Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy melkeen joka ilta kävelemässä yli tunnin. Pitäiskö mun epäillä jotain vilunkia?

Vierailija
17.01.2023 |

Ollaan nelikymppinen aviopari. Mies on alkanut käydä ulkona kävelemässä iltaisin 1 - 1,5 tuntia. Joskus lenkkivaatteissa mutta usein ihan tavallisissa vaatteissa. Sen jälkeen menee aina suihkuun.
Kun olen tivannut asiasta, hän vaan sanoo että on alkanut huolehtia kunnostaan liikkumalla.
Mutta minä vähän ihmettelen kun esim ruokailu ei ole muuttunut. Alkoa ei kyllä ole juonut kuin pikkujouluissa viimeksi, tai näin ainakin väittää. Miehiin kun ei ihan voi luottaa, niin voisko tässä olla jotain takana esim tapaileeko toista naista?

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla oikeassa epäilyineen. Itse tajusin vasta paljon sen jälkeen, kun mies oli jäänyt pettämisestä kiinni, että hän käytti lenkkejään rauhalliseen jutteluun salasuhteensa kanssa. Kerran jopa kysyin mieheltä, että ihanko oikeasti kävelit XX km muka tietyssä ajassa. Tuskin oli ollut lenkillä ollenkaan, mutta kun keskustelu käytiin, uskoin, kun ei ollut syytä epäillä valehtelusta.

Vierailija
42/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on "puskatapaamisia" erään komean nelikymppisen miehen kanssa. Emme tiedä toistemme asioista esim perhesuhteista mitään. Keskitymne vain olennaiseen. Kenties hän on miehesi. Jussi35

Oletko Kankaanpäässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, niin kun että se toinen nainen asuu ihan lähellä ja sit miehen on päästävä sinne joka ilta ja sit homma hoituu ihan tunnissa tai puolessatoista ja vielä kulkemiset päälle??

Mulla oli nuorempana kumppani. joka kyttäsi samalla tavalla kun kävin reilun tunnin ripeällä kävelyllä. Ketutti se kyttäys ja nälvintä niin paljon, että lopetin sitten sen kävelyillä käynnin.

Vierailija
44/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo mutta huono.

Tosiasiahan kuitenkin on, että sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä on, jotka tekevät kumppanilleen helvetin.

En ihmettele jos mies tai nainen haluaa viettää omaa aikaa tunnin pari erossa sairaasta kytästä. Sehän on omasta mielenterveydestä huolehtimista. Parastahan olisi saada sellainen ihminen hoitoon, mutta voi olla aikas vaikeaa. Omissa harhoissaan elävät ovat siellä liian lujasti, järkipuhe ei kovin helpolla auta.

Paras tietysti on pelastaa itsensä ja lähteä.

Kerropa mitkä merkit sinun mielestäsi vasta saavat antaa aihetta epäilyyn, jos ap:n huomaamat eivät riitä? Vastako saa epäillä pettämistä, jos pettävä puoliso itse kertoo pettävänsä?

Vierailija
45/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kun aikoinaan jäi kiinni pettämisestä, niin jäljeenpäin ajatellen olis pitänyt tajuta ne pienet merkit.

Tai tajusinkin ja kysyin, mutta miehellä oli taitavat selitykset joka asiaan. Luota vaistoosi.

Katso miehen reaktio, jos ehdotat mukaan menemistä tai pyydät, ettei mies meninsi jonkun tärkeämmän tekemisen takia.

Tiedätkö missä kävelee, mene toista kautta vastaan.

Vierailija
46/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Käyn minäkin joka ilta kävelemäasä. Kaikenlaisia hulluja sitä onkin.

Vierailija
47/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on "puskatapaamisia" erään komean nelikymppisen miehen kanssa. Emme tiedä toistemme asioista esim perhesuhteista mitään. Keskitymne vain olennaiseen. Kenties hän on miehesi. Jussi35

Oletko Kankaanpäässä?

En vaan Kihniöstä.

Vierailija
48/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, niin kun että se toinen nainen asuu ihan lähellä ja sit miehen on päästävä sinne joka ilta ja sit homma hoituu ihan tunnissa tai puolessatoista ja vielä kulkemiset päälle??

Mulla oli nuorempana kumppani. joka kyttäsi samalla tavalla kun kävin reilun tunnin ripeällä kävelyllä. Ketutti se kyttäys ja nälvintä niin paljon, että lopetin sitten sen kävelyillä käynnin.

Oletko puhelimesta kuullut?

Kun itse olin ihastunut, juttelin miehen kanssa joka ilta tunnin puhelimessa.

Vierailija
49/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä kyttäsi mun lenkillä käymistä, mut mullapa oli aina sportstracker päällä ja pystyin näyttämään lenkkini. Syy kyttäämiselle selvisi, mies pettikin itse.

Vierailija
50/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kun aikoinaan jäi kiinni pettämisestä, niin jäljeenpäin ajatellen olis pitänyt tajuta ne pienet merkit.

Tai tajusinkin ja kysyin, mutta miehellä oli taitavat selitykset joka asiaan. Luota vaistoosi.

Katso miehen reaktio, jos ehdotat mukaan menemistä tai pyydät, ettei mies meninsi jonkun tärkeämmän tekemisen takia.

Ei vastaan vaan perässä, niin näkee, puhuuko mies koko ajan puhelimessa.

Vierailija
51/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk 🤣

Vierailija
52/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy parittelemassa 15 min. kävelymatkan päässä. Varsinaiseen seksiin kuluu rivakkana pikapanona n. 20 min. ja siihen sitten valinnaiset sosiaaliset rituaalit n. 10 min.

Aika tarkasti meni aikataulu kohdilleen. Salainen ystäväni erikseen pyysi korostetun suoraviivaista parittelua mielellään takaapäin

Vierailija
53/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kysynyt mukaan, eikä me muutenkaan tehä asioita yhdessä paitsi lomilla.

Ap

Ja kutsut tuota suhdetta parisuhteeksi?

Vierailija
54/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jalkahoidon ensi viikolle.

Vierailija
55/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskin käy joka ilta tunnin tai puolentoista lenkillä.

Ottaa jopa koirankin mukaan😁

Vierailija
56/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tosiaan mukaan menemistä, vaikka et oikeasti menisikään. Kun on lähdössä, ilmoita vaan iloisena, että sunkin tekee mieli aloittaa kuntoilu ja kiva että olis yhteistä tekemistä. Katso miehen ilme.

Vierailija
57/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! En tajua itseäni ja sitä, miksi en pysähtynyt niihin pieniin merkkeihin enemmän. Ne kävivät ajatuksissani, mutta ohitin ne myös siksi, kun miehellä oli aina looginen vastaus tai selitys.

Vierailija
58/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Kankaanpäässä?

En voi paljastaa.

Jussi35

Vierailija
59/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee kun hullu toista naista koko tunnin.

Vierailija
60/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä ap on ihan oikeilla jäljillä! Mies taatusti pitää yhteyttä naiseen, ei välttämättä tapaile, mutta puhuu ja viestittelee, tuossa ei ole mitään epäselvyyttä.

Miehen paljasti muuttunut käytös ja tuo hymyily.

Miehen paljasti tasan tuo hymyily tekstarin jälkeen. Kyllä aviopuoliso sen vain näkee, sen tyylin, millä toinen hymyilee. Mies ei kyennyt kontrolloimaan ilmeitään.

Ihastunut ihminen ei taida edes tajuta, miten se sellainen "ihastuneen ihmisen vieno hymyily" paljastuu tosi selkeesti ulkopuolisille. 

Testatkaapa joskus itte. Ku hymyilette ihastuksenne jutulle, mitä luet kännykästä, niin mene äkkiä peilin eteen pitäen se sama ilme. Saatat yllättyä, kuinka se ilme näkyy kilometrin päähän.

Nyt vain yritä saada miehes kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi