Olen niin kateellinen miehille
Niiden elämä on moninverroin helpompaa kuin naisten. Mikään ei stressaa, ei työt, ei raha-asiat. Ei tarvii murehtia. Ei tarvii lääkärissä käydä, kun "ei tää mitään oo".
Ei ole unettomuutta tai huonoja päiviä kuten naisilla.
Töissä ei esitys tai englanninpuhuminen jännitä. Ei haittaa vaikka työkaveri haukkuu.
Miehet vaan nauraa ja jatkaa eteenpäin.
Koskaan ei tartte itkeä, surra. Tai ylipäätään kokea mitään voimakkaita tunteita
Menee vaan ja tekee, nai ja juo viinaa.
Miesten elämä on niin moninverroin helpompaa.
Kommentit (54)
Jos tietäisitte millaista on elää naisten kanssa miehenä, ette kadehtisi ollenkaan.
Eikai ap oikeasti tuollaisia kuvittele?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miesten elämä on helppoa. Välillä v tuttaa, että pitikin syntyä naiseksi.
Minä olen kateellinen naisille siitä kuinka paljon helpompi teidän on saada seksiseuraa. Ero on ihan valtava tavis miehellä verrattuna tavis naiseen.
Hei ap.
Sukupuolen vaihto on teoriassa mahdollista.
Voit vaihtaa sukupuolesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miesten elämä on helppoa. Välillä v tuttaa, että pitikin syntyä naiseksi.
Minä olen kateellinen naisille siitä kuinka paljon helpompi teidän on saada seksiseuraa. Ero on ihan valtava tavis miehellä verrattuna tavis naiseen.
Komean miehen on helppo saada seksiseuraa...
Mä koen kaikkea noita, joita ap sanoo.
Jos hyvät ajatukset ei pysy mielessä niin todella onneton olen.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
"Työelämän tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa ei huomioida naisten seksuaalisen
valtansa avulla saamiaan hyötyjä ja siitä mahdollisesti seurauksena olevaa miesten
syrjintää, koska feministisen tulkintakehyksen puitteissa niitä ei edes kyetä tarkastelemaan
tasa-arvo-ongelmina. Naisten seksuaalinen valta voi siten johtaa miesten huonompaan
asemaan tai syrjintään esimerkiksi sellaisissa asiakaspalvelun ammateissa, joissa
seksuaalisesta viehätysvoimasta on apua. Maskuliiniseen rooliin sisältyvää odotus
vaarallisten töiden tekemisen velvollisuudesta on jäänyt tasa-arvopolitiikassa vaille huomiota. Miesten yliedustusta vaarallisen töiden tekemisessä ei tulkita feministisessä tasa-arvoparadigmassa miesten tasa-arvo-ongelmaksi, vaikka työtapaturmien uhreista Suomessa miehiä on kaksi ja puoli kertaa enemmän kuin naisia (Tilastokeskus 2004)."Naisten seksuaalinen valta : feminist
Valta on sillä miehellä ihan itsellään. Voi ihan valita, mihin aikansa, energiansa ja rahansa käyttää.
Viha on voimakkain tunne ja miehet ovat erittäin tunteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä koko ajan haukutaan miehiä? Miksi? Te jotka ette ole tyytyväisiä elämäänne, häipykää muualle kitisemästä.
Kuka luulet olevasi, idiootti
Voin kertoa, että todellisuus on kyllä hieman toinen kuin aloituksessa väitetään. No, jotkut elävät oletuksiensa varassa.
Vierailija kirjoitti:
Viha on voimakkain tunne ja miehet ovat erittäin tunteellisia.
Voi että mitä miesviha roskaa taas. Ei miehet turhaan naisia lyö.
Kyllähän toi totta on. Puolison saannissa täytyy vaan käyttää enemmän vaivaa kuin naiset, mutta muuten menee hyvin
No päivän paras....
onpa hyvä olla kikkelillä varustettu.
Miten täällä koko ajan haukutaan miehiä? Miksi? Te jotka ette ole tyytyväisiä elämäänne, häipykää muualle kitisemästä.