Antaisitko teinisi kuunnella samaa musiikkia, mitä itse kuuntelit teininä?
Vai onko musiikkimakunne ihan erilaiset? Tai onko se musiikki mitä itse kuuntelit aikoinaan, niin rajua ettet antaisi enää oman lapsesi kuunnella sellaista musiikkia?
Kommentit (24)
Höh. Totta kai. Teinit kuuntelevat mitä kuuntelevat, ei heitä voi kieltää kuuntelemasta. Useimmat teinit vain eivät halua kuunnella vanhempiensa teininä kuuntelemaa musiikkia ennen kuin vasta aikuisina.
Joo annan kuunnella. Teini tykkää hevistä kuten minäkin, aikalailla samoista bändeistä jopa. Minä kuuntelen kuitenkin vähän enemmän raskaampaa laatua, esim. bläkkistä, jota teini ei tykkää kuunnella, enkä tosiaankaan kuuntele mitään AC/DC:tä
Samaa musiikkia 19v. osittain kuunteleekin kuin mä. Niin mun teinivuosien musiikkia kuin uudempaa musiikkia. Tai ajalta jolloin kumpikaan meistä ei ole vielä syntynyt.
Miten niin "antaisitko"? Ei kai musiikin kuuntelua voi kieltää genren perusteella? Toivottavasti kukaan ei tee niin. Kuuntelin itse teininä melko raskastakin musiikkia ja kuuntelen edelleen, mutta vaikka olisin oman musiikkimakuni suhteen tehnyt täyskäännöksen ja kuuntelisin enää vain virsiä se ei ole minun asiani, millaisesta musiikista joku nuori tykkää. Joten kyllä antaisin kuunnella.
No nyt oli perin outo kysymys!
Ylipäätään kuka rajoittaa mitä musiikkia teini haluaa kuunnella?! Ja ennen kaikkea miksi ihmeessä?
Ei kyllä ikinä kuuntle Vetto Virtasta ja M.A Nummista.
Antaisin ja kuuntelevatkin.. toki kuuntelevat muutakin, mutta niitäkin mitä itse kuuntelin nuorena.
Antaisin, minun nuoruudessa oli musiikkia. Nyt ei enää ole, on vaan vinkuja, räppääjiä ja ulisijoita. Ja se Vesalan ääliö.
Antaisin kyllä, mutta ei kuuntele. Autoradionkin kanava vaihtui Radio Rockilta NRJ:löe tai Suomipopille alta nanosekunnin, kun teini tulee autoon.
Ei sitä varmaan joku purkkapop-kiinnosta. Mitä näitä nyt oli Slade, Gary Glitter, Alvin Stardust, sitten tietty nää Cat Stevensit sun muut, juu, ja Bowie. Sitten oli tietty Juice ja Hurriganes ja Rauli Badding, Mikko Alatalo, Vicky Rosti, Muska, Kirka.....ja niin edespäin... Hei juu, ja toi, mikäs tää oli tää evakkoreki... se, se... No olkoon...
Kuunnelkoot mitä kuuntelee... Napapaita päällä... Meil oli kuitenkin poolokauluksiset villapaidat ja leveelahkeiset farkut.. Ou jee... Mitä merkkejä... ootas kun mää yritän muistella, MicMac ainaskii kai.... Lee Cooper...
Sori meni sivu....
Saa kuunnella mitä vaan musiikkia. Räppi ei ole musiikkia.
Olispa ihanaa, jos meilläkin teinit tykkäisivät kuunnella Nirvanaa, Pearl Jamia ja muuta grungea. Ei nappaa.
Antaisin, suosittelisin ja jop tyrkyttäisin. Nykyajan suosittu musiikki on enimmäkseen aivan höttöä
Antaisitko?
Jumalaut* mö olisin helveti* otettu ja ylpeä jos teini kuuntelisi 90- luvun alun Grungea eikä mitään nykyisyä autotunetettua muovipaska*.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ikinä kuuntle Vetto Virtasta ja M.A Nummista.
Mä olen -79 syntynyt ja olen lapsesta asti inhonnut M.A.Nummista. Korvat vuotaa verta jos sitä naukumista joutuu kuuntelemaan.
11-vuotias kysyi kerran, että onko sinulla sellaista musiikkia levyillä, jolla soittaa Pink Floyd. Toisen kerran mielenkiinnon kohteena samassa iässä oli Led Zeppelin. En tietenkään estellyt kuuntelemasta. Hänestä tuli kohtuullisen hyvä kitaristi.
antaisitko? en tajua.
olishan se hienoa jos ne kuuntelis heviä. mutta ei.
Klassista voi kuunnella kuka vaan.
Antaisin. Ei kuuntele.