Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että liikkumattomuus sysää Suomea polvilleen vaan yhä kiihtyvä työtahti

Vierailija
17.01.2023 |

Ja se, kun suuret ikäluokat on jäänyt pois työelämästä. Työntekijöitä oli ennen yksinkertaisesti enemmän ja työtahti oli inhimillisempi. Nyt yksi ihminen hoitaa kahden työt.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinäkin seniori-ikäinen Pertsa sitten voit jatkossa ostaa maitodi itsepalvelukassalta, niin minä jään työelämästä pois etupyllyineni ja alan vihdoinkin liikkumaan ja huolehtimaan itsestäni. Adios!

Ei se liikkuminen sulje työntekoa pois. Pitäisi normaalin ihmisen ihan kyetä molempiin toimintoihin sopivassa määrin. Ja jaksat töissäkin paremmin, kun sulattelet sitä etupyllyä vähitellen pois.

Ei tietenkään sulje pois, mikäli työelämän kuormitus on normaalin rajoissa. Silloin jokainen terve ihminen jaksaa kyllä liikkua ja harrastaa työn lisäksi. Nyt työelämä on usein niin kuormittavaa ja kokonaisvaltaista, ettei kaikilla riitä voimavaroja edes perheen arkirutiinien pyörittämiseen, saati sitten liikunnan harrastamiseen.

Suotavaa olisikin, että kaikki asiat olisivat elämässä tasapainossa. Tämä ideaali ei nyt vain kaikkien kohdalla toteudu.

Vähään taitaa käydä ne työntekijät, joilla on työ ja vapaa-aika hyvässä tasapainossa.

Vierailija
82/82 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeelläkös tässä pitäis vielä liikkua häh? Herätys 6 ja töissä 8 = ulkona pilkkopimeää, sitten kun minä pääsen 16 pintaan työvuorosta on yhä pilkkopimeää. Kotona olen 17 pintaan ja ruokaaki pitäis alkaa laittaa. Mistä riittää aika tähän liikkumiseen?

Oliko tää vitsi? PIMEYS on syy liikkumattomuudelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi