Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy melkeen joka ilta kävelemässä yli tunnin. Pitäiskö mun epäillä jotain vilunkia?

Vierailija
17.01.2023 |

Ollaan nelikymppinen aviopari. Mies on alkanut käydä ulkona kävelemässä iltaisin 1 - 1,5 tuntia. Joskus lenkkivaatteissa mutta usein ihan tavallisissa vaatteissa. Sen jälkeen menee aina suihkuun.
Kun olen tivannut asiasta, hän vaan sanoo että on alkanut huolehtia kunnostaan liikkumalla.
Mutta minä vähän ihmettelen kun esim ruokailu ei ole muuttunut. Alkoa ei kyllä ole juonut kuin pikkujouluissa viimeksi, tai näin ainakin väittää. Miehiin kun ei ihan voi luottaa, niin voisko tässä olla jotain takana esim tapaileeko toista naista?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten hänelle tuli viesti myöhään ja häntä hymyilytti kun luki sen. Kun kysyin mitä se oli niin sanoi vaan että jotain työjuttuja. Harvemmin kuitenkin työstä saa viestejä ja sen jälkeen lähti kävelylle.

Eiks toi oo vähän outoa?

Ap

On outoa. Luottaisin vaistooni...

Lisään vielä. Kävelylenkin jälkeen ei kyllä ole suihkun tarvetta, paitsi jos ihan hikipinkoilee. Ja jollei omista nastakenkiä, niin tuolla ei kyllä voi kovaa vauhtia pitää...

Vierailija
22/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette liian paljon yhdessä. Mies haluaa omaa rauhaa ja lenkkeily on siihen aivan hyvä sekä  teko- että oikea syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn näillä tunnin lenkeillä itsekin päivittäin ja joskus vastaan tulee miehiä puhelinmaratonilla ja haukkuvat puhelimeen jotain henkilöä Oletan että puolisoaan, koska eivät hauku sitä ihmistä mille puhuvat ja kovin on tunteita. Ei ihminen muuta tapojaan noin radikaalisti yhtäkkiä.  Sillä on joko joku puhelimessa tai joku jonka kanssa käy näillä lenkeillä, mikä sitten toiminnan sisältö onkin.

Vierailija
24/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten hänelle tuli viesti myöhään ja häntä hymyilytti kun luki sen. Kun kysyin mitä se oli niin sanoi vaan että jotain työjuttuja. Harvemmin kuitenkin työstä saa viestejä ja sen jälkeen lähti kävelylle.

Eiks toi oo vähän outoa?

Ap

Lisään vielä. Kävelylenkin jälkeen ei kyllä ole suihkun tarvetta, paitsi jos ihan hikipinkoilee. Ja jollei omista nastakenkiä, niin tuolla ei kyllä voi kovaa vauhtia pitää...

Ei olekaan ellei ole jokin hikoiluhäiriö.

Vierailija
25/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi käy tapaamassa toista naista. oletko tutkinut puhelimen,??

Vierailija
26/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex alkoi yllättäen käydä kävelylenkeillä, paljastui että tapaili naapuruston naista lähirannassa, ja ei siis todellakaan minään pelkkänä kaverina (satuin mm. näkemään viestittelyt). Yksi ystäväni puolestaan tapaili varattua miestä, joka sanoi menevänsä lenkille aina, kun kävi panemassa tätä ystävääni.

Vierailija
27/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverimies juoksi joka ilta tunnin puolitoista. Syy oli se että hän halusi rakastella vaimoaan jota ei kiinnostanut yhtään. Oli sitten pakko lähteä tuulettamaan.

Kunto pysyi hyvänä, mieli mustana, polvet paskana. 

Miten ap, olisiko tämä mahdollinen syy?

Vierailija
28/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi käy polkemassa jossakin.

Jätä heti se sika!

Vierailija
29/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta palkkaat yksityisetsivän tai oikeastaan kaksi. Ympärivuorokauden seuranta. On sillä salasuhde, ihan varmasti. Johan toi hymyileminen on selvä merkki. Laitat ylös kaikki päivämäärät ja kellonajat, kun on hymyillyt. Näin sulla on varmaa dataa käräjäoikeudessa.

Hirveä mies. Onkohan sillä laiton asekin. Taatusti on. Ja huumebisnes nyt ainakin.

Vierailija
30/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo vähän outoa?

Ap

Kyllä mulla yleensä on suihkun tarve myös kävelylenkin jälkeen. Olen hionnut selästä, kainaloista, rintojen alta. Välillä on niin hiki, että myös kasvot ovat hikiset. Välillä saatan olla ihan normaaleilla vaatteilla liikkeellä, välillä laitan lenkkivaatteet. Hemmetti jos mies alkaisi epäilemään mun lenkkejä, että olisin pettämässä. :D 

Tosiaan, yleensä kyllä vaisto sanoo jos on jotain pielessä. Koittaisin puhua omista tuntemuksista ilman syyttelyä niin saatat saada vastauksen ja jos tunne ei mene ohi niin eroaisin. En kestäisi elää sellaisessa tunteessa, että jotain muuta on meneillään. Saattaa olla, että mies on käynyt vaikka lääkärissä ja siellä on lääkäri ihan oikeesti kehoittanut liikkumaan ja lisäämään aktiivisuutta. Mulle lääkäri sanoi alle 30-vuotiaana, että pitää alkaa liikkumaan, että saadaan kilpirauhasen lääkityksen lisäksi myös kroppa itse hoitamaan aineenvaihduntaa. Olin tuohon mennessä saanut painoa +2kg/vuosi tahtia ja sehän on ihan turmiollista. Jos silloinen mies olisi alkanut miettimään mun pettävän kun käyn lenkillä ja aloitin urheilemaan itseni takia niin huh heijaa.

Vierailija
31/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kommandopipo ja mene puskiin varjostamaan. ;) No ei sentäs. Kävele kauempana kuitenkin. Peruukki ja eri vaatteet, tummennetut lasit.

Vierailija
32/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "puskatapaamisia" erään komean nelikymppisen miehen kanssa. Emme tiedä toistemme asioista esim perhesuhteista mitään. Keskitymne vain olennaiseen. Kenties hän on miehesi. Jussi35

Vierailija
33/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaisto on kyllä usein oikeassa.

Lähde varjostamaan pitäen pitkää etäisyyttä. Jos mies huomaa sinut, sano että lähdit mukaan ja yritit kävellä hånet kiinni.

Ehkä puhuu ihastuksen kanssa.

Vierailija
34/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on parisuhteessa aina rakentavinta ajatella kumppanin tekemisistä sitä pahinta vaihtoehtoa.

Kuten jos mies tuo niitä kukkia, niin ensimmäiseksi kannattaa epäillä että on käynyt vieraissa.

Meillä oli tätä aivan samaa ja sittemmin en ole tuonut enää kukkia kuin syntymäpäivänä, ettei tarvitse epäillä.

Tästä tuli mieleen että mun mies tuo aina kukkia kun on jäänyt valheesta kiinni. Ei myönnä mitään mutta yhtäkkiä silloin tulee tarve käydä hakemassa kukkia. Jälkikäteen sitten voi myöntää että valehteli silloin, mutta _tällä kerralla_ ei. Kukat kyllä ilmestyy pöytään, taas kerran.

Vierailija
35/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille kondomipaketti mukaan, ettei tuo tautia kotiin

Vierailija
36/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy parittelemassa 15 min. kävelymatkan päässä. Varsinaiseen seksiin kuluu rivakkana pikapanona n. 20 min. ja siihen sitten valinnaiset sosiaaliset rituaalit n. 10 min.

Vierailija
37/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo vähän outoa?

Ap

No todellakin on!!!

Luota vaistoosi. 

Itse jos jotain olen oppinut, niin vaisto on annettu meille ihan syystä ja sitä pitäisi kuunnella. Vaisto on yleensä se, joka on oikeasti oikeassa. Ihmiset yleensä haluavat vaimentaa vaistonsa ja luottaa järkeensä.

Mene stalkkaa miestä. Nyt kun vielä on pimeää iltaisin, voit hyvin mennä perään stalkkaamaan häntä. Tai pistä kaveri stalkkaamaan. Kyllähän nyt ulos saa mennä kävelylle, sinä tai kaverisi.

Vierailija
38/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mutta huono.

Tosiasiahan kuitenkin on, että sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä on, jotka tekevät kumppanilleen helvetin.

En ihmettele jos mies tai nainen haluaa viettää omaa aikaa tunnin pari erossa sairaasta kytästä. Sehän on omasta mielenterveydestä huolehtimista. Parastahan olisi saada sellainen ihminen hoitoon, mutta voi olla aikas vaikeaa. Omissa harhoissaan elävät ovat siellä liian lujasti, järkipuhe ei kovin helpolla auta.

Paras tietysti on pelastaa itsensä ja lähteä.

Vierailija
39/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko miehen vaatteissa siemenneste tahroja tai häpykarvoja ulkopuolella. Ne jää usein huomaamatta.

Vierailija
40/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehesi käy suihkussa kävelylenkin jälkeen! Pitäähän ne sonnat pestä pois esinahan alta ja krvän varresta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan