Joulukuussa inssiin....
Muita tuloillaan inssiin joulukuussa?
Pakko alkaa jättää tuo lokakuun inssipino taakse ja siirtyä uuteen..tarkoitus oli mennä suoraan IVF-jonoon, muttta lääkäri sai " ylipuhuttua" vielä yhden IUI:n eli 4. kerta lähtee käyntiin laskujeni mukaan n.6.12. joten inssi olisi sitten todennäköisimmin juuri ennen joulua..
Näillä siis mennään ja odotellaan uutta hoitoa alkavaksi..
Hyvissä ajoin liikkeellä olevana, muita mukaan kuulutteleva,
-Wiener-
Kommentit (68)
Poppy: No kumma, miten meillä on eri testipäivä? Mulle sanottiin että joulupäivänä pitäis testata ni selviäis se lugejen jatkaminen... No, ei nyt kuitenkaan ihan suurta heittoa ole! ;) Mä kyl alunperin mietin tota tapaninpäivää ite, ni ei menis ihan koko joulu pilalle jos testaa negan - toisaalta jos tulis joulupäivänä plussa ni voi mikä onni ois! Pitää nyt kattoo... Tosta miehen suhtautumisesta; meillä mies on nykyään ihan ok. Alkuun oli aika nihkeä koko yrityksen kanssa, mutta tutkimuksista ja hoidoista on mun mielestä ollu ihan suht ok. Eihän sekään siitä purkittamisesta tykkää, mutta ei nyt hirveesti oo sitä marissutkaan... Voi kun toivon että teillä tuo mies " lämpenis" tähän touhuun pian!
Yavanna: Täällä ollaan, kiirettä vaan pitää! Kiitti kysymästä, ihan hyvää kuuluu! Ihanan pirteä toi sun aloitus, tuli hymy huulille! :) Teilläkin oli hyvin niitä simppoja ja ajankohta mitä parhain! Nyt se tärppi sieltä, eiks ni?!
Mukavaa viikonloppua kaikille, huomenna vielä iltavuoro ja sitten pari vapaata - aaahh!
naksu pp4
joo, todellakin muutimme marraskuun lopussa ja vasta tänään saatiin netti taas pelittämään.
menppurit tökin siis 27.11-9.12 ajan 150ky:tä. 10.12 oli pregnyl ja 11.12 oli sitten inssi ja nyt siis pp4.
luget aloitin inssistä seuraavana iltana. matkassa oli 2 follia ja kaikkimuuten hyvin.
eilen pelästytti, kun kun huomasin housussa pikkasen punaista vuotoa. mistä sitten lie tullut, koska nyt ei ole enään ollut mitään.
täällä sitten nyt rempan keskellä asutaan ja piinispäiviä vietellään.
Kauhea joulupaniikki iskenyt eikä ole ennättänyt edes tilanneraporttia pistää!!
TSemppiä ja onnea matkaan kaikille jo piinaileville!!!
Kävin tänään kontrolliultrassa nyt kp10/26 - tänään vielä pistän Puregonia 50IU eli yhteensä olen pistänyt nyt sen 300 IU ja huomenna/sunnuntai yönä pistetään Pregnyl ja sitten maanantaina iltapäivästä inssi :)) kp13 eli juurikin puoliväli kiertoa.Ekalla ja ainoassa onnistuneessa inssissä oli myös kp 13/sattui muuten vielä olemaan perjantai 13.päivä joten nyt ollaan hyvällä fiiliksellä - onhan tämä tietty jo neljäs kerta, mutta silti - yksi rakkula kasvaa, joten sillä mennään - en ymmärrä miksei niitä enää kasva useampia.
Lugeja jatkan sitten loppukiertoon, viimeksi otin suunkautta ja nyt pitäisi ottaa sitten alakautta - kuulemma parempi vaikutus..
Mulla siis jännätään koko uusi vuosi - testipäiväksi tulee sitten kait juurikin 1.1.2007..
Tällasta tällä erää, palailen taasen kunhan jotain taas tulee asiaa..
-W-
Taas oli pino pudonnut joten nostelenpa...
Ihan hassua miten niin moni on ollut inssissä 11.12.! Kyllä on kumma jos jollakin meistä ei tärppää!!!
Helinä: Toivotaan että tiputtelu pysyy poissa! Eikös noi luget voi aiheuttaa sitä? Kumma toisaalta kun mulle ne määrättiin nimenomaan sen takia, kun mulla tiputteli aina loppukierrossa... No, kummia on nää jutut muutenkin! ;) Mitenköhän muuten lugejen aloittaminen määrittyy? Mä nimittäin aloitin sillon inssiä seuraavana päivänä, siis heti aamulla. Selosteessa taas lukee että pitäis aloittaa 3. päivää ovulaatiosta. Ja jos sä aloitit sillon pp1 illalla... Hmmmm. Taitaa riippua paljolti lääkäristä miten määrätään...
Wiener: Onnea inssiin! Toivottavasti sä saat sitten sen parhaan mahdollisen alun vuodelle!!!!
Apua miten huonosti nukuin viime yön, selkää särki aivan älyttömästi! Paketoin tossa lattialla lahjuksia pitkän tovin, ja sen jälkeen alkoi aivan tajuton alaselän särky! Sitten pyörin koko yön ja yritin etsiä sopivaa asentoa... Joko muut pp7:laiset yrittää kovasti etsiä oireita? ;) Täällä on nyt nimittäin kärsivällisyys loppu, koko ajan mietin vaan että kunpa kunpa kunpa... Ja lugeoireet meinaa päässä vääntyä väkisinkin mukamas raskausoireiksi! ;) Hih, ensikertalaisen intoa kai...
No, eipä tässä muuta, koitetaan nyt pitää pinoa hengissä vähän ahkerammin, jookosta?
Hauskaa jouluviikkoa kaikille!
vihoviimeinen inssi :)
Kaikki meni ihan hienosti - onneksi oli eri lääkäri kuin viimeisillä kolmella epäonnistuneella kerralla - yritän ajatella, että tää nyt onnistuisi kun oli eri lääkärikin ;) joopa joo.
Yksi munis oli juuri irtoamassa ja tilanne näytti oikein otolliselta - niin kuin aina - simpat olivat hyvät - eli kaikinpuolin hyvä käynti.
Nyt valuu kyllä kirkasta verta - joten kaiketi se aparaatti teki sitten jotain haavoja johonkin, ennnen ei ole tullut.
Nyt siis mennään näillä eteenpäin ja pidetään peukkuja,
PALJON PLUSSIA TÄHÄN PINOON!!!!!!
-W-
ja se outo punainen vuotokin vielä oudoksuttaa, koska sen koommin ei semmoista pöksyyn ilmestynyt. lugen aloittamisajankohdasta en osaa sanoa, kun että lääkäri sen aina mulle sanonut. ja se määräytyi pregnylin pistoajankohdan mukaan, niin ainakin lääkäri sanoi. joskun olen aloittanut vasta pp3, kun oli toinen lääkäri samassa lafkassa.
ja mulla luget vaan " varmuuden vuoksi" .
mitään oireita mulla ei ole, enkä ole kerennyt itseäni niin kuuntelemaankaan kun joulua pukkaa niin kovasti. mutta 25.12 olisi mahdollinen testipäivä... mutta antaa ajan kulua...
Eilen tuikkasin ekan extra-pregnylin. Ei mitään sen kummempia tuntemuksia vielä näin varhaisessa vaiheessa. Jotenkin herkemmässä mielentilassa olen kyllä kun kovin herkästi tulee kyynel linssiin kaikista ihanista joululauluista tai tv-ohjelmista. Mies katsoo minua kuin kahjoa. :o) Kuulemma en saa katsoa mitään Nakke Nakuttajaa vahvempaa kun rupean heti niiskuttamaan. :o) Parempi näin kuin se kamala raivotar joka vieraili meillä viime kierrossa. Viime kuussa meillä oli tavaton kiire koko ajan ja olin tosi väsynyt, mutta nyt ollaan saatu olla paljon enemmän kotosalla ja vain köllötellä, joten nyt on paljon rennompi ja iloisempi olo. Vielä kun joulun välipäivät ovat vapaat niin voi sitä onnea. :o) Saa vain olla, tehdä käsitöitä, ulkoilla ja nukkua jos siltä tuntuu. Tuskin maltan odottaa. :o) Työt maistuvat nyt tosi puulta... EVVK!
Täällä pp3 - eikä yllättäen tunnu missään :) eikä vielä pitäisikään :)
Kuulumisia odotellen,
Wiener
ja oikein missään ei tunnu oikein miltään. rinnat vatsaallaan maatess aarat, että pistää kjääntämään kylkeä, mutta ne olleet jo alukierrosta lähtien arat ja nyt varsinkin nää oireet johtunee todennäköisesti lugeista joita aamuin illoin laitan. testikin vielä ostamati, muttaenpä taida sitä turhaan ostaakaan itseäni kiusaamaan, tekee mieli vaan testata ja sitten se tulee se kamala pettymys. tosin tulee se pettymys sittenkin kun ne menkat alkaa. mutta se nega-testiin katsominen vaan on niin KAMALAA.... onko muilla yhtä vaikea testailla?
täällä eka inssi ei ainakaan tuottanut toivottua tulosta. Tänään pp11 ja negan testasin. Mulla tehtiin siis inssi luomukiertoon (lukuunottamatta Clomeja), joten muut tökötit eivät tulokseen vaikuta. Hyvää joulua kaikille insseilijöille, ja toivotaan että joku meistä joulukuun hoidokeista vielä plussaisi!
Toivottelee
Jessica
mulla oli negatesti pp 13 ja plussa pp 14! taisit hätiköidä.. ei sen plussan mun mielestä pitäis vielä edes näkyä..
toivotaan, että jouluaattona testaat plussan.
terveisin
ompp, huhtikuun inssiläinen
jessica2:
täällä eka inssi ei ainakaan tuottanut toivottua tulosta. Tänään pp11 ja negan testasin. Mulla tehtiin siis inssi luomukiertoon (lukuunottamatta Clomeja), joten muut tökötit eivät tulokseen vaikuta. Hyvää joulua kaikille insseilijöille, ja toivotaan että joku meistä joulukuun hoidokeista vielä plussaisi!
Toivottelee
Jessica
Mulla on vaan niin vahvasti sellainen olo, että täti on tuloillaan... No, kenties vielä olisi toivoa. Oikein hyvää joulua sinulle!
Jessica
siltä oikeesti kokoajan tuntui. hyvä, että vessaan uskalsin mennä.
toivon sinulle parasta tulosta ja hyvää joulua!
kuten ihan kaikille muillekin!
Jessikselle nyt " paasaan" täälläkin =)... Omppiksen kanssa siis samaa mieltä, malttia vaan! Tiedän kyllä tunteen, mullakin on aivan pasmat sekaisin jo tän piinailun kanssa!!! Oireita ei siis oo mutta usko/toivo on kova! Joten pidetään meille vielä peukkuja, eikös joo?
Ja kaikille muillekin, revitään koko poppoo nyt ne plussat joulun kunniaks!!!
Palailen tapaninpäivänä kertomaan " tulokset" !
Nauttikaa ja rentoutukaa, joulu on kerran vuodessa vaan! :D
Meillä ei inssi tehnyt tehtäväänsä, eilisaamuna testasin puhtaan negan (pp14). Luget lopetin siis jo eilen ja nyt vaan odottelen tulvaa alkavaksi... Äärimmäisen paska ja tyhjä fiilis, mutta minkäs teet...
Parempaa onnea teille muille ja mukavaa loppujoulua!!!
Pitkään poissa, mutta täällä taas... tosin melko matalalla mielialalla varustettuna. Kaikki on mennyt hyvin tähän mennessä, mutta nyt pp13 aamulla tuli paperiin ekat tuhrut. :o( Maha ei ole kipeä eikä ristiselkää kivistä, mutta eiköhän sekin sieltä tule vielä iltaan mennessä. On se kumma että en pääse koskaan edes testaamaan edes sitä negaa!! Taas jäi päivästä kiinni. :o( Noh... lähden tästä ale-shoppailemaan. Onpahan jotain muuta ajateltavaa. Nyt on sitten kuukauden paussi ennen IVF-hoitojen aloittamista. Kovasti toivoin että sinne asti ei olisi tarvinnut mennä, mutta ei niin ei. Rahan meno hirvittää, mutta eiköhän siitäkin selvitä. Kunhan vain saataisiin se oma rakas terve vauva...
Voi, tiedän tunteen! Kova on tiputus alas ja raskasta sieltä taas nousta mutta eiköhän me täältä vielä ylös tulla..? Mutta tuhru ei välttämättä tarkoitakaan pahaa vaan voikin olla merkki hyvästä, vai? Pidän kuitenkin vielä peukkuja sulle! bd bd
Itse täällä vieläkin odottelen menkkoja alkavaksi, nyt siis jo kp29. En nyt ymmärrä onko luget sekoittaneet kierron vai mistä on kyse, kun ovis oli sillon kp12 jo...! Vieläkin peräänkuulutan siis kokemuksia lugeista, voivatko tosiaan vaikuttaa tällä tavalla? Lieviä menkkatuntemuksia on kyllä nyt aamulla ollut, joten eiköhän se sieltä pian ala... Nyt vois jo tää kierto kyllä loppua niin pääsis uuteen yritykseen taas - vaikka edelleen usko inssien voimaan on mennyttä...
Miten on Jessiksen laita, joko täti tuli vai tuliko yllätys negan jälkeen?
Entäpä muut inssiläiset, meitä 11.12. inssissä olleitahan oli vaikka kuinka monta, miten on käynyt? Tulkaahan kertomaan, toivon että edes joku olisi sen plussan saanut!!!!
Tosi kurjia uutisia nuo negat!!! lohtuhaleja täältä - kyllä se vielä onnistuu!!! odota nyt Naksu suosiolla ne kuukautiset - eihän sitä koskaan tiedä...
Meikäläisellä menossa nyt pp10 - ei juuri mitään ole raportoitavaa - selkä on ihan julmetun kipeä - selkäkipuisuutta on ollut kyllä ihan mihin aikaan kierrosta tahansa - joten se ei kerro vielä mitään.
tod. näk uutena vuotena alkaa sitten kuukautiset eli pp13 ja kp 26/26, siihen asti odotellaan - blääh - luget on näköjään saanut sen aikaiseksi ettei mitään tiputteluvuotoa ole ollut, niin kuin ei viime kierrossakaan..ja Naksu, mulla ei ole myöhästynyt lugejen kanssa menkat..aina on tullu ajallaan.
Iloista ja plussarikasta uutta vuotta!Siirtyilen tässä taas taustailemaan, jos maltan...
-W-
Missä kaikki ovat? Mitä teille kuuluu? Piti nostaa kun meinattiin pudota seuraavalle sivulle...
Inssi tehty. 10 milj liikkuvaa on nyt mukana kyydissä. Toinen muniksista oli inssihetkellä jo irronnut, mutta toinen oli vielä tallella. Ehkä sekin vielä irtoaa, kun liman eritys on jatkunut koko päivän. Limahan loppuu ymmärtääkseni sitten kun ovis on ohi. Tällä kertaa se katetrin / ruiskun laittaminen kohdun kaulan läpi nipisti aika lailla. On kuulemma parillakin mutkalla. :o( Ensi viikolla maanantaina ja perjantaina pitää pistää lisää Pregnyliä ja parin viikon päästä testaus jollei kuukautisia kuulu ja näy. OIH!! Plussa olisi kyllä IHANANIN uuden vuoden yllätys mitä kuvitella saattaa!!