Haluan deitistä eroon. Pelkään, että on suuttuvaa tyyppiä. Miten välttää konflikti?
Jostain syystä en halua ottaa sitä riskiä, että tulee lähistölle kyttäämään. Vaikuttaa siltä, että riski on olemassa jos tuntee tulleensa loukatuksi ja on selvästi kiinnostunut. En halua jatkaa tämän ihmisen kanssa tapailua mutta yritän olla kohtelias ja toivoa, että ymmärtää kerrasta eikä ala vänkäämään asiasta.
Miten hoitaisitte tilanteen alta pois?
Kommentit (40)
Juokse. Muuta nimesi, hiustenvärisi, asuinpaikkasi, puhelinnumerosi, kaikki.
Kyseessä on nainen et voit välttää somevihaa millään, ottavat kaiken henkilökohtaisesti.
"Tästä ei tule mitään, ei ole tunnetta. Hyvää jatkoa."
Vierailija kirjoitti:
Vitsinä, mutta jos lähettäisit "oikean" kuvasi, joka on selkeä karvainen miehen naama huulipunassa, sekä jonkun käytetyn dikpikin?
Paljollako myyt käytettyjä dikpikkejäsi?
Huuda sille julkisesti "Homo sää olet, selvä tapaus!" ja käkkärillä nuppiin.
Kerro että olet löytäny uuden ja kiitos hei
Vaihda kuvaksi muokattu arkinen ja erittäin ylipainoinen kuva. Pyöräilyshortsit ja tunika, pörröinen lyhyt tukka ja hömelö muikistus.
Jos kerrotkin olevasi itse sellainen kuin pelkäät hänen olevan, eli helposti suuttuva ja pitkävihainen, että älä vaan sano mulle liian suoraan jos en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kertonut miehelle, missä asut? Tai oletko kertonut työpaikan? Ei pidä kertoa tuntemattomille tuollaisia juttuja.
Tai naiselle.
jännän halusit. kestä valintojesi seuraukset.
Ota syy omille niskoillesi. Minäkin pääsin uhkaavassa avioerotilanteessa eteenpäin kun en sanallakaan moittinut miestä. Ihan oli oma vika ettei halunnut jatkaa. Mies nyökytteli ymmärtäväisesti.
Laitat viestin, jossa kerrot, että et halua jatkaa ko hlön tapaamista, koska koet että sinulla ei ole kemiaa ja romanttisis tunteita hlön kanssa. Kiität häntä ja toivottelet hänelle hyvää jatkoa, ja hyvää kevättä.
Mielestäni viesteihin ei kannata vastata sen jälkeen, tai kysymyksiin, koska muuten on riski, että henkilö jää roikkumaan. Vastaisin ehkä yhteen, jos ko henkilö viestittäusi Tai kysyisi, että miksi. Sanoisin vaan, että en osaa valitettavasti kertoa, että miksi, mutta en koe että meillä on kemiaa, ja toivottaisin hyvää kevään jatkoa, ja sitten en enää vastaisi viesteihin tai puheluihin, ja laittaisin estot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan ghostaa.
Mä taas olen ghostaamisen kannalla. Tai oikeastaan sellaisen, että ei laita itse mitään viestiä ja vastaa yksisanaisesti ja viiveellä ja antaa koko homman hiipua hiljalleen. Suorista pakeista vastapuoli saattaa suuttua ja alkaa käyttäytyä arvaamattomasti.
Nämä ghostaajat on raukkoja, jotka eivät uskalla kohdata arkea sellaisena kuin se on.
Halutaan vain pelkkää vaaleanpunaista unelmahöttöä.
Tietääkö äijä missä asut tai olet töissä? Riippuu vähän noista tekijöistä
Riippuu kauanko olette tapailleet. Joka tapauksessa parasta tehdä ero julkisella paikalla (esim. kahvila missä porukkaa) jolloin ei voi järkätä kohtausta etkä ole vaarassa. Ellette sitten ole tavanneet niin vähän aikaa, että olisi ok erota viestillä tai puhelimessa.
Paras tapa erota on antaa heille kohteliaisuuksia - se lieventää kolhua tosi paljon (opin tän kun joku sano mulle näin!). Esim. että "On tosi imartelevaa että noin hyvännäkönen ja älykäs tyyppi on musta kiinnostunut, mutta tunnen itseni ja osaan sanoa nyt jo tässä vaiheessa että tämä ei ole itselleni se oikea juttu, enkä halua johtaa ketään harhaan."
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmph.. no, yritän jotain. Kiitos avusta.
Voi olla, että olen ihan väärässä ja mies ymmärtää mutta en nyt vain halua ottaa riskiä kun on sellainen tunne. Itseä ällöttää koko juttu.
No palaan myöhemmin kertomaan.
Ap
Oho, avauksen perusteella oletin ilman muuta, että deittikumppani on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro että et ole halunnut aikaisemmin kertoa, mutta sulla avanne ja koet hankalaksi sen vuoksi olla miesten kanssa tekemisissä. Miehet yleensä säikähtää avannetta.
Tää on hyvä! Avanne, pari erityislaslasta ja ulosotto. Kyllä noilla jo häipyy sitkeäkin ihailija.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan ghostaa.
Mä taas olen ghostaamisen kannalla. Tai oikeastaan sellaisen, että ei laita itse mitään viestiä ja vastaa yksisanaisesti ja viiveellä ja antaa koko homman hiipua hiljalleen. Suorista pakeista vastapuoli saattaa suuttua ja alkaa käyttäytyä arvaamattomasti.
Nämä ghostaajat on raukkoja, jotka eivät uskalla kohdata arkea sellaisena kuin se on.
Halutaan vain pelkkää vaaleanpunaista unelmahöttöä.
Hiljaisuus on yhtä lailla viesti. Joskus on parempi antaa nuotion palaa hiljalleen loppuun kuin kaataa siihen ämpärillinen vettä.
Jos lähdetään siitä, että mies on red flag ja tilanne ei ole hoidettavissa normaalisti "meillä ei nyt vaan synkannut, hei ja jatkoja" tyyliin , niin tarvii tajuta että normaali selittäminen ei välttis tepsi. Tämä kuka aiemmin ehdotti avanteesta kertomista, niin siinä on oikeasti toimivuutta.
Samoin voi toimia, jos sanot että oletkin palannut yhteen entisen kanssa ja te yritätte vielä. Kontrolloivat vihaiset miehet tajuavat asiat omistussuhteiden kautta, kun siis sanot että olet varattu, niin se voi vaikuttaa ok. Vielä parempaa jos vetoat aiempaan mieheen, niin hän ajattelee että olet konservatiivinen ja pysyt yhden miehen kanssa, olet tajunnut ettei sinusta ole parempaan kuten häneen.
Jos sen sijaan sanoisit että olet nyt suhteessa uuteen tapailumieheen, tämä keikauttaisi tyypin balanssin aivan kenoon ja viha että katkeruus purkautuisi hoora-huutoihin ja muuhun.