Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettiseksiä

Vierailija
17.01.2023 |

Ootteko koskaan puhunut tuhmia juttuja esim.chatissa jonkun kanssa ja samalla hyväilleet itseänne...ehkä myös siinä näyttänyt samalla kuvia tai videoita itsestänne.
Tai saaneet niitä siltä keskustelukumppanilta?
Onko ollut kiihottavia kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kiimoissani hieronut alapäätäni käsikameralla lähikuvassa niin ettei kasvoja näy ja katsellut kun nuoret miehet toinen toisensa perään laukeavat sitä katsellessaan.

Vierailija
2/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, ja oon kyllä näyttänyt kuvia tai videoo jos joku mies on saanut mut todella kiihottumaan. Kasvoja en kyllä näytä kenelläkään kun en ole sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettämässä mitään kuvia yhtään kellekään, nehän voi päätyä minne vain.

Vierailija
4/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos kasvot ei näy?

Voihan sitä vähän näyttää kuinka työntää sormet märkään pilluun...

Vierailija
5/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elimiäni julkiseksi, kasvoilla tai ilman.

Vierailija
6/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä runkannut kerran nuoremmalle naiselle kun se halusi nähdä ja näytti myös mulle samalla.

Ja kyllä, oli todella kiihottavaa!

Vierailija
7/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin teininä tosi usein.

Olihan se irstasta kun olin itse 14v teini ja pyysin n.40-50v miehiä kertomaan mitä tekisivät mulle.

Mutta ei siitä mitään traumoja jäänyt, kiihottavaa pelkästään silloin.

Vierailija
8/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko nettiseksiksi etäohjattava vibra, siis sellainen mitä voi ohjailla vaikka maapallon toiselta puolelta? Jos lasketaan niin olen useastikin saanut orgasmin nettiseksin välityksellä.

Vierailija
9/16 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä vaan tuollaista nettiseksiä harrastan, eipä ole naisia paljon livenä tarjolla.

Vierailija
10/16 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tullut nettiseksiä harrastettua chatissa. Ei mitään kuvia tai kameroita kuitenkaan. Ollut kyllä kiihottavia sessioita ja muutaman kanssa vaihdeltiin sitten sähköpostejakin, tutustuttu vähän enemmänkin ja silloin tällöin sopivan hetken tullen juteltu taas chatissa, joka johtanut kyllä seksikeskusteluihin..  veikkaan, että jos olisi livenä tavattu myös, niin oltais päädytty seksiin:)

Näistä kokemuksista kyllä yli 10 vuotta aikaa, mutta suosittelen kyllä kokeilee. Ehkä itsekin voisin vielä joskus kokeilla jos löytyisi vastinpariksi noin samanikäinen nainen eli 40-45v. tienoilta. Okei, miksei vähän nuorempikin, mutta vaikea sanoa tai yleistää että voisiko sama aallonpituus löytää jos on paljon vanhempi tai nuorempi kuin itse. Ei oo siis kokemusta:)

Vierailija
11/16 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nettiseksiä harrastavista "naisista" vaan ei taida olla oikeasti naisia.

Jos on valmis hyväksymään, että nettichatissä melkein kaikki on keksittyä, ja keskityt siihen mitä se väittää olevansa, niin mikäs siinä.

Vierailija
12/16 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut. Tiedän että chattailu ystävä on nainen koska olemme tavanneet livenä. Emme ole oikeasti harrasteneet seksiä mutta kuumia viesti ja kuva/video sessioita on ollut.

Vierailija
13/16 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kiva saada siinä samalla vähän kuvia ja videoita että tietää toisen olevan sellainen kuin sanoo olevansa.

Ettei joku Pena 64v esitä hehkeää parikymppistä blondia...

Vierailija
14/16 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kiva saada siinä samalla vähän kuvia ja videoita että tietää toisen olevan sellainen kuin sanoo olevansa.

Ettei joku Pena 64v esitä hehkeää parikymppistä blondia...

Onko niissä kuvissa joku vahva allekirjoitus mukana, joka vahvistaa keskustelukumppanin sukupuolen ja syntymävuoden? Netissä on aika paljon kuvia ja videoita.

Vierailija
15/16 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Teams-puhelussa kuuntelin naiskollegan ihanaa ääntä ja vedin samalla käteen.

Vierailija
16/16 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiseksifantasiat ovat ihanan kiihottavia. Seksiä täysin ilman rajoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme