Mitä ajattelet jos deittimies onkin ottanut vähän rohkaisua/neuvoa antavaa?
Vähän jännittää noi treffitilanteet, joten tulee pakosti otettua sitä kuppia ainakin jonkin verran. Omin jaloin on kuitenkin aina paikalle päästy ja perille löydetty.
Kommentit (52)
Oon mies mut jos nainen olis ottanu lähtisin pois, luuseri jos ei pysty näkemään ilman että on päihtynyt
Kiva tietää, että toistakin jännittää.
Teoriassa, en jatkaisi tapaamista tai lähtisi tapaamiseen jos toinen ottanut. Halusin nuorena nähdä selvänä ja lyhyesti ensin. Eri asia jos olisi sovittu että kumpikin ottaa yhden kaksi, joskin olen absolutisti.
Ei vaikuta hyvältä. Mä oon mennyt selvinpäin vaikka on jännittänyt.
Aikoinaan, kun harrastin nettideittejä, sovin aina treffit johonkin tunnelmalliseen baariin. Otimme siinä sitten molemmat lasilliset tai parit. Ei tarvinnut mennä paikalle hönössä, eikä jännittää tapaamista.
Miksi pitää ottaa juuri alkoholia, miksi ei rauhoittavia lääkkeitä jotka on juuri tehty tällaiseen ongelmaan?
Voisin vaihtaa pari sanaa ollakseni kohtelias, mutta häipyisin heti kun mahdollista. Eikä toista tilaisuutta tule.
Olisi viimeiset treffit. En halua kumppaniksi alkoholiongelmaista, tai ihmistä joka pelkää muita niin paljon että pitää hankkiutua humalaan sietääkseen ihan normaalia kanssakäymistä. Olisimme ihan liian kaukana toisistamme luonteen ja arvomaailman puolesta.
Lähtökohtaisesti turn off, toisaalta olen empaattinen ihminen ja jos selkeästi näkisin että syynä on jännittäminen (eikä esim henkilön alkoholismi) niin multa löytyy kyllä ymmärrystä.
Yrittäisin parhaani mukaan selittää että sympatisoin sen kanssa mitä hän kokee mutta haluaisin kyllä tavata selvin päin ja haluaisin sopia uudet treffit joihin toivoisin että toinen tulee selvänä vaikka alkuun ahdistaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Sanat "neuvoa antava" ja "ottaa kuppia" ilmaisevat sen, että toinen on alkoholisti tai hyvää vauhtia kehittymässä sellaiseksi. Ei jatkoon.
Ainakin tietää minkä ikäinen ilmaisee näin itseään. Alkoiko vielä suu napsamaan?
Eri kivaa, sanoi Suomisen Olli.
Deittimiehen pienet neuvoa antavat tarkoittavat kuutta isoa tuoppia. Ei kiitos alkoholisteille.
Riippuu kuinka paljon on ap:n mainitsema "kuppia jonkin verran". Monella se menee yli ja se on minusta se on inhottavaa.
Joku provo tämä taas lienee, mutta siltä varalta, että joku on ihan oikeasti noin tyhmä niin voin todeta, että ei tulisi toisia treffejä. Vaikeiden tunteiden hoitaminen alkoholilla on patologista, enkä etsi mitään ongelmatapauksia.
Mulle ei edes selviäisi missään vaiheessa olisiko ottanut vai ei. Miksi kysyisin?
Vierailija kirjoitti:
LoL. Absolutistit taas vauhdissa.
En ole absolutisti. Ryyppään joka viikko. :D
Sanat "neuvoa antava" ja "ottaa kuppia" ilmaisevat sen, että toinen on alkoholisti tai hyvää vauhtia kehittymässä sellaiseksi. Ei jatkoon.