Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisikö sulla mielenkiinto, jos viestittely tapahtuisi aina monen tunnin viiveellä?

Vierailija
15.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihmisillä on nykyään puhelin kädessä koko ajan, joten ei menisi mulle läpi ettei ole ehtinyt lukea viestejä tai vastata.

Vierailija
2/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä ei ole mahdollisuutta roikkua omalla puhelimella koko ajan.

Työajan jälkeen, kunhan on kotiutunut ja tehnyt ne pakolliset - ruoka, koiran lenkitys jne., niin sitten ehtii vastata viesteihin.

Miksi oletat, että kiinnostuksen laatu on suhteessa vastaamisen nopeuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ja ymmärrän, että ihmisillä on muutakin elämää kuin puhelimen ruudun tuijottaminen. Suosittelen sinullekin sitä muuta elämää. Eli vastaus kysymykseesi: ei menisi. 

Vierailija
4/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihmisillä on nykyään puhelin kädessä koko ajan, joten ei menisi mulle läpi ettei ole ehtinyt lukea viestejä tai vastata.

Sinulla ehkä. Itse katson puhelimen kerran tai kaksi päivässä.

Vierailija
5/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole, minulla saattaa mennä puoli päivää, ennekuin edes katson puhelinta, jos olen kotona. Jos olen seurassa, voi olla että vasta illalla katson puhelinta.

Vierailija
6/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että ollaan vaan erilaisia ja toimitaan sen mukaan, joten ei ärsytä

Vierailija
7/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Kyllä meistä ihmisitä moni käy töissä jne. eikä siellä voi olla koko ajan puhelin kädessä. Mieti nyt jos kirurgikin vain näpyttelisi puhelinta kun potilas makaa maha auki pöydällä. 

Vierailija
8/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole itsekään koko ajan känny kädessä. 

Vierailija
9/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Olin monta vuotta suhteessa mieheen jonka kanssa pääosin viestittelimme ja se tapahtui ei aina edes päivittäin, joskus satuttiin molemmat olemaan samaan aikaan joutilaita istumaan vaikka muutaman tunnin tekstailemassa mutta yleensä keskustelu jatkui jouhevasti vaikka toinen olisi vastannut parin päivän päästä ja toinen taas parin päivän päästä jne.

Ei tullut mitenkään sellainen väkipakko olo. Kukaan ei kysynyt tyhmiä kuten mitä kuuluu tms löpinää vaan molempia kiinnostavista aiheista juteltiin kuten kummankin työ, musiikki, ruoka jne. 

Olisi jäänyt äkkiä tuo suhde jos olisi joka päivä pitänyt olla tekemässä tikusta asiaa, hyi yök.

Vierailija
10/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mä en itsekään kulje puhelin kädessä, vaan se usein jää eteisen pöydälle kun kotiin tulen. Siellä se sitten on, kunnes se soi ja jos maksaa vaivaa vastata.

Vierailija
11/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä puhelinriippuvaisia on nykyään 9/10.

Vierailija
12/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Olin monta vuotta suhteessa mieheen jonka kanssa pääosin viestittelimme ja se tapahtui ei aina edes päivittäin, joskus satuttiin molemmat olemaan samaan aikaan joutilaita istumaan vaikka muutaman tunnin tekstailemassa mutta yleensä keskustelu jatkui jouhevasti vaikka toinen olisi vastannut parin päivän päästä ja toinen taas parin päivän päästä jne.

Ei tullut mitenkään sellainen väkipakko olo. Kukaan ei kysynyt tyhmiä kuten mitä kuuluu tms löpinää vaan molempia kiinnostavista aiheista juteltiin kuten kummankin työ, musiikki, ruoka jne. 

Olisi jäänyt äkkiä tuo suhde jos olisi joka päivä pitänyt olla tekemässä tikusta asiaa, hyi yök.

Ja musta oli kyllä kivempi saada pitkä, perusteltu ja ajateltu viesti silloin kuin toiselle sopi verrattuna siihen että olisi joka aamu tuutannut jotain miten sun päiväs on lähtenyt käyntiin -tekopyhää kiinnostusta.

Vierailija
13/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä puhelinriippuvaisia on nykyään 9/10.

Varmasti teissä teineissä onkin. Meillä aikuisilla on useimmilla muutakin tekemistä. Perhettä, työtä, harrastuksia jne. 

Vierailija
14/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastailen viesteihin kerran päivässä. Sitä kutsutaan elämänhallinnaksi.

Vierailija
15/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla ihan rauhassa ilman t-vestejä tai puheluita.Miksi? No tietoinen valintani edellenkän en hankkinut älypuhelinta,en littynyt F.B. instagram

Vierailija
16/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, en mä itekään jaksaisi koko ajan viestitellä. Varsinkin pidemmässä suhteessa myös luotto pelaa, eikä jaksa heti skitsoilla, jos joku ei vastaile. Myös mun itsetunto on kunnossa ja mä tiedän kyllä, että musta ollaan kiinnostuneita.

Vierailija
17/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nyt joskus roikkunut treffipalstoilla niin en koskaan ole välistä päivän tekstaillut. Illalla hyvin ehtinyt.

Vierailija
18/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni.

Vierailija
19/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Riippuu tilanteesta. Itselläni välillä kestää vastata, a) koska en tiedä mitä sanoa, b) olen kiireinen c) olen liian laiska nousemaan hakeakseni puhelimen sillähetkellä. Jos on hätä, silloin soitetaan.

Vierailija
20/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa joo, jos tyyppi kuitenkin käy muiden viestejä lukemassa ja niihin vastaa heti mutta mulle ei.