Ennen naiset kyselivät miksi olen sinkku. Nyt kun olen ollut työtön, niin eipä ole kyselty
Näkee hyvin että mitkä asiat tekee miehestä kiinnostavan...
Kommentit (35)
Kuka nyt työtöntä, vähävaraista, joutenolijaa haluais treffailla ? Joutuu vielä sillekkin ostamaan tarjottavat treffatessa ja tulee yksi suu lisää elätettäväksi, huollettavaksi. Ei kiitos. Mene uudellenkoulutettavaksi ja siistyidy.
Sellaistahan se on. Ei se sinällään ole naisten tai miesten vika. Työttömyys nyt vain koetaan nyky-yhteiskunnassa halveksittavana ja pariutumisen kohdalla se on oikeastaan aina sellainen juttu, joka lopettaa jutun alkuunsa. Nykyään laitan deitti-profiiliin ihan suoraan, että olen työtön. Käytännössä se tarkoittaa, että hankala päästä edes tutustumisasteelle, mutta enpähän tuhlaa naisten aikaa.
Eiköhän työttömyys tee kenestä tahansa epäkiinnostavan, monellakin tapaa ja sukupuolesta riippumatta.
Varsinkin jos kyseessä on loistyöttömyys eikä tavallinen työpaikkojen välinen tyhjiö.
No, läskinä naisena mun oletetaan aina olevan sinkku ja ollaan yllättyneitä kun mulla onkin mies.
Ja kuka teistä työttömistä miehistä kelpuuttaisi työttömän naisen? Jostain syystä työttömillä miehillä tuntuu olevan korkeammat kriteerit naisten suhteen kuin itse työssäkäyvillä miehillä ja sitten ihmettelette, miksi kumppania ei löydy. Itse kelpuuttaisin työttömän miehen, mutta ei kukaan niistä mua kelpuuttaisi.
N23
No mikä ihme. En vaan jaksaisi elättää aikuista ihmistä. Ja ne jotka työllistyy uudelleen, työllistyy nopeasti, ei tule pitkää työttömyyttä sosiaalista elämää haittaamaan. Ja ne pitkäaikaistyöttömät on menetettyjä tapauksia, ei niitä kukaan enää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt työtöntä, vähävaraista, joutenolijaa haluais treffailla ? Joutuu vielä sillekkin ostamaan tarjottavat treffatessa ja tulee yksi suu lisää elätettäväksi, huollettavaksi. Ei kiitos. Mene uudellenkoulutettavaksi ja siistyidy.
En ole joutenolija enkä epäsiisti. Yritän toistaiseksi saada nykyisellä koulutuksellani duumia. Kirjoititpa ruman ja yleistävän kommentin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihme. En vaan jaksaisi elättää aikuista ihmistä. Ja ne jotka työllistyy uudelleen, työllistyy nopeasti, ei tule pitkää työttömyyttä sosiaalista elämää haittaamaan. Ja ne pitkäaikaistyöttömät on menetettyjä tapauksia, ei niitä kukaan enää palkkaa.
Niinpä.
Menetettyjä tapauksia ja yhteiskunnalle pelkkiä kulueriä. Olen joka päivä ihan helvetin vihainen, että joudun noita loiseläjiä ja ihmisyyden roskakoriin kuuluvia elättämään veroillani. Eikö me oikeasti keksitä tähän jotain ratkaisua?
Lopullinen ratkaisu? Tässä keskustelussa on viesteistä päätellen kokoomusnuorten "heikommasta aineksesta" puhuvaa porukkaa, joten why not go all the way? Ei mitään kevytoikeistolaisuutta vaan rehellisesti leirit pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl mielenkiintoista miten se nähdään luonnollisena että mies tarjoaa, mut jos nainen joutuu tarjoamaan niin se on ihan hirveää :D
Jotenkin tuntuu, että ne syvimmät vihataan työttömiä, laitetaan ne leireille kommentit tulee työttömiltä itseltään, jotka ovat sisäistäneet kokoomuspropagandan ja alistuneet.
En näkisi estettä edes pitkäaikaistyöttömän miehen deittailulle, mikäli hänellä ei ole päihdeongelmaa ja on muutenkin kiinnostunut elämästä ja osaa arkipäiväisiä taitoja.
Työssäkävyissäkin miehissä ällöttää joka viikonloppuinen kaljankittaus ja ei osata edes siivota itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Menetettyjä tapauksia ja yhteiskunnalle pelkkiä kulueriä. Olen joka päivä ihan helvetin vihainen, että joudun noita loiseläjiä ja ihmisyyden roskakoriin kuuluvia elättämään veroillani. Eikö me oikeasti keksitä tähän jotain ratkaisua?
Lopullinen ratkaisu? Tässä keskustelussa on viesteistä päätellen kokoomusnuorten "heikommasta aineksesta" puhuvaa porukkaa, joten why not go all the way? Ei mitään kevytoikeistolaisuutta vaan rehellisesti leirit pystyyn!
Eikös nämä leirit ole lähinnä kommunistien ja kansallissosialistien hommia?
Miten niistä nyt oikeistoa on tullut?
PalstaTrolli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Eikös nämä leirit ole lähinnä kommunistien ja kansallissosialistien hommia?
Miten niistä nyt oikeistoa on tullut?
No kansallissosialistit on historioitsijoiden mukaan oikeistoa. Kommunistien leireistä olet kyllä ihan oikeassa, ei ole vain oikeiston hommia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on ikuisuusopiskelija ja valtava määrä tietoa päänupissa, mutta rahaa on vähän?
Työttömyys valitettavasti näkyy kasvoista. Jos sulla ei ole raha mielessä niin silmistä puuttuu tietty kiilto. Se kiilto tai kiiluminen on mitä haetaan. Olen kuullut nyt puhuttavan grindista tai grindaamisesta eli työttömältä puuttuu tämä graindi. Tukka laitetunna parturilla, autoa, kello näkyy ja pitää olla paljon suunnitelmia ja lainat otettuna. Pitää huslata ja grindata että on mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole joutenolija enkä epäsiisti. Yritän toistaiseksi saada nykyisellä koulutuksellani duumia. Kirjoititpa ruman ja yleistävän kommentin.
AP
Aloituksessasi sen sijaan ei ollut mitään ilkeää tai yleistävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on ikuisuusopiskelija ja valtava määrä tietoa päänupissa, mutta rahaa on vähän?
Keikkatöihin opetusalalle
Sellaisia me naiset ollaan.
Kannattaa pysyä meistä erossa. Ola joko yksin tai treffailla miesten kesken niin kaikilla on mukavempaa.
Työttömässä ainakin minun mielipiteisiini vaikuttaa se, hakeeko toinen ahkerasti töitä. Itse olen esim. 4 kk työttömyyden aikana hakenut noin 50 työpaikkaa ennen kuin tärppäsi, syynä se että muutin idästä etelään enkä puhunut sanaakaan ruotsia. Venäjää puhuin mutta se ei ollut etelässä niin oleellista kuin idässä.
Jos ei hae ahkerasti töitä, ainakin minulle tulee toisesta saamaton fiilis. Kerran aloin seurustella työttömän kanssa joka sanoi etsivänsä töitä mutta paljastuikin elämäntapatyöttömäksi. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Siistippä vähän kielenkäyttöäsi aikuinen ihminen..joka tänään on työtön ei meinaa sitä että on aina työtön eikä ole koskaan ollut töissä.tarkastappa hieman asenteitasi.et voi tietää milloin itse joudut työttömäksi syystä tai toisesta.ajattele asiaa tarkemmin.
Joo vaikutti kyllä itelläkin vientiin aika paljon. Eikä ole kiinni siitä oletko ahkera ja haetko töitä. Työttömyys nähdäön vähän sun omana vikana.