Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarjasuosituksia: hitaasti kehittyvät suhteet

Vierailija
17.01.2023 |

Osaisiko kukaan suositella sarjoja (miksei myös elokuvia), joissa päähenkilöiden ihastus ja yhteen päätyminen kehittyy lähes piinaavan hitaasti ja näyttelijöiden välillä on todellista kemiaa? Muuten sarjan genrellä ei niin väliä.

Esimerkkejä:

- The Office: Jim ja Pam (tämä on täydellinen mutta katsottu jo moneen kertaan :D)

- Gilmore Girls: Luke ja Lorelai, Rory ja Jess

- Heartstopper: Nick ja Charlie (ainut miinus tulee sarjan lyhyydestä, mutta itse ihastus ja sen kehittyminen oli huikeasti kirjoitettu)

Haluan oikein velloa siinä tunteessa kun kaksi ihmistä pitää toisistaan mutta ei vielä ole yhdessä :D.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth Gaskellin romaanista tehty Wives and Daughters. Aaaaaaaa hidasta rakkauden tuskaa jota lietsotaan viimeiseen minuuttiin asti.

Vierailija
22/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooklyn Nine-Nine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frasier.

Ai Niles ja Daphne? Tämä ei henkkoht koskaan koskettanut minua, jotenkin en saanut yhtään kiinni heidän välillään olleesta tunteesta.

Vierailija
24/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentalist

Vierailija
25/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brooklyn Nine-Nine

Katsottu, todella hyvä!! Eikä ihastumisen tuskaa ainakaan auttanut se että Andy Samberg on omaan makuuni yksi viehättävimmistä miesnäyttelijöistä.

Vierailija
26/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Marvelous Mrs. Maisel, joka on siis Gilmoren tyttöjen luojan uusin sarja. Löytyy Amazon primelta

Vierailija
27/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good Girls

Vierailija
28/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tarpeeksi hidasta ja polttelevaa sinulle, mutta Lucifer. Romanssi on yksi tärkeimmistä elementeistä siinä.

Vierailija
29/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaista tuotantoa oleva Uutishuone. Löytynee edelleen Areenasta.

Vierailija
30/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys ja ennakkoluulo (6-osainen tv-sarja, pääosassa Colin Firth)

Vierailija
31/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridgertonin 2. kausi oli kaikessa kliseisyydessään ja ennalta-arvattavuudessaan loistava vihamiehistä rakastavaisiksi romcom.

Vierailija
32/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeys ja ennakkoluulo (6-osainen tv-sarja, pääosassa Colin Firth)

No se klassikkojen klassikko. En tiedä uskallanko katsoa tässä elämäntilanteessa kun yksipuolisen ihastumiseni kohde on vähän Colin Firthin tyyppinen englantilainen mies... 😅

Vierailija
33/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bridgertonin 2. kausi oli kaikessa kliseisyydessään ja ennalta-arvattavuudessaan loistava vihamiehistä rakastavaisiksi romcom.

Mulla jäi tämä ekaan kauteen koska ällötti se kuinka se nainen hyväksikäytti/-aiskasi oman miehensä... 😬 onko kakkoskaudellakin vastaava meno?

Vierailija
34/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elizabeth Gaskellin romaanista tehty Wives and Daughters. Aaaaaaaa hidasta rakkauden tuskaa jota lietsotaan viimeiseen minuuttiin asti.

Saman kirjailijan kirjaan perustuva North and south minisarja.

Vierailija
35/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustamo: Vera ja Uno

Vierailija
36/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on I h a n a! Menee juuri Ylen kakkosellakin

Vierailija
37/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi tämä ekaan kauteen koska ällötti se kuinka se nainen hyväksikäytti/-aiskasi oman miehensä... 😬 onko kakkoskaudellakin vastaava meno?

Ei ole. Itse en kauheasti välittänyt pääparista ekalla kaudella, koska heidän kemiansa ei vain iskenyt minuun. Ykköskaudella paljon kiinnostavammat olivat Penelope ja Colin, jotka ovat pääosassa kaudella 3. Anthony oli jo ensimmäisellä kaudella sellainen romanttisten tarinoiden kliseinen sankari, että tiesi varmasti, että kun hän kohtaa sen oikean, niin kipinät sinkoilevat. Eikä kausi 2. tuottanut pettymystä.

Vierailija
38/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse en kauheasti välittänyt pääparista ekalla kaudella, koska heidän kemiansa ei vain iskenyt minuun. Ykköskaudella paljon kiinnostavammat olivat Penelope ja Colin, jotka ovat pääosassa kaudella 3. Anthony oli jo ensimmäisellä kaudella sellainen romanttisten tarinoiden kliseinen sankari, että tiesi varmasti, että kun hän kohtaa sen oikean, niin kipinät sinkoilevat. Eikä kausi 2. tuottanut pettymystä.

Ok kiitos, ehkä annan tälle toiselle kaudelle siis mahdollisuuden.

Vierailija
39/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on I h a n a! Menee juuri Ylen kakkosellakin

Hmmmm mulla on todella suuri kynnys katsoa kotimaisia sarjoja, koska kaikki näyttelijät on poikkeuksetta huonoja 😅. Mutta aika kova suositus oli nyt tässä...

Vierailija
40/90 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman kirjailijan kirjaan perustuva North and south minisarja.

Oi kyllä! Se on myös upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme