Olen niin kateellinen miehille
Niiden elämä on moninverroin helpompaa kuin naisten. Mikään ei stressaa, ei työt, ei raha-asiat. Ei tarvii murehtia. Ei tarvii lääkärissä käydä, kun "ei tää mitään oo".
Ei ole unettomuutta tai huonoja päiviä kuten naisilla.
Töissä ei esitys tai englanninpuhuminen jännitä. Ei haittaa vaikka työkaveri haukkuu.
Miehet vaan nauraa ja jatkaa eteenpäin.
Koskaan ei tartte itkeä, surra. Tai ylipäätään kokea mitään voimakkaita tunteita
Menee vaan ja tekee, nai ja juo viinaa.
Miesten elämä on niin moninverroin helpompaa.
Kommentit (54)
Minä puolestani inhoaisin olla nainen sen keskinäisen kyyläämisen takia ja kaiken selkäänpuukottamisen sun muun jotka kaikki kyllä tietävätkin. Ja naiset itsehän haluavat miesten olevan tunteettomia, muuten olet "neiti" tai "soijapoika" ja mitä näitä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
pakkoarmeija?
Vajaa vuosi ihmisen elämästä.🥱
Kyllä. Miesten elämä on helppoa. Välillä v tuttaa, että pitikin syntyä naiseksi.
"Työelämän tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa ei huomioida naisten seksuaalisen
valtansa avulla saamiaan hyötyjä ja siitä mahdollisesti seurauksena olevaa miesten
syrjintää, koska feministisen tulkintakehyksen puitteissa niitä ei edes kyetä tarkastelemaan
tasa-arvo-ongelmina. Naisten seksuaalinen valta voi siten johtaa miesten huonompaan
asemaan tai syrjintään esimerkiksi sellaisissa asiakaspalvelun ammateissa, joissa
seksuaalisesta viehätysvoimasta on apua. Maskuliiniseen rooliin sisältyvää odotus
vaarallisten töiden tekemisen velvollisuudesta on jäänyt tasa-arvopolitiikassa vaille huomiota. Miesten yliedustusta vaarallisen töiden tekemisessä ei tulkita feministisessä tasa-arvoparadigmassa miesten tasa-arvo-ongelmaksi, vaikka työtapaturmien uhreista Suomessa miehiä on kaksi ja puoli kertaa enemmän kuin naisia (Tilastokeskus 2004)."
Naisten seksuaalinen valta : feministisen tasa-arvoparadigman kritiikkiä
Laasanen, Henry
Miehet ei päräjää opinnoissa
Miehet joutuu useimmin väkivallan uhriksi
Miehet käy armeijan
Suurin osa vangeista on miehiä
Suurin osa mielenterveysoptilaista on miehiä
Suurin osa älyllisesti vammaisista on miehiä
Miehet elävät lyhyemmän elämän
jne jne...
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani inhoaisin olla nainen sen keskinäisen kyyläämisen takia ja kaiken selkäänpuukottamisen sun muun jotka kaikki kyllä tietävätkin. Ja naiset itsehän haluavat miesten olevan tunteettomia, muuten olet "neiti" tai "soijapoika" ja mitä näitä onkaan.
"Ja naiset itsehän haluavat miesten olevan tunteettomia, muuten olet "neiti" tai "soijapoika" ja mitä näitä onkaan."
Ja näin kerromme suoraan sanomatta, ettemme ole koskaan puhuneet muiden naisten kuin äidin ja opettajien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakkoarmeija?
Puoli vuotta nykyisin, jos menee aidan matalimmasta kohdasta. Ja onhan toi intti nykyään aika helevetin lusmua. Mä olin intissä 1992, poika viime vuonna. Onhan siinä inttiajassa nyt vähemmän löysiä, mutta ei pitäisi olla iso juttu. Paitsi tietty jos on joku ylilautapelle.
Mitä ihmettä? Et taida tuntea yhtäkään miestä? Omat kokemukseni ovat täysin päinvastaiset, totuin jo lapsena siihen että nimenomaan miehillä on työstressiä ja kaikenlaista stressiä, huonoja päiviä jne. Ja sitten myöhemmin kun oma isä ja kavereiden isät alkoivat keski-ikäistyä, alkoi tulla sappikiviä, eturauhassyöpää, liiallisen työnteon ja stressin seurauksena jotain kipuja ja kohtauksia jne.
Loman alkuun tulivat aina kipeäksi, kun vihdoin stressi hellitti.
No näinhän se on.
T. Lapseton sinkku
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei päräjää opinnoissa
Miehet joutuu useimmin väkivallan uhriksi
Miehet käy armeijan
Suurin osa vangeista on miehiä
Suurin osa mielenterveysoptilaista on miehiä
Suurin osa älyllisesti vammaisista on miehiä
Miehet elävät lyhyemmän elämän
jne jne...
Valtaosa rikollisista, päihdeongelmaisista ja peliriippuvaisista ja muista vastaavista on miehiä, tämä on hyvä muistaa.
Toksinen feminiisisyys on aiheuttanut mediankin vallanneen Misandria-kierteen jota hallituksessakin on havaittavissa
Kyllä koko homma (aloitus) on kiinni luonteesta/asenteesta, eikä sukupuolesta.
Mikään ei estä naista elämästä aloituksessa kuvatulla tavalla.
ps miehet on vaan aina esittäneet stressittömän helpon elämän viettäjiä ja hyppivät ikkunoista alas kun kulissit romahtavat
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Et taida tuntea yhtäkään miestä? Omat kokemukseni ovat täysin päinvastaiset, totuin jo lapsena siihen että nimenomaan miehillä on työstressiä ja kaikenlaista stressiä, huonoja päiviä jne. Ja sitten myöhemmin kun oma isä ja kavereiden isät alkoivat keski-ikäistyä, alkoi tulla sappikiviä, eturauhassyöpää, liiallisen työnteon ja stressin seurauksena jotain kipuja ja kohtauksia jne.
Loman alkuun tulivat aina kipeäksi, kun vihdoin stressi hellitti.
Lisäys: niin ja nämä miehet olivat hyväosaisia ja hyvätuloisia ihmisiä. En tiedä miksi näissä keskusteluissa aletaan aina puhumaan miehistä joilla on ongelmia, kun ap:n mainitsemaa stressiä, huonoja päiviä ja terveysvaivoja on (myös) hyväosaisilla miehillä? Aika absurdi aloitus kyllä, en tiedä miten joku voi olla noin tynnyrissä että edes keksii mitään tuollaista kuin ap.
Ei tosiaan taida tuntea yrittäjämiehiä, johtajia, paljon töitä tekeviä perheenisiä ym.? Niitä, joilla ei todellakaan ole aikaa makoilla missään sohvalla.
Hei on kyllä unettomuutta. Minä en saa unta
Niiii, se yks aktivistihan kokeili elää miehenä, kun se on niin helppoa, se oli sit niin helppoa et tappo itsensä.
Ongelma ei ole miehet tai naiset, ongelma on myrkylliset ihmiset, niin kun ap.
Lisäyksinä edellisiin:
Esiintyminen erityisesti jännittää ainakin joskus (varmaan useimpia) miehiä, mutta jännitys (pelko) on se viimeisin tunne jota mieheksi itseään kutsuva näyttää ulospäin.
Nöyryytys on ehkä toiseksi hävettävin kokemus, pelkuruuden jälkeen. Häpeä ajaa miehiä väkivaltaan, alkoholismiin ja itsemurhiin.
Herkkyyden osoittaminen on vissiin sitten se kolmanneksi hävettävin asia, jota miehekäs mies ei näytä ulospäin. Koska itse en ole miehekkyydessä kärkeä niin olen kyllä herkkä ja voin samaistua esimerkiksi elokuvan henkilön kokemukseen ja vierittää kyyneliä. Parisuhteen vaikeat tilanteet myös aiheuttavat itsesääliä ja kyyneleitä. Voi olla että nykyään naiset olettavat jopa haluttavien miesten osoittavan herkkyyttä, vaikka harva mies tota uskoo.
Sen että antaa henkisen tuskan, kuten surun, vaikuttaa toimintaan ja että surusta ei pääse melko nopeasti yli, on varsin epämiehekästä. Miehet uskovat että ongelmatilanteissa naiset odottavat sitä että miehet eivät joudu paniikkiin, epätoivon valtaan, surun ahdistamiksi/masentuneiksi, .... vaan pystyvät vaikeissa paikoissa toimimaan kylmän viileästi. Se että tämä ei tietenkään ole aina totta, ei muuta käsitystä miten todellinen mies toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakkoarmeija?
Itse asiassa puoli vuotta.
Se on se miten ne tunteet purkautuu ja miten ne näytetään.
Miljoona kertaa mieluummin tunnen ja elän naisen tavalla!