Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä työpaikan illanviettoja perheellisenä?

Vierailija
17.01.2023 |

Kuinka usein teillä työpaikan illanviettoja perheellisenä? Tarkoitan sellaisia illanviettoja, missä joko yövytään poissa kotoa ja tai ollaan krapulassa seuraava päivä. Onko määrä sinusta sopiva teille molemmille vai onko siitä aiheutunut jotain ongelmia. Kuinka moni illanvietto on oikeasti pakollinen ja minkä voi jättää väliin. Oletko miettinyt työpaikan tai tehtävän vaihtoa illanviettojen vuoksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään illanviettoa. Koronaa ei ole vielä selätetty, vaikka moni haluaa uskotella niin. Emme osallistu mihinkään "kissanristiäisiin". Pidämme edelleen järkevää etäisyyttä kaikkeen, mitä vaan voi välttää.

Tulette pitämään järkevää etäisyyttä kaikkeen vältettävissä olevaan omiin hautajaisiin saakka.

Mitäs tuo muka haittaa? Kuka siitä muka kärsii? Tänään on luppuelämäsi ensimmäinen päivä! Mieti sitä.

-9

Vähän säälittävää, jos joutuu käyttämään koronaa tekosyynä siihen, että tohtii elää elämäänsä haluamallaan tavalla.

Loppuelämäsi viimeinen päivä oli todella syvällinen ja uniikki heitto.

Itseasiassa se olisikin. Mutta loppuelämän ensimmäinen päivä onkin jo vähän käytetympi ja kuluneempi.

Vierailija
22/24 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua vielä kokonaan lukematta... Kuinka moni edes perheetön haluaisi antaa niin paljon omasta vapaa-ajastaan työpaikalle, että olisi valmis vapaa-ajallaan matkustamaan illanviettoon, olla yksin kotona, viettämään lauantait krapulassa työpaikan takia, ja muutenkin uhraamaan vapaa-aikansa työpaikalle? Yleensä ihmisillä on omia ystäviä muistakin kuvioista ja mieluummin vapaa-aikana irrottaudutaan töistä, eikä sitouduta niin vahvasti, että vapaa-aikakin vietetään työporukassa. Kuulostaa siltä, että työpaikka pyrkii sitouttamaan ihmiset vähän liikaa, jos vapaa-aikanakin pitäisi olla työpaikan käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on jatkuvasti jotain virkistyspäivää, projektin aloituksia, lopetuksia, vuoden takaisia pikkujouluja (siirrettynä), tiimipäiviä. Alkaa olemaan jo ongelma. Onhan näissä projektin aloituksissa ja lopetuksissa se virallinen osuus eikä tarvitse aina näihin iltamenoihin osallistua ainakaan yöhön asti, mutta jos ei kehtaa kiltäytyä tai jos vain menojalka alkaa vipattaa ja tulee juotua itsensä umpi tunnelliin ja aamuyöksi sitten kotiin...seuraava päivä darrassa. Silloin varmaan olisi syytä vaihtaa työtehtäviä jos on vielä lapset kotona.

Ovatko nämä siis ongelma henkilölle itselleen vai perheelle? Vai molemmille? Jotenkin kuulostaa kovin sitovalta työltä, jos koko ajan pitäisi palkattomasti osallistua työpaikan juttuihin vapaa-aikana. En ainakaan itse kokisi tuollaista kovin houkuttelevana, koska minulla on vapaa-aikana muutakin tekemistä kuin hengailla työpaikan jutuissa. Ja jotkut projektin aloitukset ja lopetukset täytyisi kyllä hoitaa työajalla - eivät ne työntekijöille niin henkilökohtaisesti tärkeitä ole, että niihin olisi mielekästä uhrata omaa vapaa-aikaa. Vaikuttaa siltä, että työnantaja yrittää saada työntekijät kokemaan, että työ on heidän elämänsä keskiössä.

Vierailija
24/24 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin kaikkia työpaikan illanistujaisia, illallisia, saunailtoja ja risteilyjä. Niissä oli aina vähän siteeksi jotain virallista työhön liittyvää "suunnittelua" jotta niistä saatiin enemmän tai vähemmän pakollisia tilaisuuksia. Kaikki muut tuntuivat tykkäävän näistä sosiaalisista höpötys- ja drinksutteluiltamista, tai sitten he teeskentelivät pomoa miellyttääkseen. Minä en jaksanut teeskennellä vaan olin naama happamana jos siltä tuntui ja pyrin häipymään heti tilaisuuden tullen. Vaikka työstäni pidinkin ja olin sitoutunut ja joustava työaikojenkin suhteen olin tyytyväinen päästessäni eroon turhakeiltamista. T introvertti varhaiseläkeläinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme