Myönnän että tarvitsen hoitoa ja lääkitystä, mutta
En tule ikinä myöntämään että se hoito oli hyvää kun hoitajat ja lääkärit huusivat kansan tukena minulle lääkkeet päivästä toiseen luulien että sellainen huutaminen on minulle joku iltasatu ja he pitivät, pitävät ja tulevat pitämään tuollaista huutelua empatiana
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on diagnoosisi?
Olen anonyyminä mielummin.
En halua olla kansan kusitolppana. Haluan sellaisen kansan jossa kusitolppa määritelmä olisi rike vaikka demokraattisen diktatuurin turvin koska politiikka ja media on keksinyt kusitolpat ja arabia vesssanpöntöt mutta he eivät vielläkään osaa kusta molempiikaan mitä oikea demokratia vaatii, sen takia vaadin demokraattisempaa demokratiaa mitä ei demokratia on.
Sisäistän viellä, demokratia on historiaa, kulttuuria ja politiikkaa.
Demokratia ei ole politiikkaa josta yritetään tehdä politiikasta demokratiaa ja sen saavutuksen osilta kulttuuria josta tämänkin kommentin historian näkemykset... ja niin pois päin.
Otin lääkkeeni en nyt jaksa!
Jääkää te vain te politiikan politiikot teidän sisäsiitoisten pommituksien pariin niin palstalla kuin teidän sodassa mitä demokratia merkitsee teille.
Hyvää pommituksellista yötä teille kokoomuslaisille joiden mielestä naapurien äänet pitää kuulua naapureille kommunistisesti, sitä te olette alusta loppuun.
Keskusta puolue on ainoa demokraattinen puolue sivilisaatiossamme johon ei kuulu eliitti paitsi poliisien vartijoimana käsiraudat kädessä, hehän nämä kokoomuslaiset janoavat tätä ihmiskunnan tuhoa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella
Mikä on diagnoosisi?