Meneekö tori.fissä juuri mikään enää kaupan?
Kommentit (32)
Ilmoituksessa se perunalla otettu yksi ainoa sumea kuva ei todellakaan ole mikään myyntivaltti.
Itse yritin myydä kasan maljakoita ja lasiesineitä... vain kaikki yhdessä. Tuli monta viestiä että mitä tuo ja tuo maksais erikseen.. ärsyttää kun ei lueta ilmoitusta
Vierailija kirjoitti:
Itse yritin myydä kasan maljakoita ja lasiesineitä... vain kaikki yhdessä. Tuli monta viestiä että mitä tuo ja tuo maksais erikseen.. ärsyttää kun ei lueta ilmoitusta
Hölmöä yrittää myydä vain könttänä.
Viime vuonna meni tonni rikki. Pari isompaa parin sadan juttua ja loput aikalailla pikkumyyntejä. Postittaa joutui runsaasti mutta oikealla hinnalla meni kaupaksi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään vain yhden haluamani tuotteen takia osta samalla useampaa täysin turhaa tuotetta. Sama koskee vaatepaketteja.
Otsikkoon vaatteen koko. Ei vain "Mekko" tai "Farkut".
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa kunnon tiedot. Ärsyttää kysellä tuotteista lisätietoja ja todeta, että ei sovi, kun melkein mitään ei ole kerrottu. Tai jos tuote on jossain, minne ei pääse julkisilla. Esim. sijaintina "Tampere" mutta kun kysyy niin on jossain korvessa. Kaikkia ei kiinnosta alkaa utelemaan tietoja joiden pitäisi olla ilmoituksessa.
Jep, tämä. Etsin juuri monoja ja siellä on ilmoituksia tyyliin lasten monot. Ei mitään mainintaa koosta, tai sidetyypistä. Ja sitten joku tärähtänyt kuva. Hohhoijaa!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon vaatteen koko. Ei vain "Mekko" tai "Farkut".
Aamen. Se helpottaa selaamista todella merkittävästi.
Naisen tavara käy hyvin kaupaksi torilla.
Tuntuu että kaikki pitäis antaa ilmaiseksi ja vielä viedä perille.
Olen saanut lähes kaiken tavaran myytyä torissa. Esim urheiluvälineitä, aikuisten ja lastenvaatteita. Etenkin Lastenvaatteet ja muut tarvikkeet on revitty käsistä. Kaikki menneet ihan muutamissa päivissä.
Laittakaa kunnon tiedot. Ärsyttää kysellä tuotteista lisätietoja ja todeta, että ei sovi, kun melkein mitään ei ole kerrottu. Tai jos tuote on jossain, minne ei pääse julkisilla. Esim. sijaintina "Tampere" mutta kun kysyy niin on jossain korvessa. Kaikkia ei kiinnosta alkaa utelemaan tietoja joiden pitäisi olla ilmoituksessa.