Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisti ei tykkää lapsensa kavereista?

Vierailija
15.01.2023 |

Miksi narsisti moittii, kun lapsi löytää viimein kaverin? Antaa ymmärtää että hänhän on nyt ihan ala-arvoinen, ei hänen kanssa voi kaveerata. Nekin kaverit jotka "antaa" olla lapsen elämässä moittii ja haukkuu huonoiksi.

Sama juttu, jos lapsella on joku tärkeä tavara, pehmolelu, tai isompana harrastus äiti mitätöi nämä. Hyi, mitä sä tuota haisevaa riepua pidät mukana. Ai luistelemaan, viimeksikin kaaduit 5kertaa. Mitä sä siellä osaat.

Mistä toi johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nehän nauttii mitätöinnistä. Toinen vaihtoehto olisi, että narsku yrittää kaapata kaverin itselleen.

Vierailija
2/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa äiti vaan tietää ettei lapsesta ooemihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on kysymyksessä.

Vierailija
4/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse en lapsena edes tajunnut, että äiti yrittää saada minun ystävyyssuhteet katkeamaan. Hän keksi minun kavereista ties mitä vikaa etten olisi heidän kanssaan. Tai ei he vielä kavereita olleet, oltiin vasta tutustumisvaiheessa ja siihen ne tutustumiset sitten päättyi. Aikuisiällä huomasin, miten äiti etsii jokaisesta tutustani jotain negatiivista. Lapsena meille ei saanut tulla kukaan, minä en saanut mennä minnekään ja äiti jopa yritti useaan otteeseen kieltää, että meille ei saisi tulla minun lasten kavereita.

Vierailija
5/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä eli aika mahdoton tilanne. Jos jossain olisikin joku epäkohta, sen voi sanoa rakentavasti lapselle. Narsisti saattaa pitää lasta pikkuaikuisena joka kestää kaikenlaista, vaikka lapsen olisi vaikea vielä hahmottaa asioita ja käsitellä tunteita. Olisi tärkeää että on toinen aikuinen esimerkiksi kiva isä tai muualta tukea. 

Vierailija
6/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan voi saada vaikutteita kavereistaan eikä pidä vanhempaansa enää elämänsä ainoana ihmisenä!

Vierailija
7/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä kävi sillee että kaverit ei osanneet käyttäytyä. Tai niitten huoltajat...

Hei hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi