta, joissa minä asun tosin vain kolmessa huoneessa.
Mut sä joudut asumassa sen ex-anopin ja 12 palvelijan kanssa samassa talossa. Ja ullakkoa ei uskalla käyttää kukaan, kun siellä kummittelee ne 1600-luvulla mestatut kuninkaalliset. Ja kellarissa asuu salaa 17 pohjois-korealaista.
Vierailija kirjoitti:
-Isla- kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Jos 1 kilon jauhopussi maksaa toisessa kaupassa 4€ ja toisessa 6€, niin se kilohinta on kyllä tasan sama molemmissa.
Em mään nyt puhunu ees kilohinnasta mitään, sanoin vaan sen hinnan mikä hintalapussa ois.
Ap
Halvemmassa on korkeampi kilohinta, kirjoitit.
Kyllä 6 euroa on enemmän kuin 4.
Vai ootko eri mieltä?
Hinta halvempi, kilohinta ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.feissarimokat.com/2019/07/kalliimpi-kilohinta/
Jep
Muistelinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin paljon rahaa että ostan aina kalleinta mahdollista. Esimerkiksi kotini maksoi jotain 374 miljoonaa euroa mutta täällä onkin 89 huonetta, joissa minä asun tosin vain kolmessa huoneessa.
Mut sä joudut asumassa sen ex-anopin ja 12 palvelijan kanssa samassa talossa. Ja ullakkoa ei uskalla käyttää kukaan, kun siellä kummittelee ne 1600-luvulla mestatut kuninkaalliset. Ja kellarissa asuu salaa 17 pohjois-korealaista.
Etkä edes maksa kallista vesilaskun siksi, että se on parempaa vettä, vaan siksi, että ne pkorealaiaet käyttää sun vettä vesikidutukseen.
Ap tarkoittaa varmaan että on kilon ja kahden kilon pusseja, kahden kilon pussissa kilohinta pienempi, mutta pussi maksaa enemmän koska siinä on enemmän jauhoja
-Isla- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Isla- kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Jos 1 kilon jauhopussi maksaa toisessa kaupassa 4€ ja toisessa 6€, niin se kilohinta on kyllä tasan sama molemmissa.
Em mään nyt puhunu ees kilohinnasta mitään, sanoin vaan sen hinnan mikä hintalapussa ois.
Ap
Vai ootko eri mieltä?Hinta halvempi, kilohinta ei.
Ap
Lopeta jo. Jäit jo kiinni, että tämä juttu on kopioitu feissarimokista.
-Isla- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Isla- kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Ap
Ap
Sitten se 6€ pussi on vähintään kaks kiloa, niin hinta on 3€/kilo.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä niiden kilohinta on? Sehän tässä nyt oli pointtina.
Vierailija kirjoitti:
-Isla- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Isla- kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Ap
Ap
Lopeta jo. Jäit jo kiinni, että tämä juttu on kopioitu feissarimokista.
Mikä ihme on feissarimokat? En ole sieltä kopioinut mitään, olen vain ihmetellyt tätä asiaa ystäväni Heidin kanssa.
Ap
Kilohinnalla ei ole väliä, en kuitenkaan osta kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Hameeseen kannattaa aina survaista se kallein
Hameeseen voi myös survaista parrun.
Hauska provo 🤣🤣