kuinka lyhyen minimekon voi pikkujouluihin laittaa?
onko " soveliasta" laittaa pikkumusta, jonka helma ulottuu 10 cm polven yläpuolelle?
Kommentit (15)
olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen enkä halua heittäytyä ihan mauttomaksi : ). Enkä halua myöskään petikaveria, oma odottaa kotona. Haluan kuitenkin pukeutua näyttävästi ja naisellisesti : ).
Kunhan et aamulla omaa muistikuvia kuinka hankalaa olikaan nousta säkkituolistä jne.
hehe, meinaatko että johonkin säkkituoliin eksyisin ; )? Juhlat ovat arvokkaassa ympäristössä, porukka kylläkin rempseää. Eiköhän me jatkoillekin johonkin tanssibaariin mennä.
Mulle ei nimittäin sovi kuin lyhyt hame tai sitten täyspitkä. Näin sanoi ompelijakin. Silti jotenkin nolottaa, jos joku aattelee että esittelen jotenkin itseäni lyhyessä (eikä se ees oo kovin lyhyt!) mekossani!
Laitatko mustat sukkahousut, saappaat...?
Pidänkin juhlavia suoria housuja ja avaria puseroita juhlissa mieluummin kuin pitkää hametta.
Oletko pitkä ja hoikka? Minkä ikäinen?
juu, laitan mustat sukkahousut ja korkeat mustat avokkaat.
En ole pitkä (165 cm). Minulla on kuitenkin hoikat jalat, pohkeet ovat todella lihaksikkaat. Siksi en voi laittaa hametta, joka päättyy pohkeen kohdalle. Tämmöinen lyhyt malli antaa jaloilleni lisää pituutta ja koska reiteni ovat todella hoikat (lihasta silti, ei yhtään sellua), haluan että niitäkin vähän näkyy. Pelkään vain, että näytän näytän jotenkin " antavalta" mekossani ; ).
T. Melkein nelikymppinen
P.S. ja laitan mä sen silti : )
ettei vaan ois joku mies linjoilla : ). Mutta naisilta siis kaipaan kommentteja, onko soveliasta vai ei.
Jostain lehdestä luin, että tänä vuonna pikkujouluissa on mini muotia? Ja ei kai tämä mun mekkoseni edes ole vielä mini?
kerropa millaiset on hyvät reidet miesten mielestä?
Minun ovat hoikat, lihaksikkaat, ei yhtään sellua.
Mummomaisia? Siitä on kuule mummo kaukana : ). Kiitos, ilmeisesti reiteni tulivat hyväksytyiksi ja sain luvan laittaa mekon!
T. ap
ettei pudota.
Mjaah, mene ja tiedä. En nyt ihan kirsti paakkaseen lähtisi itseäni vertaamaan : ). Tämä omani ei ole mikään peruspikkumusta, vaan siinä on kyllä tiettyä jujua, eri materiaaleja kauniisti yhdistetty.
Mitä ne nykynuoret sit käyttää, jos kerran tämä on mummoa? Arkisin pidän kyllä peräti lantiofarkkuja, mutta en hitto soikoon ylelliseen ja juhlavaan pikkujoulupaikkaamme housuissa lähde.
t. ap
Tosin onhan niitä pitkiä paitojakin..
Toi on ihan hyvä pituus, pikkumusta on klassikko joka jokaisen naisen tulisi omistaa.
mä tiesin, että voin luottaa teidän hyvään makuun : ).
Kiitos, siinä mennään sitten : )!
t. ap
p.s. oisitte kyllä vähän voineet kehua mun jalkoja ; D
mun on sen 10 senttiä pyllyn alapuolelle..