Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos deittimies onkin ottanut vähän rohkaisua/neuvoa antavaa?

Vierailija
18.01.2023 |

Vähän jännittää noi treffitilanteet, joten tulee pakosti otettua sitä kuppia ainakin jonkin verran. Omin jaloin on kuitenkin aina paikalle päästy ja perille löydetty.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti turn off, toisaalta olen empaattinen ihminen ja jos selkeästi näkisin että syynä on jännittäminen (eikä esim henkilön alkoholismi) niin multa löytyy kyllä ymmärrystä.

Yrittäisin parhaani mukaan selittää että sympatisoin sen kanssa mitä hän kokee mutta haluaisin kyllä tavata selvin päin ja haluaisin sopia uudet treffit joihin toivoisin että toinen tulee selvänä vaikka alkuun ahdistaisikin.

Kuka ei ole selvinpäin neuvoa antavan jälkeen?

Vierailija
22/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta taas täynnä niitä joiden mielestä alkoholia käyttävä on alkoholisti ja pari neuvoa antavaa on kännissä oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä yhden naisen kanssa, joka vaikutti olevan ok. Mentiin baariin ja bisseä meni siihen tahtiin, että en perässä pysynyt. Kuitenkin päädyttiin samaan sänkyyn. Soitteli ja viestitteli kännissä aina, mutta emme nähneet enää.

Vierailija
24/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin otan aina ennen deittiä wiskipaukun ja pitkän nuuhkaisun kainalostani. Ne saa testosteronit liikkeelle ja miehisen hajun lähikontakteihin. Toinen tapa on se, että en koskaan pese retkeillessä ja nuotion ääressä savulla hajustettu flanellipaitoja. Naiset käy kuumana tällaisen alkuvoimaisen miehen ympärillä. M43

Vierailija
25/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Aikoinaan, kun harrastin nettideittejä, sovin aina treffit johonkin tunnelmalliseen baariin. Otimme siinä sitten molemmat lasilliset tai parit. Ei tarvinnut mennä paikalle hönössä, eikä jännittää tapaamista.

Sama täällä. Tilanteesta tulee helposti työhaastattelumainen, jos jännittää ja ollaan selvinpäin. Ja tarkoitan tällä sitä, että itse ainakin olen korostetun asiallinen jännittävässä tilanteessa (olen aina saanut kaikki hakemani työpaikat, että työhaastatteluun käytökseni sopii, mutta deittaillessa tulee kyllä liian päsmäröivä pätijävaikutelma). Lasillisen äärellä osaan rentoutua ja sen jälkeen sitten olla rento ko. henkilön seurassa muutenkin.

En kuitenkaan tykkäisi, jos toinen olisi jo valmiiksi humalassa. Mieluummin niin, että yhdessä otetaan toiset ja kolmannetkin, jos juttua riittää ja humallutaan samaa tahtia. :)

26/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin neuvoisin muita keinoja kuin alkoholi rentoutuakseen. Et kai sä ennen työhaastatteluakaan ota alkoholia?

Vierailija
27/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toimiva kun vetää hyvät pohjat ja teeskentelee selvää ja sitten ehdottaa leidille että otetaan yhdet ja sitten kun onkin päissään niin juttu luistaa ja ottaa siihen muutaman enään lisäksi niin sanoo leidille että en ota enempää ku huono viinapää ku näin pieni määrä vaikuttaa jo ja varmaan eniten vaikuttaa se kun tulee niin harvoin otettua nykyään.

Vierailija
28/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas huomaa, että palstalla on paljon lestadiolaisia, muita uskovaisia tai muuten vain raittiina raivoja. Eri asia sitten, kuka teidän kanssanne haluaisikaan tutustua varttia pidempään. 

Vierailija
29/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ennemmin neuvoisin muita keinoja kuin alkoholi rentoutuakseen. Et kai sä ennen työhaastatteluakaan ota alkoholia?

Otin kerran pienet ennen työhaastattelua ja sain töitä kolmeksi kuukaudeksi.

Vierailija
30/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee tapaamiseen rohkaisuryyppyä on se minulle varoitusmerkki. En jatka tapailua ihmisen kanssa joka tulee etukäteen sovittuun tapaamiseen alkoholin vaikutuksen alaisena. 

Läheiseni on raitistunut alkoholisti. En ota riskiä. Nähty ja koettu. Ei koskaan enää. 

Vierailija
31/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
32/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oltava promillet vähintään 1,5, sitten olen ns. normaali. Mutta ei yli 3,0 kuitenkaan, sitten menee toisesta päästä yli.

Vierailija
33/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun tyylinen mies. En juo.

Vierailija
34/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee selluliitistä eroon?

Juomalla!

Vierailija
35/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 50+ alkoholisti, eikö niin? Ei tuollaista ilmaisua käytä kuin vanhat deekut.  Älä deittaile jos et kykene siihen selvinpäin.

Vierailija
36/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ollakin hyvä nähdä juuri se että millainen on kännissä, heti alkuun.

Useasta kun tulee niin raivostuttava känniääliö.

Ikävää jos se selviää vasta myöhemmin.

Vierailija
37/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin sen jännittäjän kuin alkoholistin. Voihan sitä reilusti myöntää, että tilanne jännittää. Ainakin itse ymmärrän hyvin, koska jännitän usein itsekin sosiaalisia tilanteita uusien ihmisten kanssa. Tuiterissa paikalle tulo on kuitenkin ehdoton turn off, vaikka syynä olisikin jännityksen lievittäminen.

Vierailija
38/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas huomaa, että palstalla on paljon lestadiolaisia, muita uskovaisia tai muuten vain raittiina raivoja. Eri asia sitten, kuka teidän kanssanne haluaisikaan tutustua varttia pidempään. 

Täällä on jo useampi kirjoittaja kertonut käyttävänsä alkoholia, mutta pitävänsä silti turn offina jos joku tulee kaljanhajuisena treffeille. Sama minulla. Voidaan mennä yhdessä kaljalle jos siltä tuntuu, mutta paikan päälle pitää uskaltautua selvänä.

Vierailija
39/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä otan sen verran että haisee kunnolla, kun en halua töihin, mut työkkäri pakottaa hakeen.

Vierailija
40/52 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon alkoholia, ajoittain aika paljonkin, mutta minulta ei riittäisi empatiaa ihmiselle, joka ei pysty tapaamaan selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi