Mitä nämä kaksi häiskää miettii kun pitävät elotonta naista jaloista kiinni minuuttitolkulla?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77d978ae-cad2-40d0-a3ce-dc12a5e36979
Katsovat vaan elvytysyrityksiä, pitävät nilkoista kiinni kuin heidän henkensä siitä riippuisi, vaikka uhria yritetään kääntää asentoon jossa elvyttäminen olisi mahdollista.
Eikö käy mielessä, että miksi minä pitelen tätä kuolevaa ihmistä nilkasta kiinni? Eikö käy mielessä että nousen ylös, ja yritän auttaa elvyttämisessä, tai soitan vaikka ambulanssin?
Ei tuossa ammatissa voi noin jäätyä, ja vielä kaksi meistä. Eikö heille kukaan muista kolmesta-neljästä miehestä sano, että ei se enää karkaa, päästäkää irti?
Kommentit (39)
Ettei ohikulkeva satunnainen nekrofiili pölli ruumista?
Tämän takia, äo-testi ja psykologiset testit, joilla arvioidaan kykyä toimia tositilanteessa sekä aggressiotaipumuksia.
Kävisköhän tänään mäkkärissä vai kotipizzassa?
Meniskö duunin jälkeen kaljalle? Mitä ostais kaupasta? Vitsi tääkin kestää...
Samaa ihmettelin. Niin kuin se tajuton (kuollut) veltto ihminen siitä yhtäkkiä virkoaisi ja ottaisi jalat alleen. Niitä oli kai käsketty pitämään kiinni, niin nämähän pitävät vaikka maailman loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
6 miestä tarvitaan pitämään kuollut mummo aisoissa. Tuliko muuten mummolla hätä pöksyyn? Näyttää siltä.
Kuolee niin lihakset rentoutuu.
Ymmärtääkö joku mitä ne tuossa tekee? Kauhee häärä koko ajan eikä asiakas liikahdakaan.
Ovat kliimaksinsa huipulla, saivat porukalla tapettua naisen.
Se ykshän siinä kun ne aloitti elvyttään kommentoi, että jos se yhtään lähtee vastustaan nii...
Voi elämän kevät. Anna mun kaikki nähdä.
Ei niillä selvästikään liikkunut päässä yhtään mitään. Jokainen näkee, että nainen on ollut kuollut jo pitkään ja nämä roikkuvat jaloissa kiinni kuin hukkuvat.
'Hei me elvytetään nyt naista, hän on eloton". *eieiei, hän voi tästä vielä nousta ja lähtee lätkimään, pidetään vaan kiinni*
Vierailija kirjoitti:
Se ykshän siinä kun ne aloitti elvyttään kommentoi, että jos se yhtään lähtee vastustaan nii...
Niin, jos elvytettävä alkaa vastustella eli yrittää hengittää niin silloin tulee lopettaa elvytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos elvytettävä alkaa vastustella eli yrittää hengittää niin silloin tulee lopettaa elvytys.
No shit, Sherlock
Mitä helv noi kaks tossa tekee?? Pahvipäät
Kehitysvammainenkin pääsee vartijaksi. Sekä rikollinen.
Tässä on tulos. Nahkapäät joilla on päässä vain nahkaa.
Kilttejä miehiä, jotka eivät päästää naisesta irti kun kerrankin tähän kosketukseen pääsivät.
Kyky ajatella ei kuulu vartijan työn vaatimuksiin.