Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen Lielahdessa puukkotappelu kaupan pihalla!

Vierailija
17.01.2023 |

Kello 17 maissa oli Tampereen Lielahdessa puukkotappelu kaupan edessä! yksi henkilö on menehtynyt puukkotappelun seurauksena!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioi :((

Vierailija
2/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan omistas asioistas huolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lietsun Prisman parkkipaikka pimeänä loskaisena tammikuun iltapäivänä... Hrr, siinä ei enää joku puukotus ole kuin kurjuuden looginen päätepiste.

Vierailija
4/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä vaan omistas asioistas huolta!

Pääsitkö pakenemaan paikalta ennen poliiseja? Saitko aineet piiloon?

Vierailija
5/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaneja oli. Toista syytetään taposta. Istuu kolme vuotta.

Vierailija
6/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun toinen ei päässyt tuikkaamaan yhtä hyvin.

Vierailija
7/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnilleen siihen aikaan Lietsun Prismassa, mutta en liikkunut pihassa kuin autolla, kun ajoin parkkihalliin.

Vierailija
8/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikauppa jossa käydään monta kertaa viikossa. Äsken tultiin sieltä. Onneksi tilasin pizzat perheelle sillä muuten oltaisiin oltu siellä juuri tuohon aikaan.

Ikinä ei Prismassa ole tapahtunut mitään häiriötä kun siellä olen ollut. Aina ollut rauhallista.

Juuri kun olen kehunut ettei mitään koskaan tapahdu,

Vierailija
9/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ite haluatte vartijat pois ja osa toivoo vallan  pois päiviltä.

Pärjätkää nyt itse sitten arjen todellisuuden kanssa! 

Tätä se tulemaan ja vielä enemmän.

Nyt tuntuu olevan menossa joku masinoitu turvallisuusalan lokaamiskampanja, vaikka ei sillä etteikö olisi myös korjattavaa ja paljon. Mutta kaikki ei ole pahiksia!

Tuntuu, että joku taho *ensanomikä* haluaakin ajaa taas kansan kahtia ja vihaamaan toisiaan!

Ehkä siksi ettei oltaisi yhdessä vahvoja, jos tulee vielä "tosi tilanne", jossa pitäisi puolustautua kansakuntana?

Vierailija
10/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teivossa oli ravit tänään. Ennen ainakin aina oli tiistaisin.

Vierailija
11/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku paikallinen tunnettukin ongelma-alue vai tuliko tämä yllätyksenä? Siis ihan vilpitön kysymys, Tre ei ole mulle tuttua seutua.

Vierailija
12/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuntuu olevan menossa joku masinoitu turvallisuusalan lokaamiskampanja, vaikka ei sillä etteikö olisi myös korjattavaa ja paljon. Mutta kaikki ei ole pahiksia!

Tuntuu, että joku taho *ensanomikä* haluaakin ajaa taas kansan kahtia ja vihaamaan toisiaan!

Ehkä siksi ettei oltaisi yhdessä vahvoja, jos tulee vielä "tosi tilanne", jossa pitäisi puolustautua kansakuntana?

Romanit jos haluaa tuikata toisiaan syystä tai toisesta, siinä ei vartijat voi asialle yhtään mitään.

Älä vähättele. ;)

Nykyinen vartijan työni on sellaista, etten ole joutunut romaneita niin enää kohtaamaan, mutta aiemmassa työpaikassani kun en ollut edes vartijana vielä he oli vakiasiakkaita ja puhumalla pärjättiin aina hyvin ja selvitettiin kaikki tilanteet hyvässä hengessä. Soittipa kerran yksi romaniherra kunnallekin ja vaati, että mun täytyy saada jatkaa työssäni, kun hän kuuli, että on kilpailutus tulossa ja mun työpaikkaan uusi yrittäjä. :)

Vierailija
13/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku paikallinen tunnettukin ongelma-alue vai tuliko tämä yllätyksenä? Siis ihan vilpitön kysymys, Tre ei ole mulle tuttua seutua.

On se Lielahti ankeaksi rakennettu seutu nykyään, mutta ei siellä henkensä edestä tarvitse pelätä.

Vierailija
14/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaseutua, mutta vilkasta. On asutusta sekä paljon erilaisia kauppoja ja palveluita, Lidliä, cittaria, kangaskauppaa, huonekalukauppoja, kirpparia, liikuntapaikkoja, autoliikkeitä, pieni kauppakeskus, jne.

Vierailija
15/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N i s t i t  siellä selvittelee välejään, ja lopputulos on veronmaksajien kannalta positiivinen.

Tai etniset ryhmät.

Seurue.

Vierailija
16/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua vartioita pois mutta kukaan ei myöskään halua tappavia vartioita. Asioin aina tuossa kaupassa ja siellä ei ole ongelmaporukkaa.

Nuo tyypit oli ulkona ja siinä kohtaa saa tankata bensaa.

Vierailija
17/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma-alue. Lähinnä paljon kauppoja ja ihmiset ajaa sinne omalta alueelta.

Me asutaan järven rannalla ja meiltä Prismaan 3 km.

Tuli yllätyksenä koska ei tuolla näy edes kännisiä.

Vierailija
18/67 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on vasta 2011 avattu. Siisti paikka on ja samoin muutkin kaupat. Lielahti on kuitenkin lähinnä kauppapaikka alue.

Jonkin verran asutusta on. Ympärillä olevat paikat ei kuulu Lielahteen.

Vierailija
19/67 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavallisia 18-v nuoria, ilmeisesti ei rikostaustaa.

Vierailija
20/67 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanit jos haluaa tuikata toisiaan syystä tai toisesta, siinä ei vartijat voi asialle yhtään mitään.

Eikäpä se ketään kiinnostakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi