Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka meni roskiin ja elämänlaatu parani! paino 96kg

Vierailija
16.01.2023 |

Ennen aamulla mietti että taas repsahdin illalla ahmimaan, suoraan sängystä punnitsee paino. Itseinho, suru, häpeä omasta ulkonäöstä seurasi koko päivän. En kehdannut harrastaa liikuntaa tai mennä ruuhka-aikaan kauppaan.

Nyt sitten mieliala korkealla,kun ei tarvitse miettiä painoa, voi elää vapaasti.

Muita saman kokeneita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse olisi selvinnyt 96 kilosta. Olen keskimittainen. Suurin paino, jossa olen ollut oli raskaana 80 kg. Koen itseni terveeksi enintään 66 kg, kun 72 kg alkaa tehdä olon jo selvästi sairaaksi, vaikka veriarvot ovat silloinkin normaalit.

Vierailija
22/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse olisi selvinnyt 96 kilosta. Olen keskimittainen. Suurin paino, jossa olen ollut oli raskaana 80 kg. Koen itseni terveeksi enintään 66 kg, kun 72 kg alkaa tehdä olon jo selvästi sairaaksi, vaikka veriarvot ovat silloinkin normaalit.

Itse olen 161cm.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä sekopää olet.

Miksi? Vihdoin voi nauttia elämästä ja elää vapaasti. Ap

96 kg aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin vakavia terveyshaittoja. Kaiva se vaakasi esiin niin tiedät ainakin, ettei kannata antaa painon nousta lisää.

Vierailija
24/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hölmöä heittää hyvää käyttötavaraa roskiin. Olisit vienyt vaa'an kierrätykseen tai antanut jollekin tarvitsevalle.

Vierailija
25/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se totuus mihinkään katoa, vaikka vaaka menee roskiin. Kohta on 120 kiloa mittarissa.

Vierailija
26/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa terveeltä sun kohdalla, koska selkeästi vaaka on ahdistanut ja kaikki syömiseen liittyvä.

Päinvastoin kuin moni täällä, niin olen itse sitä mieltä että hyvinvointisi voi todellakin parantua , se kun ei ole verrannollinen vaakalukemaan.

Kun painosta ja syömisestä ei tarvitse jatkuvasti ahdistua, on paljon paremmat lähtökohdat terveemmälle kehosuhteelle , elintavoille ja myös henkiselle hyvinvoinnille.

Huomaakin, että elämässä on muutakin kuin kilot ja ruoka.

Nauti elämästäsi! :)

Vierailija
27/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa terveeltä sun kohdalla, koska selkeästi vaaka on ahdistanut ja kaikki syömiseen liittyvä.

Päinvastoin kuin moni täällä, niin olen itse sitä mieltä että hyvinvointisi voi todellakin parantua , se kun ei ole verrannollinen vaakalukemaan.

Kun painosta ja syömisestä ei tarvitse jatkuvasti ahdistua, on paljon paremmat lähtökohdat terveemmälle kehosuhteelle , elintavoille ja myös henkiselle hyvinvoinnille.

Huomaakin, että elämässä on muutakin kuin kilot ja ruoka.

Nauti elämästäsi! :)

Kiitos

Ap

Vierailija
28/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuin vaa'asta jo aikoja sitten, painoin silloin 55kg, mulla on yhdet farkut, ostettu joskus v2000, vielä menee vetoketju ja nappi kiinni. Farkut kyllä pitää painon hallintaa yllä.

Mihin sitä vaakaa tarvitaan?

Samaa mieltä. Kyllä sen huomaa jos vaatteet alkaa kiristää, jos vain haluaa huomata eikä valehtele itselleen. Peili kertoo enemmän kuin vaaka.

Vierailija
29/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta

Vierailija
30/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosi on ihan ok, jos olet 190cm ja mies. 

Vierailija
31/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se on laihdutushullu taas asialla. Sähän kokeilit intuitiivista syömistä joskus ja sitten ulisit täällä siitä seurannutta lihomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi