Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressistä fyysisiä oireita...

Ressissä
15.01.2023 |

Onko muilla kokemuksia stressin fyysisistä oireista? Mulla on ollu nyt monta kuukautta kova stressi/ylivireystila ja fyysisiä oireita on paljon. Mulla on tehty labroja ja kuvantamisia, joten fyysiset syyt on lääkäreiden mielestä poissuljettu. Raudanpuute ainoa mikä diagnosoitu, mutta sen aiheuttamaksi lääkärit ei usko mitään näistä vaan stressin piikkiin laitetaan.
Mun oireita: väsymys, huonovointisuus/pahoinvointi, heikotus, ruokahaluttomuus, lihas-ja nivelkivut, huimaus, välillä vatsa sekaisin, sykkeen nousua herkästi, hartiat jumissa ja selkä kipeä.
Mitä oireita teillä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans ihan poikki. Sijaisena työssä missä pitää jaksaa olla sosiaalinen, pirteä ja tehdä virheetöntä työtä. Tällä hetkellä voimakas väsymys, jatkuvia vatsavaivoja, kuukausien ajalta heräilyä öisin, unohtelua. Myös kovaa huolta läheisten terveydestä.

Vierailija
22/25 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kilpirauhasverikokeet, jos ne on otettu?

Entä onko esim. sydän ultrattu tai muuten kuvattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta sitten alkoi infektiokierre. Olen n viikon flunssaton ja monta viikkoa flunssassa. Sydämen lisälyöntejä, kiihtynyt pulssi, unettomuus, migreeniä, lihasjumeja, parantumaton yskä, ylivireys, unohtelu.

En saa mitään lääkkeitä.

Meinaatko että nuo kaikki oireet tulee pelkästään stressistä?

Vierailija
24/25 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini ja nikotiini pois. Kokeile laittaa niskaan ja hartioihin/lapoihin kylmäpusseja, itellä ainakin helpottaa. Saattaa olla jännitysniska mikä on tullut ressistä.ja toinen ruokkii toista.. Siinä on oireita jos jonkinlaisia. Rintaranka todennäköisesti myös jumissa.

Vierailija
25/25 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun oireita: väsymys, huonovointisuus/pahoinvointi, heikotus, ruokahaluttomuus, lihas-ja nivelkivut, huimaus, välillä vatsa sekaisin, sykkeen nousua herkästi, hartiat jumissa ja selkä kipeä."

Näistä oireista yllättävän moni liittyy myös alhaiseen ferritiiniin. Joten hoidapa se rautavarasto kuntoon. 

Mulla stressin fyysisenä oireena oli rytmihäiriöt ja väsymys tai pikemminkin uupumus. Työpaikan vaihtuminen oli avain näiden oireiden hoitoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi