Mikä auttaa puolison kuorsausongelmaan?
Mieheni kuorsaa ja se häiritsee minun nukkumista. Suhteemme alussa se ei ollut ongelma, mutta nyt se on vain pahentunut ajan saatossa. Olemme asuneet yhdessä nyt noin puoli vuotta. Olemme jo kokeilleet erilaisia ratkaisuja, kuten korkeampaa tyynyä, mutta se ei auttanut. Uniapneatestaus tehtiin, mutta se ei osoittanut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä ja kokemuksia? Help!! Kiitos
Kommentit (1356)
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Jos ukko ei suostu hoitoihin tai pudota painoa, jos on pudotettavaa, niin sitten erilliset makuuhuoneet.
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Vierailija kirjoitti:
Jos ukko ei suostu hoitoihin tai pudota painoa, jos on pudotettavaa, niin sitten erilliset makuuhuoneet.
EI auta. Tässä ketjussa on jo kerrottu tepsivä ohje: painat tyynyä nukkuvan miehesi kasvoille, kunnes lopettaa kuorsaamisen ja hengittämisen.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Pidä tarpeeksi kauan tyynyä naaman päällä.
AP ootko tosissas?