Vesku Jokinen ja 17 vuotta nuorempi Minja naimisiin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6450cb96-1db7-4849-b2e9-7db667…
Erikoinen sattuma että tunnetuilla muusikoilla, ohjaajilla, näyttelijöillä ja taiteilijoilla on niin usein nuorempi vaimo.
Kommentit (22)
Onko se taas sen miehen vika, jos sillä on itseään selvästi nuorempi vaimo?
Monestihan julkisuudenkipeillä on muitakin lapsellisuuksia persoonassaan kuin vain se huomionkipeys, joten ei mikään ihme että kokevat itsensä olevan samalla tasolla henkisesti kuin jonkun paljon nuoremman.
Kiinnitin huomiota kuviin, naisella ei hymyn häivääkään ja Vesku hymyilee onnellisena :(
Näissä tilanteissa aina miettii, että kunpi käyttää hyväksi kumpaa.
Ei välttämättä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota kuviin, naisella ei hymyn häivääkään ja Vesku hymyilee onnellisena :(
Tosiaan, ei morsmaikkua hymyilytä..
Eiköhän tuossakin ihan aikuiset ole tiennyt ihin on alkaneet. Eli tyytyväisiä molemmat. Ei sinänsä ihmetytä, että julkkiksilla lohkeaa helpommin nuorta ja nättiä, semmoiseksihän on monet tottuneet yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karun näköinen ukko.
Pervon oloinen..
Ei se mikään pervo ole, mutta kuppi sille maistuu vähän liikaa.
T. Vaasalainen
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossakin ihan aikuiset ole tiennyt ihin on alkaneet. Eli tyytyväisiä molemmat. Ei sinänsä ihmetytä, että julkkiksilla lohkeaa helpommin nuorta ja nättiä, semmoiseksihän on monet tottuneet yhteiskunnassa.
Nääh, ei ole tuosta kiinni vaan juuri siitä omasta lapselliselle tasolle jäämisestä.
Olen aina halunnut hääpuvun, josta alushousujen rajat näkyvät hyvin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina halunnut hääpuvun, josta alushousujen rajat näkyvät hyvin läpi.
Ääh, kuulostaa enemmänkin siltä että sä olet aina halunnut Veskun
Ääh, kuulostaa enemmänkin siltä että sä olet aina halunnut Veskun[/quote]
Kuka "haluaa" tuollaisen "miehen"...
Ulkonäkö ja varsinkin jutut🤪.
Jos liitto kestää pitkään, niin saattaa nuorikolla olla rankka omaishoitajavaihe edessä kun Suomi kaiken aikaa koko ajan sukeltaa ja terveyden huollon taso laskee samaan tahtiin. Ukkorahjukset tahtovat vanheta nopeasti ja jos alkon antimet ovat lisäksi tulleet tutuiksi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karun näköinen ukko.
Pervon oloinen..
Ei se mikään pervo ole, mutta kuppi sille maistuu vähän liikaa.
T. Vaasalainen
Ja käsittämättömän rasittava tyyppi humalassa.
Selvin päin perus persujuntti.
Mutta sattumoisin tiedän että on lukuisia naisia jotka pitävät Veskun kuvia seinällä tai jopa yöpöydällä, ja todellakaan eivät sanoisi ei jos paikka seurustella tulisi. Ja puhutaan aikuisista naisista joilla ei tietääkseni ole mt-ongelmia.
Naiset rakastavat statusta. Ainoa ero siinä on missä piireissä he liikkuvat. Joku haluaa Veskun, toinen kapellimestarin, kolmas bisnesmiehen, neljäs hippigurun, jne. Mies jolla on statusta, saa aina naisia.
Jokinen kammoksuu seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Ne voi nyt yhdessä halveksua tähän vähemmistöön kuuluvia.
Mun mies on perusduunari tehtaalla ja mä olen häntä 16 vuotta nuorempi. :D