Tampereen Lielahdessa puukkotappelu kaupan pihalla!
Kello 17 maissa oli Tampereen Lielahdessa puukkotappelu kaupan edessä! yksi henkilö on menehtynyt puukkotappelun seurauksena!
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku paikallinen tunnettukin ongelma-alue vai tuliko tämä yllätyksenä? Siis ihan vilpitön kysymys, Tre ei ole mulle tuttua seutua.
Ei ole ongelma-aluetta, vaan uutta ja ihan siistiä tienoota. Itse asun lähistöllä ja asioin Lielahden Prismassa viikoittain pari kertaa. Ikinä en ole havainnut mitään epämääräistä toimintaa tai häiriökäyttäytymistä. Tämä oli siis melkoinen järkytys.
Valto, Rainer lähti innoissaan
Puukkohippasille Hervantaan
(vaihdoin paikan, rimmaa paremmin)
Ilmeisesti ihan tavallisia tamperelaisia nuoria. Mahdollisesti entisiä luokkakavereita lähellä olevasta Lielahden koulusta.
Jännittävyysasteikko lähimarketissa asioinnossa nousee taas joillakin korkealle tasolle. Ihanaa ja tehdään yhdessä käsillä iloisia prismasateenkaaria.
Ei todellakaan olisi tällaista odottanut. Liken seutu on uutta ja mitään häiriöitä ei ole näkynyt koskaan. Kamalaa. :´(
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ihan tavallisia tamperelaisia nuoria. Mahdollisesti entisiä luokkakavereita lähellä olevasta Lielahden koulusta.
Kantavatko ihan tavalliset nuoret nykyään teräaseita mukanaan?
Tuntuu, että joku taho *ensanomikä* haluaakin ajaa taas kansan kahtia ja vihaamaan toisiaan!
Ehkä siksi ettei oltaisi yhdessä vahvoja, jos tulee vielä "tosi tilanne", jossa pitäisi puolustautua kansakuntana?[/quote]
Persut ja muu äärioikeisto?
Ainakin pari vuotta sitten olivat tavallisia nuoria. Tredussa oli kerrottu kuolleen pojan nimi.
Ihme ettei lehdissä ole kirjoitettu enempää. Ei kauhean tavallista, että 18-v tappaa kaverinsa kaupan edessä iltapäiväruuhkassa..
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei lehdissä ole kirjoitettu enempää. Ei kauhean tavallista, että 18-v tappaa kaverinsa kaupan edessä iltapäiväruuhkassa..
Siis oksettavaa. Mun nuorin on 18 vuotta ja mulle hyvin rakas.
Löysin uutisen niin olivat 20 vuotiaita. Kolme nuorta ja tulivat samalla autolla. Vain pari silminnäkijää.
Auto oli siellä päässä mihin me ei koskaan jätetä autoa. Siellä rauhallisempaa ja onhan jo pimeää 17.00.
Vanhalla Saabilla liikenteessä. Ei tainnut olla manneloita.
Vierailija kirjoitti:
Te ite haluatte vartijat pois ja osa toivoo vallan pois päiviltä.
Pärjätkää nyt itse sitten arjen todellisuuden kanssa!
Tätä se tulemaan ja vielä enemmän.
Nyt tuntuu olevan menossa joku masinoitu turvallisuusalan lokaamiskampanja, vaikka ei sillä etteikö olisi myös korjattavaa ja paljon. Mutta kaikki ei ole pahiksia!
Tuntuu, että joku taho *ensanomikä* haluaakin ajaa taas kansan kahtia ja vihaamaan toisiaan!
Ehkä siksi ettei oltaisi yhdessä vahvoja, jos tulee vielä "tosi tilanne", jossa pitäisi puolustautua kansakuntana?
No miten ne vartijat tässäkään auttoi. Kun ei edes ollut uskoivaisia naisia tai lapsia joilla pyyhkiä permantoa ja toimia juuri oikein ohjeiden mukaan ja oikeaoppisesti.
Mantsesterin meininkiä. Villi länsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tavallisia 18-v nuoria, ilmeisesti ei rikostaustaa.
No nyt on. Meinaan rikostaustaa.
Huhujen mukaan mukana olleella varakas sukutausta, yritetäänkö pimittää kuka oli toinen osapuoli.
Eivät ole romaneja.