Äitini on suomenkielinen ja äänestää rkptä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ei toi mitään, mutta mulla on venäläinen nimi ja olen äänestänyt perussuomalaisia monta kertaa:)
Joidenkin mielestä käsittämätöntä.
Kuinka niin käsittämätöntä? Elinkeinoelämän valtuuskunnan tutkimuksen mukaanhan persut on Suomen Venäjä-myönteisin puolue.
Joo ja kansallismielisyys on putinismia, Hesarin mukaan pari vuotta sitten, jep.
Ketä mä sitten äänestän? En halua äänestää kokoomusta enkä kommareita, rkpeetä?:D
Niin on munkin ja on usein äänestänyt RKP:tä. Äiti tosin on käynyt koulunsa ruotsiksi ja puhuu siis sujuvaa ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän RKP ole pelkkä kielipuolue. Jos heidän arvonsa osuvat kohdille ja löytyy hyvä ehdokas, miksei heitä voi äänestää. Suomalainen puoluehan se RKP:kin on. Joillakin on kummallinen käsitys suomenruotsalaisista, kyllä hekin ihan suomalaisia ovat ja RKP:ssä ajetaan Suomen asioita.
Puhutaanpa sitten RKP:n arvopohjasta. Tiesit kai, että puolue perustettiin aikoineen Freudenthalin rotuoppien pohjalta puolustamaan ylemmän rodun eli ruotsinkielisten etuoikeuksia?
Mitenkäs tämä sopii nykyaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän RKP ole pelkkä kielipuolue. Jos heidän arvonsa osuvat kohdille ja löytyy hyvä ehdokas, miksei heitä voi äänestää. Suomalainen puoluehan se RKP:kin on. Joillakin on kummallinen käsitys suomenruotsalaisista, kyllä hekin ihan suomalaisia ovat ja RKP:ssä ajetaan Suomen asioita.
Puhutaanpa sitten RKP:n arvopohjasta. Tiesit kai, että puolue perustettiin aikoineen Freudenthalin rotuoppien pohjalta puolustamaan ylemmän rodun eli ruotsinkielisten etuoikeuksia?
Mitenkäs tämä sopii nykyaikaan?
Kaikkien puolueiden lähtökohdat on yhtä hämärät. Siellä on Lapuan liikkeitä, halua palata N-liittoon, räyhärasismia, suomettumista. Hyvin sopii RKP tuohon joukkoon.