Kiinnostaako astrologia enää ketään?
Kokeillaan sitten tällä otsikolla, jos saisi paremmin vastauksia :)
Kommentit (55)
Minua, olen kauris nouseva kalat. Entä sinä ap? Oletko lukenut Janica Branderin kirjan?
Menetin kiinnostukseni kun lapseni syntymäpäivälle ei ole selkeästi määritelty horoskooppi merkkiä. 22.12. siis. Jousimiestä ja kaurista tarjoillaan yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Menetin kiinnostukseni kun lapseni syntymäpäivälle ei ole selkeästi määritelty horoskooppi merkkiä. 22.12. siis. Jousimiestä ja kaurista tarjoillaan yhtä paljon.
Sanoisin että on kauris. Eikös merkki vaihdu juuri tuona päivänä. Riippuu sitten lapsesi kellonajasta.
Vierailija kirjoitti:
Minua, olen kauris nouseva kalat. Entä sinä ap? Oletko lukenut Janica Branderin kirjan?
Minua siis eniten kiinnostaisi, voisiko astrologialla tienata vähän lisäroposia, koska olen hyvä tekemään esimerkiksi synastrisia analyyseja astrologisista kartoista. Olen niitä kavereille ilmaiseksi tehnyt.
Mutta mietiskelin vain, onko aika ajanut jo koko astrologian ohi. Mahtaako kukaan tuollaisesta enää maksaa?
Lapsuudessani äiti tuttavineen kävi kyllä astrologeilla, mutta tämä oli 2000-luvun alussa.
Sporologia on osoittautunut paremmin paikkansa pitäväksi
Ei nbe hihhulit mihkään tule katoamaan.
Just tää ärsyttää näissä palstoissa! Käytetään ketä ja kuka sanoja ihan ristiin miten huvittaa! Voin auttaa. Jos haluat muotoilla otsikon uudestaan niin se menisi seuraavasti: Kiinnostaako astrologia enään kukaan?
Mahtaako tuo sen hullumpaa olla kuin muutkaan uskonnot tai uskomukset?
Vierailija kirjoitti:
Just tää ärsyttää näissä palstoissa! Käytetään ketä ja kuka sanoja ihan ristiin miten huvittaa! Voin auttaa. Jos haluat muotoilla otsikon uudestaan niin se menisi seuraavasti: Kiinnostaako astrologia enään kukaan?
Eikö tuohon pitäisi jotenkin saada "jauhenliha" mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua siis eniten kiinnostaisi, voisiko astrologialla tienata vähän lisäroposia, koska olen hyvä tekemään esimerkiksi synastrisia analyyseja astrologisista kartoista. Olen niitä kavereille ilmaiseksi tehnyt.
Mutta mietiskelin vain, onko aika ajanut jo koko astrologian ohi. Mahtaako kukaan tuollaisesta enää maksaa?
Lapsuudessani äiti tuttavineen kävi kyllä astrologeilla, mutta tämä oli 2000-luvun alussa.
Synastria kiinnostaa ja sitä tarjoavia on netissä aika vähän. Voithan kokeilla esim. jokun Facen kautta ensiksi onko kiinnostusta. Markku Mannisella taitaa olla Facessa omat sivut ja tuo Brander kirjoitti juuri kirjan astrologiasta ja ainakin kirjastossa se on koko ajan varattuna. Juttele hänen kanssaan?
Minua kiinnostaa. Nimenomaan se, jossa tulkitaan ihmisen syntymäpäivän, -kelloajan ja -paikan perusteella ihmisen ominaisuuksia, ja elämänkulkuun liittyviä asioita. Kokenut "vanhan ajan" astrologi osaa tämän, ei niinkään nämä uuden ajan huuhaa-astrologit, jotka mm. kirjoittelevat lehtiin, mitä härkä-, leijona- ja muillekin merkeille tapahtuu ensi viikolla. Potaskaa.
Turha kuvitella, että olisi vain 12 eri ihmistyyppiä (oinaasta kaloihin). Sen sijaan samaa syntymäaikaa ja - paikkaa ei voi olla koko maailmassa muilla kuin nopeasti syntyvillä kaksosilla.
Kannattaa valita joku toinen juttu, jos haluaa rahoiksi lyödä. Asteikolta bitcoin-urean juominen-kristallit-alienit.
Miksi muijat uskovat tuollaista hölynpölyä?
Kyllä kiinnostaa. Esim. astro.fi -saitilla voi tehdä ilmaiseksi karttoja. Siellä on myös keskustelufoorumi, jolla voi kysyä ja josta saa tietoa. Mukaan vain harrastamaan!
Jokaisen horoskooppeja minään muuna kuin humpuukina pitävän kannattaa suunnata Wikipediaan ja lukea artikkeli Barnum- tai Forer-efektistä. Älkääkä hyvän tähden millekään astrologiksi, ennustajaksi tmv. itseään nimittävälle ammattihuijarille työntäkö rahojanne, etenkään etsiessänne ratkaisuja elämän ongelmiin - parhaassa tapauksessa heitätte rahaa hukkaan, pahimmassa hankitte vielä rahaongelmia entisten jatkeeksi.
Alalta on hyviä suomenkielisiä kirjoja ihan kirjastoissakin, esim. Olavi J. Asikainen Tähdet ja kohtalomme, Sven Stenberg Tähtitulkki, Seppo Tanhua Astrologiaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa. Esim. astro.fi -saitilla voi tehdä ilmaiseksi karttoja. Siellä on myös keskustelufoorumi, jolla voi kysyä ja josta saa tietoa. Mukaan vain harrastamaan!
Tässä tapauksessa tosin tieto=uskomuksia, joilla ei ole mitään rationaalisia perusteluja ja jotka mitä ilmeisimmin eivät pidä paikkaansa.
Mikäs siinä, jos tällaisia haluaa huvikseen harrastaa, itsekin luen fantasiakirjallisuutta ja tykkään ihan vakavasti pähkäillä näiden kirjoissa esiintyvien satuhahmojen ominaisuuksia, mielenliikkeitä jne. Mutta muistakaa, että horoskoopit on faktisesti täydellistä hölynpölyä ja niillä rahastavat ammattihuijareita (vaikka kaikki eivät tätä välttämättä tiedosta). Laki ei kiellä tällaisia palveluja myymästä, mutta moraalisesti kyse on ihan jonkun rakkaushuijauksen tasoisesta toiminnasta.
Astraalikello on kääntymässä. Kalan aika kesti noin 2000 vuotta, siirrymme Vesimiehen aikaan. Suuria muutoksia on tapahtumassa.
PS. Magneettiset navat ovat myös muuttamassa paikkaansa. Kauheat ajat ovat odotettavissa, mutta näistäkin ihmiskunta selviytyy.
Tarkoittanet astronomia?