Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen naiset kyselivät miksi olen sinkku. Nyt kun olen ollut työtön, niin eipä ole kyselty

Vierailija
16.01.2023 |

Näkee hyvin että mitkä asiat tekee miehestä kiinnostavan...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä ihme. En vaan jaksaisi elättää aikuista ihmistä. Ja ne jotka työllistyy uudelleen, työllistyy nopeasti, ei tule pitkää työttömyyttä sosiaalista elämää haittaamaan. Ja ne pitkäaikaistyöttömät on menetettyjä tapauksia, ei niitä kukaan enää palkkaa.

Niinpä. 

Menetettyjä tapauksia ja yhteiskunnalle pelkkiä kulueriä. Olen joka päivä ihan helvetin vihainen, että joudun noita loiseläjiä ja ihmisyyden roskakoriin kuuluvia elättämään veroillani. Eikö me oikeasti keksitä tähän jotain ratkaisua?

Siistippä vähän kielenkäyttöäsi aikuinen ihminen..joka tänään on työtön ei meinaa sitä että on aina työtön eikä ole koskaan ollut töissä.tarkastappa hieman asenteitasi.et voi tietää milloin itse joudut työttömäksi syystä tai toisesta.ajattele asiaa tarkemmin.

Lyhytaikainen työttömyys on tietenkin ihan normaalia. Yli vuoden tai enemmän kestävät työttömyysjaksot ovat oma vika. Kyllä, jokainen voi joutua työttömäksi, mutta asiansa hyvin hoitaneet eivät kauaa työttömänä pysy.

Vierailija
22/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä ihme. En vaan jaksaisi elättää aikuista ihmistä. Ja ne jotka työllistyy uudelleen, työllistyy nopeasti, ei tule pitkää työttömyyttä sosiaalista elämää haittaamaan. Ja ne pitkäaikaistyöttömät on menetettyjä tapauksia, ei niitä kukaan enää palkkaa.

Niinpä. 

Menetettyjä tapauksia ja yhteiskunnalle pelkkiä kulueriä. Olen joka päivä ihan helvetin vihainen, että joudun noita loiseläjiä ja ihmisyyden roskakoriin kuuluvia elättämään veroillani. Eikö me oikeasti keksitä tähän jotain ratkaisua?

Siistippä vähän kielenkäyttöäsi aikuinen ihminen..joka tänään on työtön ei meinaa sitä että on aina työtön eikä ole koskaan ollut töissä.tarkastappa hieman asenteitasi.et voi tietää milloin itse joudut työttömäksi syystä tai toisesta.ajattele asiaa tarkemmin.

Lyhytaikainen työttömyys on tietenkin ihan normaalia. Yli vuoden tai enemmän kestävät työttömyysjaksot ovat oma vika. Kyllä, jokainen voi joutua työttömäksi, mutta asiansa hyvin hoitaneet eivät kauaa työttömänä pysy.

No riippuu alasta. Itelläkin pari maisterikaveria jotka ei vaan millään saanu duunia vaikka kuinka hakivat. Lähtivät lopulta rauhanturvaamaan välissä kun ei duunia kuulunu. Toinen sai lopulta töitä ja toinen lisäkoulutuksen jälkeen on päässy työuraan kiinni. Aloja on niin monenlaisia ettei voi yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosassa parisuhteista mies tienaa enemmän.

Vierailija
24/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän joku linkkas tänne tilastokeskuksen linkin että vähiten tienaavat naiset ja eniten tienaavat miehet ovat parisuhteessa.

Vierailija
25/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosassa parisuhteista mies tienaa enemmän.

Niin. Pariutuminen taitaa olla tässä suhteessa vähän primitiivistä vaikka välillä muuta väitetäänkin. Ei yhtään haittaa jos olet miehenä lääkäri ja tienaat 8000/kk. Saat monia naisia joita ei kiinnostaisi jos olisit joku työkkärin virkamies. Työttömyyden kanssa vähän sama juttu, mut toisinpäin.

AP

Vierailija
26/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän joku linkkas tänne tilastokeskuksen linkin että vähiten tienaavat naiset ja eniten tienaavat miehet ovat parisuhteessa.

Haluun kyl nähdä tän. Tai en oikeesti, mut jollain pitää viharunkata itsensä uneen.

AP

Vierailija
27/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli nyt olet sinkku koska olet työtön, selvä. Entä miksi olit sinkku ennen työttömyyttä eli silloin kun naiset kyselivät?

Vierailija
28/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluun kyl nähdä tän. Tai en oikeesti, mut jollain pitää viharunkata itsensä uneen.

AP

https://www.vauva.fi/keskustelu/4956749/pariutuvatko-naiset-ylospain-ti…

Vierailija
29/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei eli nyt olet sinkku koska olet työtön, selvä. Entä miksi olit sinkku ennen työttömyyttä eli silloin kun naiset kyselivät?

Oli mulla yks paska ahdistava lyhyt parisuhde kuuden vuoden aikana. Ja sit monta fwb-juttua ja panoa. En tiiä miksei nää naiset usein halunnu enempää. Ja ne jotka halus ei ollu taas kauheen tasapainoisia.

Ap

Vierailija
30/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon työtön nainen ja ihan hyvin on löytyny miehiä parisuhteeseen. Nykyinen mies tienaa (bruttona) 8800€/kk. Itsellä tulot alle tonnin.

Vierailija
31/35 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon työtön nainen ja ihan hyvin on löytyny miehiä parisuhteeseen. Nykyinen mies tienaa (bruttona) 8800€/kk. Itsellä tulot alle tonnin.

Luulen et se on miehille helpompaa. Moni kovatulonen mies ei varmaan pane pahakseen jos nainen jää kotirouvaksi ja päivällinen odottaa aina kun tulee kotiin. Naisille tällanen asetelma on varmaan vähän vähemmän viehättävä.

Ap

Vierailija
32/35 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt työtöntä, vähävaraista, joutenolijaa haluais treffailla  ? Joutuu vielä sillekkin ostamaan tarjottavat treffatessa ja tulee yksi suu lisää elätettäväksi, huollettavaksi. Ei kiitos. Mene uudellenkoulutettavaksi ja siistyidy.  

Hohhoijjaa. Onko sulla millanen anaali

Vierailija
33/35 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 

Lopullinen ratkaisu? Tässä keskustelussa on viesteistä päätellen kokoomusnuorten "heikommasta aineksesta" puhuvaa porukkaa, joten why not go all the way? Ei mitään kevytoikeistolaisuutta vaan rehellisesti leirit pystyyn

Eikös nämä leirit ole lähinnä kommunistien ja kansallissosialistien hommia?

Miten niistä nyt oikeistoa on tullut?

Mitä sekoilet? Sehän on nimenomaan äärioikeistolaista ideaa nuo leirit - oli jo 30-40 -luvulla.

Vierailija
34/35 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minun pitäisi tietää, onko joku sinkku? Kävipä töissä tai ei.

Vierailija
35/35 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kuullu legendaa, että kun mies lakkaa tienaamasta, niin naisen jalat paukahtaa kiinni.

Aika yleiseltä vielä vaikuttaa.

Että sellaisia pajatsoja!