Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä nyt karppi?

Vierailija
16.11.2006 |

Syön aamuisin yhden viipaleen ruisleipää. Muuten en oikeastaan päivän aikana syö mitään hiilihydraattipitoista. Kasviksia, kanaa ja kalaa, hedelmiä, maitotuotteita. Käytän makeutusaineita. Olen pudottanut painoa, tällä tavalla on lähtenyt. Tajusin vain, että tämä taitaa nyt olla sitä karppaamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiäkin voi karppaaja syödä kohtuudella.

Vierailija
2/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorauttaisin öljyä ruuan sekaan. Riippuu vähän mitä hedelmiä syöt, mutta yleensä hedelmissä on hiilareita. Karppejakin on niin montaa eri lajia. Ehkä olet joku karppi ..hyvä karppi varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Syön aamuisin yhden viipaleen ruisleipää. Muuten en oikeastaan päivän aikana syö mitään hiilihydraattipitoista. Kasviksia, kanaa ja kalaa, hedelmiä, maitotuotteita. Käytän makeutusaineita. Olen pudottanut painoa, tällä tavalla on lähtenyt. Tajusin vain, että tämä taitaa nyt olla sitä karppaamista.

Kerrot että et syö mitään hiilareita päivän aikaan, mutta kuitenkin syöt hedelmiä. Niissä on hiilareita.

Vierailija
4/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* maito

* täysjyväviljatuotteet

* hapatettu vehnätön ruisleipä

* hiutalepuuro

* tumma pasta ja riisi

* hedelmät kohtuudella (pl. banaani ja rypäleet)

* pavut ja linssi

* hiutalepuuro

* vehnätön hapatettu ruisleipä

* kohtuullinen annos tummaa pastaa, riisiä tai linssejä lisäkkeenä

Vierailija
5/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden määrä pysyy kohtuullisena, päivän hiilarit yhteensä alle 100 suurinpiirtein, niin olet hyväkarppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi